v poslednej dobe romýšlam nad dorobením vypínača, vedel by si opísať koľko to prikúrí???martinsidlo píše:Ty udělají opravdové divy zvlášť teď v těch -10°C. Ale je dost zatížen altík a tím moc nestačí dobíjet baterku. Jedu-li víc jak 10km,mám je zapnuté všechny ( zvlášť vypínač ) a po 10km mohu naplno topení s větrákem na 2. Kryt před chladičem nemá opravdu žádnou cenu,jen že se nevyplachuje sůl a pak se proděraví ( prooxiduje ) třeba klima. Ale někteří zde mají svojí hlavu.Vici píše:taky je otázka jestli máš elektrický dohřev vody - 3 žhavící svíčky na výstupu vody z hlavy
topeni octavia I TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Než oškrábu boční okna od námrazy,čelním se dá koukak bez čištění. V těch mrazech,co byly to nechladne při plným topení do doby ohřátí oleje na 90°C.A než ohřeješ olej,to trvá hodně dlouho. Jděte na to z rozumem !!!alni píše:v poslednej dobe romýšlam nad dorobením vypínača, vedel by si opísať koľko to prikúrí???martinsidlo píše:Ty udělají opravdové divy zvlášť teď v těch -10°C. Ale je dost zatížen altík a tím moc nestačí dobíjet baterku. Jedu-li víc jak 10km,mám je zapnuté všechny ( zvlášť vypínač ) a po 10km mohu naplno topení s větrákem na 2. Kryt před chladičem nemá opravdu žádnou cenu,jen že se nevyplachuje sůl a pak se proděraví ( prooxiduje ) třeba klima. Ale někteří zde mají svojí hlavu.Vici píše:taky je otázka jestli máš elektrický dohřev vody - 3 žhavící svíčky na výstupu vody z hlavy
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04 kvě 2010, 18:49
Odpovědi: 0
doobre, medzi tým som aj niekde našiel že jedna by mala mať 300W -tj. odber cez 20A....martinsidlo píše: Než oškrábu boční okna od námrazy,čelním se dá koukak bez čištění. V těch mrazech,co byly to nechladne při plným topení do doby ohřátí oleje na 90°C.A než ohřeješ olej,to trvá hodně dlouho. Jděte na to z rozumem !!!
ak som dobre pochopil, tak stačí spínať na čiernohnedý kábel kostru namiesto RJ (môžem to aj odpojiť od RJ a ovládať čisto ručne že??-podla nutnosti dobíjania)
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
prvé skúsenosti(boli pustené včetky): vycúval som z dvora, zavrel bránu-a už fúkal teplý vzduchmartinsidlo píše:ote]
Než oškrábu boční okna od námrazy,čelním se dá koukak bez čištění. V těch mrazech,co byly to nechladne při plným topení do doby ohřátí oleje na 90°C.A než ohřeješ olej,to trvá hodně dlouho. Jděte na to z rozumem !!!
po 3km sa pohla ručička a do 10 bola koľmo(s vypnutím vetrákom, vonku bolo asi +1°C)
takže dosť slušný pírhrev (s tím že žhavičky tam budú pravdepodobne ešte pôvodné -dve som odmeral, a z tretieho nešla dole fajka)
no ale ten odber.. na motore bolo cítiť že alt. má riadnú záťaž, po zapnutí klesno napätie volačo cez 0,2V -ale dobíjať ešte stále stíhal
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS