
podsviceni rucicek pri zapnuti zapalovani
Moderátoři: šulda, Moderátoři
podsviceni rucicek pri zapnuti zapalovani
ahoj, cely vecer hledam jednu vec. Nekde na netu je navod na koncern. auta. Takovy drobny vylepseni - > po zapnuti zapalovani se rozsviti rucicky, a po nastartovani se rozsviti zbytek budiku. Melo by to jit do G IV, OCtavek a jim podobnejch .... Nemate nekde tu stranku nekdo v oblibenejch ? Hodne by mi to pomohlo... Diky 

Škoda Octavia 1.9 TDI -> AHF 81 kW + EGR OFF + KAT OFF + FB RACE 520 + 12 MM + PODAVAČKA + PD SANÍ + FMIC + GTB 1756 VK + SOFT TDIFUN + 312mm + 256mm +RS paket + atd atd
Nastavení parametrů modulu 17 – Přístrojová deska
Modul 17
10 - Adaptace
Palubní počítač
03 - hodnota spotřeby dle pal. počítače = 100 [lze měnit v rozsahu 85-115 % po kroku 5%]
Osvětlení přístrojů
19 - 0NNNN = bude se zapínat teprve se spínačem světel
1NNNN = ukazatel permanentně osvětlený
2NNNN = čísla permanentně osvětlené
3NNNN = ukazatel a čísla permanentně osvětlené od 2002
N0NNN = palubní počítač [dále jen FIS] jen dlouhodobý
N1NNN = FIS krátko i dlouhodobý od 2002
NN0NN = FIS aktivován
NN1NN = FIS deaktivován od 2002
NNN0N = oznámení teploty aktivováno
NNN1N = oznámení teploty deaktivováno od 2001 – ne u všech modelů
NNNN0 = radiotelegrafie-hodin deaktivace
NNNN1 = radiotelegrafie-hodin aktivace
30 - kalibrace ukazatele paliva.defaut 128 [120 – 136 ]
Ale,nevím jestli to funguje.
Modul 17
10 - Adaptace
Palubní počítač
03 - hodnota spotřeby dle pal. počítače = 100 [lze měnit v rozsahu 85-115 % po kroku 5%]
Osvětlení přístrojů
19 - 0NNNN = bude se zapínat teprve se spínačem světel
1NNNN = ukazatel permanentně osvětlený
2NNNN = čísla permanentně osvětlené
3NNNN = ukazatel a čísla permanentně osvětlené od 2002
N0NNN = palubní počítač [dále jen FIS] jen dlouhodobý
N1NNN = FIS krátko i dlouhodobý od 2002
NN0NN = FIS aktivován
NN1NN = FIS deaktivován od 2002
NNN0N = oznámení teploty aktivováno
NNN1N = oznámení teploty deaktivováno od 2001 – ne u všech modelů
NNNN0 = radiotelegrafie-hodin deaktivace
NNNN1 = radiotelegrafie-hodin aktivace
30 - kalibrace ukazatele paliva.defaut 128 [120 – 136 ]
Ale,nevím jestli to funguje.
OCTAVIA- ALH
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5060
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Ale zde není na výběr jen ručky.STIB píše:Nastavení parametrů modulu 17 – Přístrojová deska
Modul 17
10 - Adaptace
Palubní počítač
03 - hodnota spotřeby dle pal. počítače = 100 [lze měnit v rozsahu 85-115 % po kroku 5%]
Osvětlení přístrojů
19 - 0NNNN = bude se zapínat teprve se spínačem světel
1NNNN = ukazatel permanentně osvětlený
2NNNN = čísla permanentně osvětlené
3NNNN = ukazatel a čísla permanentně osvětlené od 2002
N0NNN = palubní počítač [dále jen FIS] jen dlouhodobý
N1NNN = FIS krátko i dlouhodobý od 2002
NN0NN = FIS aktivován
NN1NN = FIS deaktivován od 2002
NNN0N = oznámení teploty aktivováno
NNN1N = oznámení teploty deaktivováno od 2001 – ne u všech modelů
NNNN0 = radiotelegrafie-hodin deaktivace
NNNN1 = radiotelegrafie-hodin aktivace
30 - kalibrace ukazatele paliva.defaut 128 [120 – 136 ]
Ale,nevím jestli to funguje.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
O pár témat níže suka. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=44817
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS