problém při prvním sešlápnutí plynového pedálu u 1.9TDI AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problém při prvním sešlápnutí plynového pedálu u 1.9TDI AHF
Když nastartuju motor a sešlápnu plynový pedál tak mi se otáčky vyšplhají max. na 1200ot. a pedál dál nereaguje,po puštění pedálu a znovu sešlápnutí už vše funguje normálně. Čim to může být?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33508
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
hlavně si vyzkoušej hadicí jak ti pod oknem odtéká voda, listí, jehličí, blato, bordel,
než něco začneš dělat
chce to i vagem mrknout je tam v jednom poli ve stupních, v nulové poloze ho řj vyhodnotí jako KO, pak bych pedál vypráskal ultrazvukem a spravidla je to OK , záleží od použité chemie,
zkus taky zapnout klíček prošlapat pedál a pak start co bude ?
než něco začneš dělat
chce to i vagem mrknout je tam v jednom poli ve stupních, v nulové poloze ho řj vyhodnotí jako KO, pak bych pedál vypráskal ultrazvukem a spravidla je to OK , záleží od použité chemie,
zkus taky zapnout klíček prošlapat pedál a pak start co bude ?

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
docela by mě zajímalo jak stím souvisí mapa pedálu, pokud se nepletu jedna osa otáčky druhá osa v % natočení plyn pedálu, a uvnitř vstřikované množství, samotného by mě zajímalo jak lze naladit, že se např až na 2 sešlápnutí začne něco dít...
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série