peugeot 307 1.6hdi

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rombi
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 15 lis 2007, 20:44
Odpovědi: 0

peugeot 307 1.6hdi

Příspěvek od rombi »

Potreboval by som poradit .Mam motor 1.6hdi 80kw 2004 rv. a obcas sa stane ze mi ho hodi do nudzaku.Rezim je tazko vysledovat ale robi to asi ked su otacky do 2tis.ziadne prudke zosliapnutie pedala.Robi to nie pravidelne len sem tam a samo sa to aj odstrani.Pokial bola v rj zapisana chyba tak tam bolo nedostatocny vykon turba.Myslite ze to bude turbo?
shark734
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 24 kvě 2010, 16:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od shark734 »

myslime, ze by si mal ist na diagnostiku...moze to byt milion veci
rombi
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 15 lis 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od rombi »

takze tie chyby z rj motora su P2122, P0299, P0183, P2122.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

rombi píše:takze tie chyby z rj motora su P2122, P0299, P0183, P2122.
Vypis co vsechny chyby jsou,malokdo ti bude lustit co ktery cislo chyby je!jen moje rada
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

P2122 Obvod snímače polohy škrtící klapky/pedálu 4, nízké napětí
P0299 Nepřeplnění turbodmychadla/přeplňovače
P0183 Obvod snímače teploty paliva 1, vysoké napětí

Možná by bylo dobře napsat i typ motoru protože 1,6Hdi je dost málo,jelikož je jich asi tolik
307 1.6 HDi 16V 2004 - 2010 DV6TED4 (9HY) 1560cc 80kW
» 307 1.6 HDi 16V 90 2005 - 2010 DV6ATED4 (9HX) 1560cc 66kW
» 307 1.6 HDiF 16V 2004 - 2010 DV6TED4 (9HZ) 1560cc 80kW
» 307 1.6 HDiF 16V 2005 - 2010 DV6TED4B (9HV) 1560cc 66kW
rombi
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 15 lis 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od rombi »

Takze ten typ motora je 9HZ
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20103
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ventil turba co je vzadu za motorem,egr,pokud ne,turbo na repas
Resime to porad....
rombi
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 15 lis 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od rombi »

:) Dakujem za odpoved momentalne nemam cas aj potrebujem jazdit takze nerozoberam.Ja som auto pred casom kupil a turbo asi uz niekto menil je oznacene farbou, ten ventil za motorom co uvadzas riadi turbo?
harvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 24 bře 2008, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od harvi »

P0299 Signál tlaku turbodmychadla : Tlak oproti požadavku příliš nízký
P0183 Signál teploty nafty : Zkrat na plus pól nebo pýeruγeně obvod
P2122 Těleso škrticí klapky s motorkem (Ohřev nasávaného vzduchu ) : Zkrat na kostru nebo příliš nízká hodnota
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20103
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

záleží co tam kdo dal no, starší turbo v tomto případě nemusí nic vyřešit
rombi
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 15 lis 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od rombi »

Mohla by ta klapka (chyba p 2122) sposobit uvedeny problem
rombi
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 15 lis 2007, 20:44
Odpovědi: 0

peugeot 307 1.6hdi

Příspěvek od rombi »

Tak dnes som zistil ze jeden z kablov k obtokovej klapke bol predraty a sem tam robil skrat na kostru.Mohlo by to sposobit kolisanie tlaku turba?
Ta klapka sluzi na zahriatie motora?
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“