hadičky - obtokové turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

hadičky - obtokové turbo

Příspěvek od Pajda077 »

Hodite mi sem prosim nějaké foto jak mají být zapojené podtlakové hadičky na motor AGR r.v 2000 s obtokovým turbem předface? EGR mám zaslepený a hadičku k němu mám zaslepenou šroubkem. Je to trebas jedna z pricin ze mi netahne turbo ale vymenoval jsem je jak tam byly puvodne ale bylo vidno ze se v tom nekdo rypal ...
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

egr je u obtoku ovladan podtlakem a turbo pretlak hledej zradu jinde
g3 tdi ahu,octa asz
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

...Obrázek
Obrázek
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Podle toho obrazku výše mám já z toho ventilu N75 zapojené ty boční hadičky obráceně!Je to problém??? nebo jsou průchozí??? tam kde mám napsano BAŇKA? tak to je část turba blíže k přednímu nárazníku(tam to mám strčené a je na to videt.. díky posílám náčtrt mého zapojení hadiček s otázkouObrázek
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

jesli mas obtokove turbo tak staci odpojit hadicku co vede od turba k N75 (u n75) a zaslepit trebas sroubem. banku i airbox nechas zapojene a jed s diagnostikou na vylet. turbo je nyni bez regulace a bude tlacit porad max co muze (coz nevadi pokud nejdes plnej plyn pri tomhle testu). Takze vyzkousel jestli se ti nafukuje spravne v tomhle stavu (po 2200ot a hodne plynu se musi turbo pretacet takze moc vysoky tlak) a pak res zapojeni hadicek ;)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

pozri si oznacenie na ventile pozicia s oznacenim atm ide na filtrbox pod nou pozicia s oznacenim out ide na banku turba a posledna je jasna.....vacsinou oznacena vac ide na podtlak u teba na pretlak z turba....
Tdi
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

hiero píše:pozri si oznacenie na ventile pozicia s oznacenim atm ide na filtrbox pod nou pozicia s oznacenim out ide na banku turba a posledna je jasna.....vacsinou oznacena vac ide na podtlak u teba na pretlak z turba....
může to být tedy příčina že mi turbo netáhne tak jak má ..když mám ty hadičky obráceně??
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

zkus ten muj test s odpojenou hadickou. pak to musi tlacit jako ozivot (v ramci obtoku) a pokud to budes drzet pod krkem tak i do nouzaku kvuli vysokemu tlaku
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

stres3d píše:zkus ten muj test s odpojenou hadickou. pak to musi tlacit jako ozivot (v ramci obtoku) a pokud to budes drzet pod krkem tak i do nouzaku kvuli vysokemu tlaku

pro ujasnění ta banka to je ta hadicka co vidím? u tý banky blíže k nárazníku?
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

samo zrejme to moze byt pricina. ako ti bolo poradene odpoj hadicku z ovladacej banky turba to je ta plechovka na turbe z ktorej ide tiahlo a vyskusaj mlo by to tlacit naplno a tresknut do nuze...
Tdi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

stres3d píše:po 2200ot a hodne plynu se musi turbo pretacet takze moc vysoky tlak) a pak res zapojeni hadicek ;)
ani nemusí u těch starých šelem je člověk rád že to nafouká aspon limit, a na běžný provoz je obtok na nic

chce to vag jak píšeš a potom něco řešit

;)
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

hiero píše:samo zrejme to moze byt pricina. ako ti bolo poradene odpoj hadicku z ovladacej banky turba to je ta plechovka na turbe z ktorej ide tiahlo a vyskusaj mlo by to tlacit naplno a tresknut do nuze...
bylo mi psano že mám odpojit tu druhou tu kam nevidim na turbo...protoze je mam asi obracene...tím myslím že bych měl odpojit ted tu na ventilu N75 co mi vede jakoby z vrchu ne?Obrázek
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

kdyz odpojis banku tak ti bude utikat trochu tlak pres hadicku. vim ze je to malej prumer ale podle me je lepsi zaslepit hadicku zdroje tlaku u n75 sice to pak mozna prisava do airboxu ale minimalne a na tu chvilku to nic neudela

vem si mobil s bleskem a udelej par fotek a vidis kam to vede nebo tam zkus sahnout... kdyz zaslepis obe dve tak to taky pujde a je to jistota ;)

jinak kup si diag - kabel stoji okolo 200kc na aukru KKL
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

stres3d píše:kdyz odpojis banku tak ti bude utikat trochu tlak pres hadicku. vim ze je to malej prumer ale podle me je lepsi zaslepit hadicku zdroje tlaku u n75 sice to pak mozna prisava do airboxu ale minimalne a na tu chvilku to nic neudela

vem si mobil s bleskem a udelej par fotek a vidis kam to vede nebo tam zkus sahnout... kdyz zaslepis obe dve tak to taky pujde a je to jistota ;)
Tak ted tomu uz vubec nerozumim:-))

čili naposled a jasne:-)...mám ty hadicky do turba opacne? pokud ano kterou hadicku mám u ventilu podle mého obrazku ucpat??? jak odepises pujdu na to! ale zatim bez diagnostiky...když ted potáhne jako prase a spadne do nouzaku tam mam ty dve hadicky prehodit a melo by to byt OK????
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

zacpi obe co vedou k turbu u n75 a jed to projet. pokud to potahne res hadicky pokud ne mas turbo v trapu. test na 5 minut (LOL)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“