Vacka SDI na TDi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JenicekGTD
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 15 dub 2008, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice

Příspěvek od JenicekGTD »

Nechapu :D
VW Golf IV AHF 81kw+chip jinak serie
VW Jetta mTDI 110kw+ :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to je na uživatele Shima po dlouhý době někdo kdo jezdí SDI vačku a má tam nějakou kobylku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
JenicekGTD
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 15 dub 2008, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice

Příspěvek od JenicekGTD »

Jo a Shima proste jsi vzal jen sdi vacku a dal ji tam nic vic?
VW Golf IV AHF 81kw+chip jinak serie
VW Jetta mTDI 110kw+ :D
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

ahoj, moje první tdi byl motor AFN ( už je to víc jak 20 let ), samozřejmě mechanika, snažil jsem se zvýšit výkon výměnou vačky, nejdřív jsem použil z AAZ, jen tak jsem jí přehodil a hotovo, motor byl malinko hlučnější, ale co, hlavně že to jelo víc- motor se lépe vytáčel. Teprve když jsem na cestě z dovolené na dálnici popravil těsnění pod hlavou, se vše ukázalo: výfukové ventily byly obtisklé na pístech, sací lehký náznak. Při dalším zkoumání jsem zjistil následující: vůle mezi ventily a pístem je u originál motoru t.j. nikdy nerozebíraný 0,3 mm. Proto mají SDi motory zapuštené ventily (kratší) aby to neťukalo. Vačka AAZ a SDI jsou ve střihu hodně podobné, SDI má výfukový ventil otevřený delší dobu. Vše vám bude jasný, když si vačky postavíte vedle sebe a porovnáte postavení vaček.
přeju vám mnoho úspěchů v ladění. Čao.
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od shima »

JenicekGTD píše:Jo a Shima proste jsi vzal jen sdi vacku a dal ji tam nic vic?
nieco v tom zmysle

momentalne prebieha upgrade

cakam na VKLR, porting hlavu, a pojde sa ladit
JenicekGTD
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 15 dub 2008, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice

Příspěvek od JenicekGTD »

takze to není jen ji tam dat
zase tajnosti :D
VW Golf IV AHF 81kw+chip jinak serie
VW Jetta mTDI 110kw+ :D
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od shima »

tajnosti tam nie su... kupil som, novu original hlavu
kupil som original vacku

poskladal to a jazdim...
JenicekGTD
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 15 dub 2008, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Bile Vchynice-okr. Pardubice

Příspěvek od JenicekGTD »

TAK JSEM VCERA PROJIZDEL jETTU V TOM LEHKYM MRAZU A SVETE DIV SE MOC TO NEKOURILO TAKZE OPRAVDU POTREBUJU VELKY VSTRIKY :D

JEN NEVIM JESTLI VZIT RACE520 VEBO JESTLI BUDOU STACIT PP ????
VW Golf IV AHF 81kw+chip jinak serie
VW Jetta mTDI 110kw+ :D
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

SDI vacka

Příspěvek od Gardner »

Tak ja se pridam k Simovi, taky jezdim SDI vacku, konkretne na ASV, byl jsem stim na brzde u fana, a prez prvotni nejistotu mne velmi potesila.

Co se tyka potkani, v mem pripade bezproblemu, ale o nejakych pripadech jsem slysel, osobne si myslim ze za to muze spatny vyber SDI vacky, protoze neni SDI jako SDI. Je dulezite vybrat vacku ze spravneho modelu.

Veskere info ktere se mi pred montazi podarilo dat dohromady jsem postnul sem: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15 Zajemcum doporucim nastudovat. A krom toho vacka bude brzy naprodej, mam nachystanou dbilas, zajemci muzou napsat SZ. A tady je muj graf. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= ,samozrejme je tam i dalsi HW.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: SDI vacka

Příspěvek od Andre »

Gardner píše:Tak ja se pridam k Simovi, taky jezdim SDI vacku, konkretne na ASV, byl jsem stim na brzde u fana, a prez prvotni nejistotu mne velmi potesila.

Co se tyka potkani, v mem pripade bezproblemu, ale o nejakych pripadech jsem slysel, osobne si myslim ze za to muze spatny vyber SDI vacky, protoze neni SDI jako SDI. Je dulezite vybrat vacku ze spravneho modelu.

Veskere info ktere se mi pred montazi podarilo dat dohromady jsem postnul sem: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15 Zajemcum doporucim nastudovat. A krom toho vacka bude brzy naprodej, mam nachystanou dbilas, zajemci muzou napsat SZ. A tady je muj graf. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= ,samozrejme je tam i dalsi HW.
Je i graf se stejným setupem ale se seriovou vačkou?

Nechci nikomu brát iluze, ale já tedy jsem k použití vačky z atmosferického motoru na přeplňovaný z mnoha důvodů dost skeptický. Natož když se ukazuje, že na 1,9TDI seriová vačka není problém pro dosažení výkonu daleko přes 300HP...

Vím, že tady spousta lidí píše, jak jim auto neskutečně ožilo :) Ale je tu někde důvěryhodný graf "před a po"?
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Bohuzel graf s TDI vackou nemam, nejak mne nenapadlo ze bych se tim jeste mohl sireji zabyvat.

Rovnez musim priznat ze nejaka ta skepse je na miste, skrze to co jsem se zatim dozvedel lze v kostce rici, ze na vykonu to asi mnoho neprida, ale podle nekterych informaci by to mohlo mit priznivy vliv na prubeh ve vyssich otackach a mozna i o chlup lepsi EGT.

Graf pred a po jsem videl, slo o ibizu nekde z polska +10Hp +20Nm, ale jak moc je to duveryhodna informace tezko soudit.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15
Naposledy upravil(a) Gardner dne 19 pro 2016, 19:05, celkem upraveno 2 x.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Tak přez veškerou snahu mohu potvrdit že můj pokus s SDI vačkou skončil nezdarem.

Po 30tis ujetých s SDI vačkou na ASV se nakonec ukázalo že sací i výfukové ventily se otiskly do pístů až asi 0.15
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“