Octavia II 2.0 rs tdi 125kw pd do 1500ot. nejede

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Gige
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 říj 2014, 09:08
Odpovědi: 0

Octavia II 2.0 rs tdi 125kw pd do 1500ot. nejede

Příspěvek od Gige »

Zdar chlapi.Mám problém z mojí oktávkou.Jednoho krásného dne mi zničeho nic přestala táhnout do 1500 otáček.pokusím se popsat můj problém.Ráno přijdu k autu,nastartuji a na neutrál sešlápnu plyn klidně až na podlahu ale bez reakce,motor to vytočí pouze na 1100ot. +- po minutě to teprve začne reagovat ale stále je znát že se tomu od spoda do 1500 otáček nechce a pak to vystřeli.No jezdit musím takže se rozjedu a vypadá to tak že to musím točit minymálně 2000ot abych se pěkně přes spojku vůbec rozjel a řadit tak aby nespadly otáčky pod 1500 jelikož to pak proste vůbec nejede.jakmile se otáčky přehoupnou přes 1500 otáček jede úplně normálně bez žádného problému.Oktavka je čipovaná,má zaslepený egr,vykuchané dpf a jezdila tak bez problému dva roky.Před půl rokem měněné vstřikovače u škodovky v rámci svolávací akce a najeto máme poctivých 135000.Auto bylo na diagnostice ale žádná závada nebyla zjištěna a to si tím borec lámal hlavu přes tři hodiny.No tak mě zajímá jestli tu už někdo takový problém neřešil.předem dík za rady
Gige
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 říj 2014, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gige »

Koukam ze zatim bez odpovedi.takze za tri mesice se zatim neprislo na to proc to nejede.bylo podezreni ze to zpusobujou ty plastovy klapky,takze se sundalo komplet cely sani a samozrejme ze klapky byly pekne vyzvejkany chybelo malo a asi by proletely motorem , no koupily se fungl novy za 12000 litru vycistilo se komplet cely sani ale problem to nevyresilo.jelikoz ani po nahrani originalniho softu nam diagnostika neukazuje zadnou chybu tak musime hledat jehlu v kupce sena.motor nema zadnou netestnost je poctivej a prede krasne.prolezly sme cerpadlo v nadrzi,skouselo se jestli neni netestnost palivovy soustavy a vse ok.takze dalsi vec na rade bude odskouseni vsech podtlakovych ventylu,pak nejspis pujde ven tandemove cerpadlo a kdyz ani to problem nevyresi tak kontrola vstriku(jsou fungl nove najeto 5000) a tak dal.je to asi zahada
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ako sú na tom vačky a zdvihatka?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Gige
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 říj 2014, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gige »

Ze by konecne naka dobra rada?Chystame se na to,to zkontrolovat pristi tyden.prozatim se resilo jestli je v poradku privod vzduchu a paliva a tesnost motoru a palivove soustavy.resim to pomaleji pac me omezujou finance.jeste se chystame zkontrolovat vsechny podtlakovy ventily.
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

klapku v sani jste zkouseli odpojit? co diag, ukazuje ztlaceni pedalu?
Gige
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 říj 2014, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gige »

Co se tyce sani tam je vse v poradu a nove ty plastove klapky.na diagnostice to mel typek asi tri hodky delal ji i za jizdy a vse je podle ni v poradku.
Gige
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 říj 2014, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gige »

Auto je fakt mrtvi presne do 1500 ot. pak jede jak ma az do 4500 .no a po dlouhem stani cekam tak minutu az dve nez zacne vubec reagovat na plyn a nekdy po nastartovani spadnou otacky a chcipne a na druhy nastartovani to chytne,otacky se zvednou i az na 1100 a pak to spadne na tech normalnich 900.
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

myslel sem velkou klapku v sani, ne vyrive klapky...
Gige
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 říj 2014, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gige »

Ta byla venku je vycistena a plne funkcni ale i tak zkusim vyzkouset odpojit.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a když to po tom dlouhým stání nereaguje na plyn, tak v měřených hodnotách plyn funguje normálně?
Gige
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 říj 2014, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gige »

Predpokladam ze jo jelikoz se delala radna diagnostika a borec toho skousel dost jak za studena tak i ze zahratym.a jeste se to pry pozna tak ze kdyz to nejede ani prez tempomat tsk to pedalem neni.a nereaguje to fakt jenom kdyz to stoji tak cca pet hodin a vic jinak reaguje takze to dela jenom studeny a odstaty ale kazdopadne to tak nebo tak do 1500 nejede
Gige
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 říj 2014, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gige »

Dnes jsem skusil odpojit tu klapku a bylo to beze zmeny akorat jak zustala otevrena tak motor pekne zarachotil kdyz sem to chcipnul.zapsalo to chybu do jednotky a zustala svitit kontrolka motoru tak sme to napichly a hned vymazaly.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Zkusil bych odpojit snimac dif.tlaku na zkousku zda to reagovani na plyn nedela von.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Gige
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 říj 2014, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gige »

Kazdopadne tedy vyskousim..tady jsemm nasel typka co resi problem kterej odpovida skoro memu a da se rict ze mu to vyresil ten ventilvtakze ho vyskousim vymenit za kamosovo a uvidime
http://forum.skodahome.cz/topic/126978- ... kapínanie/
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

podle mě nutný naházet logy s tím když to nejede, co dělá pedál, váha, turbo, kolik tam jde nafty ...
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“