životnost hybridu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2012, 03:21

Příspěvek od driverdj »

Pokial je Hybrid dobre postaveny ma taku istu zivotnost ako seriove turbo, potom uz zalezi na stave ostatnych komponentov v aute a style jazdy.
Nechapem ludi ktory jazdia v otackach do 2000( okrem studeneho motora) neviem naco to je dobre. Pri upravach si treba nechavat rezervu na komponentoch a potom mu mozes stupat na podlahu stale(zohriaty motor)
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
Uživatelský avatar
Vory tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2013, 18:06
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Vory tdi »

ja mam hybrida 180 a uz nikdy bych ho nechtel,po nasazeni jsem najel 3 tis km a uz se vyndavalo,zajebana regulace a davala se nova banka,a to se k tomu chovam,po nahozeni najeto 14 tis km a regulace zase nechodi ,jak by mela :roll:
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
7even2nd
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2007, 21:25
Bydliště: Slovakia TT kraj

Příspěvek od 7even2nd »

prispejem aj ja mam TSF180 (na F1RS s FMIC, velkym sanim...) a tiez to nie je ziadna sláva, zospodu to je celkom premenlive - nastup, v com moze byt problem za studena ako tak sa to zoberie, ale ak je motor trosku ponahany (zahriaty ale vsetky teploty sú v norme) a teplota vonku je vyssia zacina ten nábeh dost citelne opadavat, bolo tam uz niekolko krat upravený soft (Netopierom) a ten "lag" je citelny aj po dlhsom elaborovaní, posledne sme nechali takmer seriu spodok ale ako pisem za tepla to je dost dost slabucke ale za studena to roztoci v pohode (je tam jemne zadymenie)... logy sem dam neskor...
a teraz babo raď kde moze byt problem?
F1RS FMIC, TSF180, egr off, chip, brakes from O1RS - front & rear, 4me - daily car
previous: O2 1.9 TDi chip
F1 Sport 1.4 16V 101ps
Favo
Skoda positive...
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

Moje zkusenost s TSB180 je zase takova, ze fungoval naprosto pekne a spolehlive, jen na uvod pri ladeni SW bylo pro tip-top vysledek potreba doladit regulaci.
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

Ja mam hybrida neco pres rok,cca 20000tis.Ze zacatku dobry.Za studena pohoukaval,ale jak se ohral tak nebyl slyset.Ale ted je slyset houkani porad,a dost hlasite a hlavne mam velky spicky na tlaku a nekdy nezareguluje vubec a drzi treba 2,3.
Regulace OK,nastaveni banky OK,banka OK,C-cidlo novy.
Takze turbo pujde ven a bude instalace GTB1756KV :)
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
7even2nd
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2007, 21:25
Bydliště: Slovakia TT kraj

Příspěvek od 7even2nd »

Master píše:Moje zkusenost s TSB180 je zase takova, ze fungoval naprosto pekne a spolehlive, jen na uvod pri ladeni SW bylo pro tip-top vysledek potreba doladit regulaci.
o tej regulacii sme uz premyslali... uvidime snad sa misovw na to jukne najblizsie, aj ked spominal ze ju uz doladoval, mozno to bude este treba dotuknut... skor mi nejde do hlavy ten rozdiel za studena a za tepla... este nejake napady co ceknut? myslim ze zivotnost bude v pohode len ma trapia tie premenlive nábehy a pri 2100-2300 to lame krk (a tu je jedno ci je to teple alebo studene)...
F1RS FMIC, TSF180, egr off, chip, brakes from O1RS - front & rear, 4me - daily car
previous: O2 1.9 TDi chip
F1 Sport 1.4 16V 101ps
Favo
Skoda positive...
Teedo
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2015, 11:52
Bydliště: Presov

Příspěvek od Teedo »

Mam Octavku II combi 2.0TDI/16V BKD r.v.2006 s cca 195000 km. Zacina mi to sporadicky hadzat do nudzoveho stavu, takze ratam s kontrolou systemu a dekarbonizaciou turba. Naposledy to bolo robene pri 127 000 km.
Uvazoval som, ze vzhladom na km by som isiel do noveho turba a stare zrepasoval, ako nahradu.
Ake turbo by som tam mohol dat namiesto OEM? Nejde mi o velke zvysovanie vykonu. Skor optimalny priebeh vykonu a spolahlivost. Nebranim sa aj nejakemu cipu.
Co ponuka GTB1756KV a co vsetko si vyzaduje jeho Instalacia?
V tejto oblasti som novy, zatial len na zaciatku cesty “turbo poznania”. Inak som slusne vybaveny naradim, mam aj pekny garaz na pracu a bavi ma vrtat sa v autach. Horsie to je s diagnostikou.
Rad spoznam ludi, co v tejto oblasti vedia poradit v okoli Presova, Kosic…
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
7even2nd
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2007, 21:25
Bydliště: Slovakia TT kraj

Příspěvek od 7even2nd »

pridavam LOGY ak niekto poradí budem rád. dakujem http://www.ulozisko.sk/731245/Log_070315.rar
F1RS FMIC, TSF180, egr off, chip, brakes from O1RS - front & rear, 4me - daily car
previous: O2 1.9 TDi chip
F1 Sport 1.4 16V 101ps
Favo
Skoda positive...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“