kazdy sa ti tu snazi poradit a kasles nato.....odpoj tie dve hadice co idu do turba ta co ide do sania tu tam nechaj ale aj tak si prekontroluj pozicie a oznacenie na tom tvojom ventile ako som pisal skor potom nech ti niekto prida plyn a z jednej z tych dvoch hadic co idu do turba bude fukat ta ide na poziciu vac aspom na n75ke pre riadenie podtlakom ta druha nebude robit nic tu das na out...kurna....odfot ten tvoj ventil ci je tam oznacenie pozicii lebo neviem n nete zohnat nijeky pouzitelny obrazok....
stres3d píše:jj a pak to zapojis jako na obrazku a je to uz nas nenapinej
tak jste jak struny?
Hele tak postupně: odpojil sem ty 2 hadičky z N75 ...jedu rovina řadím 3 stupen ...auto jede o malicko lepeto tahne...davám tam 4 stupen vytocim na 3000 ot. rychlost zhruba 110 km/h a bum...nouzák (jedu zpet ...to samé)
Tak se vrhnu na prohození tech hadicek do turba...ejhle ono to od spodu táhne lepe tak o 20 - 30 procent ...dávám tam 4ku - 110 km/h a BUM opět nouzák
Zkouším starou váhu vzduchu -beze změny ještě horší
Tak jsem dal zpět váhu Bosch č. 0281002531-dál nevím co ...
hiero píše:kazdy sa ti tu snazi poradit a kasles nato.....odpoj tie dve hadice co idu do turba ta co ide do sania tu tam nechaj ale aj tak si prekontroluj pozicie a oznacenie na tom tvojom ventile ako som pisal skor potom nech ti niekto prida plyn a z jednej z tych dvoch hadic co idu do turba bude fukat ta ide na poziciu vac aspom na n75ke pre riadenie podtlakom ta druha nebude robit nic tu das na out...kurna....odfot ten tvoj ventil ci je tam oznacenie pozicii lebo neviem n nete zohnat nijeky pouzitelny obrazok....
dal jsem to příteli tak jak jste psali ale out ,vac jsem tam nevidel...jede to lepe od spodu ale nouzak trva:-( takovy ventil tam mám
Jinak ono může zatuhnou i obtokové turbo, řešil jsem několikrát, kdy hřídelka obtokové klapky byla v litinové komoře turba zatuhlá, případně zatuhlá v přiotevřené poloze apod...
A za další pokud auto padá do nouzáku, bude uložena chyba v paměti závad, což je dobré vodítko.
Tomas.cz píše:Jinak ono může zatuhnou i obtokové turbo, řešil jsem několikrát, kdy hřídelka obtokové klapky byla v litinové komoře turba zatuhlá, případně zatuhlá v přiotevřené poloze apod...
A za další pokud auto padá do nouzáku, bude uložena chyba v paměti závad, což je dobré vodítko.
dá se ta zatuhlost odstranit kdyz turbo je v aute nebo to musí dolů?a co me to pomuze ze je to v zavadach??kdyz smazu chyby tak neodstranim padani do nouzaku ne?
Napíšu to ještě jednou, pokud ti auto padá do nouzáku i po správně zapojených hadičkách na N75, dej sem prosím chyby co píše paměť závad ať se můžeme něčeho chytnout.
Tomas.cz píše:Napíšu to ještě jednou, pokud ti auto padá do nouzáku i po správně zapojených hadičkách na N75, dej sem prosím chyby co píše paměť závad ať se můžeme něčeho chytnout.
diagnostika bude dnes ale nevim co ma za program co kdyz ma jen obyc?:-(