felicia 1.9d zle štartuje už aj v teple

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
michal877
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09 bře 2015, 07:24
Odpovědi: 0

felicia 1.9d zle štartuje už aj v teple

Příspěvek od michal877 »

Zdravím, chcel by som vás poprosiť o radu ohľadne štartovania.
Určite ste už mali mnohí problémy s týmto motorom no co som čítal, tak môže byť problém vo veľa veciach tak ja skúsim najskôr popísať čo to robí, ako sa to prejavuje a aj to v akom stave je motor.

Takže pal filter je tam asi rok, tak isto aj zhavice, tie som otestoval, idú dobre.
Naftu výlučne agip shell plus dávam vždy aj aditivum vif.
Trisky som dal druhé, otestované, lepší ťah mám aj potom.
Batériu som dal nabiť tak na 2 hodky predvčerom , trošku oživiť no nepomohlo.
Nové čídlo teploty aby rj mala správne informácie.

Najskôr som mal problém so štartom len v zime, teraz už aj pri teplote +5stupnov.

Štart vyzerá asi takto: keď nazhavi, nastartujem, chod nepravidelný, motor šteka riadne, po 3 sekundách tocenia môžem pustiť kľúčik a motor sa akosi spamätá a začne klepotat sám no ešte stále nie úplne pravidelne, z výfuku dymy.. Po ďalších 2 sekundách sa úplne spamätá a pekne pravidelne ide.
Potom už valí ako guľa, ani nezadymi...
Aj keď potom odstavim auto na 3 4 hodky, nemá problém chytiť.

Podozrenie mám že mi padá nafta, lenže v motore sucho, nevidím žiadne úniky počas chodu motora motora.


Poprosím vás teda, čo mám teda ďalej odskúšať až nevymenim zbytočne pol motora.

Ďakujem veľmi pekne
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dej si čerpadlo do nádrže nebo ventily proti padání nafty,

http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 1401,d.d2s

čerpadlo tam pasuje z benálové feldy a jako regulátor tlaku lze použít vršek z karbecu, co stříká palivo je v tom i regulátor tlaku na 1 atm,
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

presne tento problém som mal aj ja (možno ešte trochu mám). padá nafta. vyriešil to spätný ventil na naftu. Dal som hlinikový ventil priemer 8 mm na vstupnú hadicu pred pal. filter. pomohlo to hodne ale aj tak sa stane že padne nafta ale len od čerpadla do filtra. ešte kúpim ventil priemer 6mm a dám ho na prepadovú hadicu do nádrže. neviem kade by sa tam mohol dostať vzduch, hadice OK. termoventil som mal rozobraný, prakticky sa tam nemá čo pokaziť je tam akýsi bimetalový krúžok ale ako som to preskúmal tak aj keď zavrie tak nemá jako tesniť a nevpustiť vzduch do filtra. toť moje poznatky :-D
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
michal877
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09 bře 2015, 07:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal877 »

chlapi , zatial dakujem za rady ...

ja som nahodil novy filter, nove hadice aj svorky ... navyše som dal transparentnu haduci od filtra do čerpadla takže som sakra zvedavy čo sa rano udeje :-D

ak bude zle , samozrejme chcem ist dalej a presne skusit to čo pišeš , dat klapku pred filter ..


zajtra napišem ako som dopadol :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:presne tento problém som mal aj ja (možno ešte trochu mám). padá nafta. vyriešil to spätný ventil na naftu. Dal som hlinikový ventil priemer 8 mm na vstupnú hadicu pred pal. filter. pomohlo to hodne ale aj tak sa stane že padne nafta ale len od čerpadla do filtra. ešte kúpim ventil priemer 6mm a dám ho na prepadovú hadicu do nádrže. neviem kade by sa tam mohol dostať vzduch, hadice OK. termoventil som mal rozobraný, prakticky sa tam nemá čo pokaziť je tam akýsi bimetalový krúžok ale ako som to preskúmal tak aj keď zavrie tak nemá jako tesniť a nevpustiť vzduch do filtra. toť moje poznatky :-D
čerpadlo do nádrže ;)
michal877
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09 bře 2015, 07:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal877 »

No to čerpadlo do nádrže bude asi najistejsi spôsob ako dostať palivo do lukasa..

Viete mi len tak zjednodušene napísať ako na to?

Btw dal som Zatiaľ nový bosh filter, nové spony, a prívod od filtra do lukasa mám
novú ttransparentnu hadicu a pekne ted vidím čo sa tam deje..

Dnes ráno bol štart takmer dokonalý resp o 300% lepší ako včera takže
bude to určite tým podaním nafty

Zatiaľ ďakujem chlapi
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

čerpadlo ako miloš spomína, treba natiahnuť kábel do poistkovky alebo na ine vhodne miesto a samozrejme ako hovoril tak treba dať regulátor tlaku lebo čerpadlo dáva moc.

ja sa prikláňam ku tomu spätnému ventilu na naftu. teoreticky ak ho dáš priamo pred čerpadlo úplne blízko ku vstupu tak nafta nemá ani kam padnúť. takže by to malo byť vybavené :)
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“