Servisná prehliadka 120 000km, alebo nočná mora. HOROR!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

matess píše:tady máš pěkný fotky toho sítka
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=135645
Áno , to je môj príspevok.
Teraz len resumé - v záručnom servise na slovensku výmena nádrže , potrubia , čerpadla , kontrola vstrekovačov za cca 4500 . Odvoz auta z NL cca 1000 . O vzniknuté náklady sa dohodol s predchádzajúcim majiteľom na úhrade 50/50 , pretože auto mal iba tri mesiace . Pri rozhodovaní sme dostali ponuku na lacnejšie riešenie. Keď , tak SZ .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

stava se to, a byla to proste nahoda, ze se to posralo zrovna u nich v servisu. Musis vymenit vysokotlak, vycistit rail listu plus doporucuju vymenit regulator za novy. Vstriky nech zkontrolovat a vycistit nemusi se hned menit. Urcite demontovat nadrz a vycistit spolecne s vedenim paliva.


http://auto.bazos.cz/inzerat/41967534/V ... TDi-CR.php
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
gubik
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 09 kvě 2009, 08:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od gubik »

Ďalšie záhadné zistenia: auto s odťahovkou do druhého servisu. Tam nakoľko piliny nenašli (napr. pod lupou vysokotl. regulator v raily), poslali čerpadlo a trysky do Bosch repas firmy, kde po rozobratí zistili, že všetko je čisté a ok. Samozrejme na čerpadle vymenili všetky tesnenia a odskúšali (skoro 200€), všetko OK. Čiže trysky a čerpadlo funkčné, aj tak sa nenaštartuje. Že by v autorizáku vyčistili všetko, predtým kým to (akože) vymenia. No nič, moje ilúzie :) o slušnosti, spolahlivosti, profesionalite sa trocha tak zase rozplynuli. Predpokladám bude treba ešte skúsiť meniť vysokotlaký regulátor, nakolko tam stále není dostatočný tlak. Prípadné nápady vítané.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele, je to fakt zlý, ale tady se to asi na servis házet nedá, stalo by se to dřív nebo později tak či tak, oni měli smůlu že to přistálo u nich.
Ano, je opravdu spousta případů takovýchto poruch, paní zastavila na benzince,natankovala a už nenastartovala...daly by se o tom psát romány..
Nechat to udělat pořádně, raději častěji měnit filtr paliva,tankovat kvalitní naftu a aditivovat, víc pro to udělat nemůžeš

Já jsem s tímto opatrenej, když dělám třeba paliváč na HDi a je tam zlato jak v potůčku na klondajku, ihned fotím nebo volám majitele a řeknu mu o možném problému..

Nevíš co tam kdo lil / tankoval před tebou, znám i lidi co mají káry pomalu za tři mega ale jezdí tankovat na nejlevnější Unicorn-oily , ˇareály ČSAD a podobně a pak se v servisu na prodejce hrozně rozčilují co že jim to prodali za krám a vyhrožují soudama

Ano, jak psáno výše, v německu, fancii,belgii je problémů se vstřiky/čerpadly oproti ČR/SR/PL/UK..minimum, protože nemají OJEBANOU kvalitu nafty :(
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

S tou dodatečnou aditivací pořád nevím. Zatím mi nikdo s jistotou nedokázal říct, jestli tím spíš neškodím DPF. Navíc od doby bio přísad v naftě bych neřekl, že je s mazivostí problém. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Taky nevim ale co vic pro to delat...
Obcas beru naftu do pruhlednyho kanystru co lejeme do desty,traktoru,nektera je uplne zelena,nektera zluta,nektera skoro bezbarva

Kazdej problem s CR vstřiky,cerpadlem ti reknou opravari - pane,spatna nafta a to stejny bude tvrdit i servis,budes sd tahat po soudech,soudni expertizy a znalci,bude to stat bakulu penez a dvoje nervy...
gubik
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 09 kvě 2009, 08:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od gubik »

Možno som nechápavý, ale v Bosch sa zistilo, že trysky aj čerpadlo sú v poriadku po pilinách ani stopa (nové tesnenia dali preto lebo keď sa vysokotlaké čerpadlo rozoberie, neodporúča sa tam dať staré tesnenie). V autorizovanom tvrdili, že sú tam piliny, no v druhom servisu a ani v Bosch repas, piliny nenašli. Takže nechápem prečo spomínate stále tú naftu. To sú fakty, ktoré nenasvedčujú tomu, že by sa jednalo o nejaké nekvalitné palivo. Skôr by som sa chcel informovať, že tlak cca 400bar pri štartovaní môže spôsobiť vadný regulátor tlaku... alebo čo sa tam mohlo udiať, veď piliny tam neboli, čerpadlo je v poriadku, trysky takisto...prečo neštartuje? Autorizák tvrdil, že sú tam piliny (evidentne klamali)...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Do Bosch servisu šlo čerpadlo a vstřiky, předpokládám že oni v servisu piliny objevili ve filtru ? těžko by tam kuchali čerpadlo a vstřiky ne

To přezkoušeli čerpadlo a vstřiky a regulátor ne ?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

400bar při startu udělá i bordel z nafty v regulátoru. stejně tak 90bar při 2000ot. mám to za sebou po natankování sraček.

ale od stolu ti nikdo víc neřekne.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Dr.Spiegel
Přispěvovatel
Příspěvky: 871
Registrován: 23 pro 2013, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dr.Spiegel »

Já myslel že VW se nekazí... :o
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

CR jak CR, jednou natankuješ hnůj a je jen otázkou času kdy se po...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
gubik
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 09 kvě 2009, 08:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od gubik »

Vymenený vysokotlaký regulátor, auto OK
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

roman1648 píše:Do Bosch servisu šlo čerpadlo a vstřiky, předpokládám že oni v servisu piliny objevili ve filtru ? těžko by tam kuchali čerpadlo a vstřiky ne

To přezkoušeli čerpadlo a vstřiky a regulátor ne ?
(crazy) (crazy) (crazy)
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Predpokladám , že ten autorizovaný servis si navštívil posledný krát .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Poprosil by som adresu servisu...aby sa pripadni buduci navstevnici vedeli rozhodnut, kde do servisu...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“