problém při prvním sešlápnutí plynového pedálu u 1.9TDI AHF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
gullus
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 06 čer 2010, 11:52
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

problém při prvním sešlápnutí plynového pedálu u 1.9TDI AHF

Příspěvek od gullus »

Když nastartuju motor a sešlápnu plynový pedál tak mi se otáčky vyšplhají max. na 1200ot. a pedál dál nereaguje,po puštění pedálu a znovu sešlápnutí už vše funguje normálně. Čim to může být?
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

Vyhnila kabelaz , bud natahnout od pedalu k jednotce novou nebo to opravit, vyhniva to v konektorech v kabine pod celnim oknem asi tam zatika. Pedal neodchazi.....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hlavně si vyzkoušej hadicí jak ti pod oknem odtéká voda, listí, jehličí, blato, bordel,

než něco začneš dělat

chce to i vagem mrknout je tam v jednom poli ve stupních, v nulové poloze ho řj vyhodnotí jako KO, pak bych pedál vypráskal ultrazvukem a spravidla je to OK , záleží od použité chemie,

zkus taky zapnout klíček prošlapat pedál a pak start co bude ? ;)
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

Vyhnila kabelaz , bud natahnout od pedalu k jednotce novou nebo to opravit, vyhniva to v konektorech v kabine pod celnim oknem asi tam zatika. Pedal neodchazi.....
gullus
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 06 čer 2010, 11:52
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od gullus »

díky za radu to mě nenapadlo o víkendu na to kouknu a dam vědět jestli to tím bylo.
gullus
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 06 čer 2010, 11:52
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od gullus »

tak pořád stejný problém, vyměnil jsem komplet elektriku k pedálu i pedál jsem vyměnil a nic.

poradte někdo,už si nevim rady
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

a chybu to nevyhazuje?Nic?
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

Me tohle delalo na rotacce po chipu 30 vterin nic a pak najednou to chytlo. Predelal se soft a uz byl klid. Rikal neco o mape pedalu plynu
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
gullus
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 06 čer 2010, 11:52
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od gullus »

ještě mě napadlo jestli by to nemohlo dělat to, že tam mam vstřiky ze 66kw motor je totiž sestaven co dům dal, ale jednotku mam 81 kw
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

docela by mě zajímalo jak stím souvisí mapa pedálu, pokud se nepletu jedna osa otáčky druhá osa v % natočení plyn pedálu, a uvnitř vstřikované množství, samotného by mě zajímalo jak lze naladit, že se např až na 2 sešlápnutí začne něco dít...
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“