No tam jsou dva šrouby akorát, jeden do napravnice a druhej do plechu k převodovceMartinR3 píše:Jojo, přesně tak, 230 hybrid!Octava píše:coto 230hybrid?![]()
Silentblok sem zatim pouze přelisoval a dle rad výrobce zajistil zboku šroubkem proti posunu. Jelikož mám rozebranou půlku motoru, tak sem nic nenajel. Silentblok je motorsport.zero1724 píše:Taky se přidám k tomu silentu reak. vzpěry, jaký to přesně je? Motor mi taky docela cestuje, dal jsem nový siláče motoru a spodní vylil lepidlem na okna, ale stejně všechno bláto :/
Fabia RS - Jednou bude hezká! :))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Tak sem dneska zase konečně pohnul.
-Hlava se nechala srovnat
-Vyfrézovali se sedla na vstřiky a udělaly vložky
-Vyndání dvou utržených žhaviček
-Nové žhavicí svíčky
-Těsnění pod hlavu
-Šrouby na hlavu
-Spodní kryt rozvodů (praský)
-Originál škoda šrouby na vačku, vahadla a vstřiky
-Olejový filtr
-Olej
-Těsnění pod sání
-Sada těsnění k turbu (svody, výfuk, mazání)
Zítra by měli dorazit nové hydroštely, vačka a ložiska vačky. Tohle by se sice dělat nemuselo, ale chci mít vše top. Stará vačka je báječná...




Snad to bude brzy sypat!
-Hlava se nechala srovnat
-Vyfrézovali se sedla na vstřiky a udělaly vložky
-Vyndání dvou utržených žhaviček
-Nové žhavicí svíčky
-Těsnění pod hlavu
-Šrouby na hlavu
-Spodní kryt rozvodů (praský)
-Originál škoda šrouby na vačku, vahadla a vstřiky
-Olejový filtr
-Olej
-Těsnění pod sání
-Sada těsnění k turbu (svody, výfuk, mazání)
Zítra by měli dorazit nové hydroštely, vačka a ložiska vačky. Tohle by se sice dělat nemuselo, ale chci mít vše top. Stará vačka je báječná...





Snad to bude brzy sypat!

Fabia RS, egr off, straight pipe, 312 zimmermann, 17" kola, cupra uložení, HDS 57, FMIC, TSA220, soft Dieselpower
Už je to téměř složený!
Ještě jsem koupil novou vačku (ocelovou) a udělali se hydroštely s ložiskama. Na vše samozřejmě nové šrouby.


Pak se mi konečně vrátili vstřiky z kontroly, jsou v pořádku. Na vstřiky se daly nové gumičky.

A ještě jsem dokoupil pěknější hadici k budíku na tlak turba, protože ta dodaná v krabičce k budíku se mi nelíbyla!


Ještě jsem koupil novou vačku (ocelovou) a udělali se hydroštely s ložiskama. Na vše samozřejmě nové šrouby.


Pak se mi konečně vrátili vstřiky z kontroly, jsou v pořádku. Na vstřiky se daly nové gumičky.

A ještě jsem dokoupil pěknější hadici k budíku na tlak turba, protože ta dodaná v krabičce k budíku se mi nelíbyla!

Fabia RS, egr off, straight pipe, 312 zimmermann, 17" kola, cupra uložení, HDS 57, FMIC, TSA220, soft Dieselpower