Trapézové tyče
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Trapézové tyče
Chlapi , kde nejlépe koupit tyče a matky na zdviž , nevíte o něčem ??
díky
díky
Matky je nejlepší dát vyrobit z bronzu nějakému šikovnému soustružníkovi. S tyčema to bude horší. Kamarád si koupil/nechal vyrobit tady: http://www.valentazt.cz/trapezove-tyce.html
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
běžně se to dělá jako závitovky , až do třech metrů , matky k tomu taky jsou i bronzové , jen si to doupravíš , tady jsou například dvoumetrové http://www.kutil.eu/cs/eshop/spojovaci- ... n-975.html stačí hledat
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
POM je plast , stejně jako teflon , používá se na matky a různé kluzné ložiska protože má vinikající vlastnosti na otěr , kolikrát jsem ho viděl i na matkách v nůžkovejch heverech co dávaj do aut z výroby , akorát při dlouhodobém zatížení rád praská viz kluzáky stahovačky oken třeba G4 O1 atd.
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4