
Vacka SDI na TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 15 dub 2008, 17:55
- Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice
to je na uživatele Shima po dlouhý době někdo kdo jezdí SDI vačku a má tam nějakou kobylku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 15 dub 2008, 17:55
- Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice
ahoj, moje první tdi byl motor AFN ( už je to víc jak 20 let ), samozřejmě mechanika, snažil jsem se zvýšit výkon výměnou vačky, nejdřív jsem použil z AAZ, jen tak jsem jí přehodil a hotovo, motor byl malinko hlučnější, ale co, hlavně že to jelo víc- motor se lépe vytáčel. Teprve když jsem na cestě z dovolené na dálnici popravil těsnění pod hlavou, se vše ukázalo: výfukové ventily byly obtisklé na pístech, sací lehký náznak. Při dalším zkoumání jsem zjistil následující: vůle mezi ventily a pístem je u originál motoru t.j. nikdy nerozebíraný 0,3 mm. Proto mají SDi motory zapuštené ventily (kratší) aby to neťukalo. Vačka AAZ a SDI jsou ve střihu hodně podobné, SDI má výfukový ventil otevřený delší dobu. Vše vám bude jasný, když si vačky postavíte vedle sebe a porovnáte postavení vaček.
přeju vám mnoho úspěchů v ladění. Čao.
přeju vám mnoho úspěchů v ladění. Čao.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 15 dub 2008, 17:55
- Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 15 dub 2008, 17:55
- Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice
SDI vacka
Tak ja se pridam k Simovi, taky jezdim SDI vacku, konkretne na ASV, byl jsem stim na brzde u fana, a prez prvotni nejistotu mne velmi potesila.
Co se tyka potkani, v mem pripade bezproblemu, ale o nejakych pripadech jsem slysel, osobne si myslim ze za to muze spatny vyber SDI vacky, protoze neni SDI jako SDI. Je dulezite vybrat vacku ze spravneho modelu.
Veskere info ktere se mi pred montazi podarilo dat dohromady jsem postnul sem: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15 Zajemcum doporucim nastudovat. A krom toho vacka bude brzy naprodej, mam nachystanou dbilas, zajemci muzou napsat SZ. A tady je muj graf. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= ,samozrejme je tam i dalsi HW.
Co se tyka potkani, v mem pripade bezproblemu, ale o nejakych pripadech jsem slysel, osobne si myslim ze za to muze spatny vyber SDI vacky, protoze neni SDI jako SDI. Je dulezite vybrat vacku ze spravneho modelu.
Veskere info ktere se mi pred montazi podarilo dat dohromady jsem postnul sem: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15 Zajemcum doporucim nastudovat. A krom toho vacka bude brzy naprodej, mam nachystanou dbilas, zajemci muzou napsat SZ. A tady je muj graf. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= ,samozrejme je tam i dalsi HW.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: SDI vacka
Je i graf se stejným setupem ale se seriovou vačkou?Gardner píše:Tak ja se pridam k Simovi, taky jezdim SDI vacku, konkretne na ASV, byl jsem stim na brzde u fana, a prez prvotni nejistotu mne velmi potesila.
Co se tyka potkani, v mem pripade bezproblemu, ale o nejakych pripadech jsem slysel, osobne si myslim ze za to muze spatny vyber SDI vacky, protoze neni SDI jako SDI. Je dulezite vybrat vacku ze spravneho modelu.
Veskere info ktere se mi pred montazi podarilo dat dohromady jsem postnul sem: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15 Zajemcum doporucim nastudovat. A krom toho vacka bude brzy naprodej, mam nachystanou dbilas, zajemci muzou napsat SZ. A tady je muj graf. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= ,samozrejme je tam i dalsi HW.
Nechci nikomu brát iluze, ale já tedy jsem k použití vačky z atmosferického motoru na přeplňovaný z mnoha důvodů dost skeptický. Natož když se ukazuje, že na 1,9TDI seriová vačka není problém pro dosažení výkonu daleko přes 300HP...
Vím, že tady spousta lidí píše, jak jim auto neskutečně ožilo

Bohuzel graf s TDI vackou nemam, nejak mne nenapadlo ze bych se tim jeste mohl sireji zabyvat.
Rovnez musim priznat ze nejaka ta skepse je na miste, skrze to co jsem se zatim dozvedel lze v kostce rici, ze na vykonu to asi mnoho neprida, ale podle nekterych informaci by to mohlo mit priznivy vliv na prubeh ve vyssich otackach a mozna i o chlup lepsi EGT.
Graf pred a po jsem videl, slo o ibizu nekde z polska +10Hp +20Nm, ale jak moc je to duveryhodna informace tezko soudit.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15
Rovnez musim priznat ze nejaka ta skepse je na miste, skrze to co jsem se zatim dozvedel lze v kostce rici, ze na vykonu to asi mnoho neprida, ale podle nekterych informaci by to mohlo mit priznivy vliv na prubeh ve vyssich otackach a mozna i o chlup lepsi EGT.
Graf pred a po jsem videl, slo o ibizu nekde z polska +10Hp +20Nm, ale jak moc je to duveryhodna informace tezko soudit.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15
Naposledy upravil(a) Gardner dne 19 pro 2016, 19:05, celkem upraveno 2 x.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW