powerbox
Moderátoři: šulda, Moderátoři
powerbox
ahoj. Dal som PowerJet do oct. 01 AHF. Predtým fungoval v takej istej Octávii
bez problémov. Tuná po chvíli jazdy rozbliká žhavenie a vypíše závadu:
17970 - Ovladač množství-horní hodnota dorazu. Keď som točil trimrom pri voľnobehu tak sa menila hodnota vstrik. množstva v namer. hodnotách blok. 15 pole 2 a aj spotreba na displeji budíka. Keď som otočil moc doprava tak sa hodnoty zmenšili až začal motor vynechávať. Ja viem že tá krabička nie je
nič moc, ale možno by pri správnom nastav. trimra prestali problémy. Poradte mi prosím, podľa čoho mám ten trimer nastaviť. Dík.
označenie krabičy: Power Jet
TDi
8837 0694
E795
bez problémov. Tuná po chvíli jazdy rozbliká žhavenie a vypíše závadu:
17970 - Ovladač množství-horní hodnota dorazu. Keď som točil trimrom pri voľnobehu tak sa menila hodnota vstrik. množstva v namer. hodnotách blok. 15 pole 2 a aj spotreba na displeji budíka. Keď som otočil moc doprava tak sa hodnoty zmenšili až začal motor vynechávať. Ja viem že tá krabička nie je
nič moc, ale možno by pri správnom nastav. trimra prestali problémy. Poradte mi prosím, podľa čoho mám ten trimer nastaviť. Dík.
označenie krabičy: Power Jet
TDi
8837 0694
E795
viktor byvas odo mna asi 500 metrov a trapis sa tam s takouto haraburdou. Mas troska spatnejsie cerpadlo a k tomu powerbox a mas to vymalovane. cerpadlo uz jednoduchjo nevie nastavit to co od neho chces. Poradim ti sposob ako to opravit
1. Odpoj konektor na cerpadle
2. odpoj konektor kabelaze
3. odpoj to cele a vyber von s auta
4. a teraz to najdolezitejsie. rozkrutit za najdlhsi koniec co najrychlejsie nad hlavou potom pustit kabek a modlit sa aby to padlo tak ze to nik nenajde

1. Odpoj konektor na cerpadle
2. odpoj konektor kabelaze
3. odpoj to cele a vyber von s auta
4. a teraz to najdolezitejsie. rozkrutit za najdlhsi koniec co najrychlejsie nad hlavou potom pustit kabek a modlit sa aby to padlo tak ze to nik nenajde
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Powerbox je svinstvo mal som ho v aute cca 4 roky. Zo zaciatku bol celkom dobry z obycajnej 66kw 1,9 spravil celkom pruzne auto ale neskor mal poruchy. Stavalo sa ze za jazdy prestal posluchat plynovy pedal ( niekedy v zakrute to bolo celkom o zivot) proste ked klesli otacky na minimum tak motor zhasol. Najhorsie na tom bolo ze dobru chvilu nechcel ist nastartovat, s powerboxom to nemalo kludny volnobeh a v nizkych otackach to trhalo. Po case ku koncu(kym som nevymenil trysky a neodpojil som ho) to robilo strasne mraky dymu. Po tryskach sa ten dym poriadne zredukoval iba na odfukovanie (aj to iba niekedy). Skusal som ho pripojit aj po novych tryskach a dojem je taky ze to ide celkom slusne akurat su za mnou strasne mraky dymu a neoplati sa ho mat zapojeny na normalne jazdenie. Jedine ak potrebujes dake instatne kone na kratku dobu tak sa hodi ale inac to nie je ziadna vyhra.
Kolotoč TUNING
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
no záleží jak je to udělané, kamarád s tim laboroval hrozně dlouho v době kdy čipy byli ještě docela španělská vesnice a jezdí s tim do ted na každym autě a nikdy problémy, má to sice již přehnaně složité, ale nikdy kvůli tomu nebyl žádný problém, když je tam jen odpor tak je to samozřejmě o hubu, ale v dnešní době kdy tdi umí čipnout dost lidí a za rozumnej peníz tak nevidim důvod proč se s tim zabejvat
Na tej skatulke su take dva sroubiky a ten co nam to kedysi robil to nimi nastavoval ale asi to nejako rozladilo odvtedy a potom to bolo o hubu ked to zacalo haprovat. Takyto powerbox je podla mna dobry na "instantne kone" na kratky cas inac aj motor je menej kludny. Da sa s tym jazdit aj v normalnej premavke(mal som ho 4 roky) ale boli s tym aj spominane komplikacie. Stryko co to mal tak mu odislo nieco na cerpadle v dosledku pouzivania powerboxu.(Mal od tej istej firmy ako my) je to loteria=hazardtomáš karbus píše:no záleží jak je to udělané, kamarád s tim laboroval hrozně dlouho v době kdy čipy byli ještě docela španělská vesnice a jezdí s tim do ted na každym autě a nikdy problémy, má to sice již přehnaně složité, ale nikdy kvůli tomu nebyl žádný problém, když je tam jen odpor tak je to samozřejmě o hubu, ale v dnešní době kdy tdi umí čipnout dost lidí a za rozumnej peníz tak nevidim důvod proč se s tim zabejvat
Kolotoč TUNING
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
vživotě bych to nekoupil, ale jeden jsem stavěl na auto s kterym jsem občas jel a prostě jsem se nemoh smířit s tim jak to jelo a pohoda jen jsem vždy musel zapnout, nikdy nikdo nepřišel na to že tam je jen při jízdě ve dvou dycky čuměli jak prej umim jezdit, že mi to tak chodí
, to auto už je pryč a asi současný majitel ani netuší co tam má nestih sem ho totiž vyndat
tomáš karbus píše:vživotě bych to nekoupil, ale jeden jsem stavěl na auto s kterym jsem občas jel a prostě jsem se nemoh smířit s tim jak to jelo a pohoda jen jsem vždy musel zapnout, nikdy nikdo nepřišel na to že tam je jen při jízdě ve dvou dycky čuměli jak prej umim jezdit, že mi to tak chodí, to auto už je pryč a asi současný majitel ani netuší co tam má nestih sem ho totiž vyndat
Kolotoč TUNING

