Nouzový režim O1 1,9Tdi 66Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AGR má obtok a tiež tam má banku takže zbytočne budeš vyťahovať turbo na čistenie. Sprav log a daj ho sem a niekto sa ti na to už pozrie
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
zdravím, má podobný problém, OI 66kW, alh, jedná se o to že motor padá do nouzáku jenom když je studený, po zahřátí mi to nespadlo ani jednou, teď zrovna mi to padá každé ráno když jedu do práce, dlouhý táhly kopec,motor ještě není ohřáty a lup je tam nouzák. turbo někdy trošku zahouká. takže doporučujete vyčistit turbo? auto má najeto 201000km.
díky
díky
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Váha vzduchu , prípadne vzduchový filter .
Tu si pozri motor AGR : http://www.skolahostivar.cz/DownloadPF/16.pdf
Tu si pozri motor AGR : http://www.skolahostivar.cz/DownloadPF/16.pdf
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.