Motor AUY - Sharan špatné starty - bílý kouř po opravě mot.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Motor byl plný nafty smíchané s olejem - myslím v prostoru klikovky - tedy pod pístem ne nad pístem.
Slávek
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

nehrál si někdo se startovací dávkou? Jinak tlaky, žhaví to asi OK že?
automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Take jsem uvazoval o startovaci davce.Nemam k tomu info co a kde sledovat.Bloky hodnot.Pokud neco nekdo vite,tak prosim info.Dle meho je to velmi bohate- motor kouri bily stiplavy dym.Jak se zahreje tak vse v pohode.Porad myslim,ze pocatek vstriku nemuze byt na minus 5 stupnu.Zitra nekde pomerim tlaky a snad se posunu dal.
Slávek
automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Zhaveni resi prvni start.Motor pokuruje nez se trochu zahreje a ty starty jsou spatne i pri 9,5 stupnu atd.
Slávek
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

Štartovacia dávka je iba štartovacia, akonáhle motor naskočí, tak už sa riadi prednastavenými parametrami. A keby štartovacia dávka bola nastavená na max, tak aj tak by to nezadymilo o moc viac ako s výrobným nastavením.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Tlaky jsou v rozmezí 22,8-23,1 ATM u všech válců.Tak co dál pánové???Máte někdo rozumný nápad?
Slávek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

buď máte špatnej měřák a nebo to je ten důvod, to je málo
automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Elsa VW Pise novy motor 25-31.Tak snad úplně špatně to nebude,nebo mate s určitostí s tímto problémem zkušenosti.Mel jsem Ibizu a ta mela 17 sice starty slabé,ale nebylo to taková koule dýmu při prvním startu.Ma to smysl přehrát software ŘJ motoru,nebo vyhazuji peníze do koše???Díky za odpověď,protože to mám na zítra domluveno a nerad vyhazuji Kč.
Slávek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no zkusil bych se odrazit od toho, že to před opravou jelo normálně, jinak možná píšou 25-31, ale když na PD měřím tlaky tak mají skoro vždycky min. 30, rotačky 32, takže 22 se mi zdá prostě málo ;)
automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Ano tlak 23 je opravdu málo - a když se zamyslím 7.litrů olejové náplně s naftou,které jsem na počátku opravy vypustil - zřejmě vlítlo trochu do turba a dostal ránu - budou cinklé ojnice,nebo písty - vůbec jsem se na tuto skutečnost nezaměřil - bohužel první start je špatný - Avie - potom pohoda - teda v otáčkách motor trochu zvoní - což naznačuje určité neřízené detonaci atd.
Díky všem zúčastněným v tomto rozhovoru !!!!
Slávek
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Kolik máš hodnotu v kanálů 4 pole 4 ?? Už jsem se setkal ze si borec dělal sám rozvody na fixu a problém byl na světě.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
automirako
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 srp 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od automirako »

Osciluje mezi 0 - 0,55
Slávek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“