powerbox

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mirec
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 05 dub 2007, 04:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Sk

powerbox

Příspěvek od mirec »

ahoj. Dal som PowerJet do oct. 01 AHF. Predtým fungoval v takej istej Octávii
bez problémov. Tuná po chvíli jazdy rozbliká žhavenie a vypíše závadu:
17970 - Ovladač množství-horní hodnota dorazu. Keď som točil trimrom pri voľnobehu tak sa menila hodnota vstrik. množstva v namer. hodnotách blok. 15 pole 2 a aj spotreba na displeji budíka. Keď som otočil moc doprava tak sa hodnoty zmenšili až začal motor vynechávať. Ja viem že tá krabička nie je
nič moc, ale možno by pri správnom nastav. trimra prestali problémy. Poradte mi prosím, podľa čoho mám ten trimer nastaviť. Dík.
označenie krabičy: Power Jet
TDi
8837 0694
E795
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Radsi bych to z auta vyhodil a dal klavitni chip...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
mirec
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 05 dub 2007, 04:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Sk

Příspěvek od mirec »

skúsim to ešte nejako nastaviť. Ja viem že to je haraburda. Keď sa to dobre
nastaví možno to pôjde dobre. Len neviem podľa čoho...
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

viktor byvas odo mna asi 500 metrov a trapis sa tam s takouto haraburdou. Mas troska spatnejsie cerpadlo a k tomu powerbox a mas to vymalovane. cerpadlo uz jednoduchjo nevie nastavit to co od neho chces. Poradim ti sposob ako to opravit
1. Odpoj konektor na cerpadle
2. odpoj konektor kabelaze
3. odpoj to cele a vyber von s auta
4. a teraz to najdolezitejsie. rozkrutit za najdlhsi koniec co najrychlejsie nad hlavou potom pustit kabek a modlit sa aby to padlo tak ze to nik nenajde
(LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (noteeth)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

dej to pryc, tyhle veci jsou uplne na hov... . oddelas si co muzes. radeji si nasetri, udelej servis vozu a pak nakej mirnej chip a mas po problemu
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

a pokud po něm tak toužíš musel bys mít laditelnej a nepřepínat to tolik holt to čerpadlo už neni co bývalo a ubližuje mu to
Uživatelský avatar
TDI GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 18 srp 2007, 11:45
Odpovědi: 0
Bydliště: červená voda

Příspěvek od TDI GT »

power boxy sou na hovno... chip ti udělaj přimo na auto.. box.. tam pichnes a nevis co se děje..
corsa 1.5 T D JOY

Obrázek
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Powerbox je svinstvo mal som ho v aute cca 4 roky. Zo zaciatku bol celkom dobry z obycajnej 66kw 1,9 spravil celkom pruzne auto ale neskor mal poruchy. Stavalo sa ze za jazdy prestal posluchat plynovy pedal ( niekedy v zakrute to bolo celkom o zivot) proste ked klesli otacky na minimum tak motor zhasol. Najhorsie na tom bolo ze dobru chvilu nechcel ist nastartovat, s powerboxom to nemalo kludny volnobeh a v nizkych otackach to trhalo. Po case ku koncu(kym som nevymenil trysky a neodpojil som ho) to robilo strasne mraky dymu. Po tryskach sa ten dym poriadne zredukoval iba na odfukovanie (aj to iba niekedy). Skusal som ho pripojit aj po novych tryskach a dojem je taky ze to ide celkom slusne akurat su za mnou strasne mraky dymu a neoplati sa ho mat zapojeny na normalne jazdenie. Jedine ak potrebujes dake instatne kone na kratku dobu tak sa hodi ale inac to nie je ziadna vyhra.
Kolotoč TUNING
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no záleží jak je to udělané, kamarád s tim laboroval hrozně dlouho v době kdy čipy byli ještě docela španělská vesnice a jezdí s tim do ted na každym autě a nikdy problémy, má to sice již přehnaně složité, ale nikdy kvůli tomu nebyl žádný problém, když je tam jen odpor tak je to samozřejmě o hubu, ale v dnešní době kdy tdi umí čipnout dost lidí a za rozumnej peníz tak nevidim důvod proč se s tim zabejvat
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

tomáš karbus píše:no záleží jak je to udělané, kamarád s tim laboroval hrozně dlouho v době kdy čipy byli ještě docela španělská vesnice a jezdí s tim do ted na každym autě a nikdy problémy, má to sice již přehnaně složité, ale nikdy kvůli tomu nebyl žádný problém, když je tam jen odpor tak je to samozřejmě o hubu, ale v dnešní době kdy tdi umí čipnout dost lidí a za rozumnej peníz tak nevidim důvod proč se s tim zabejvat
Na tej skatulke su take dva sroubiky a ten co nam to kedysi robil to nimi nastavoval ale asi to nejako rozladilo odvtedy a potom to bolo o hubu ked to zacalo haprovat. Takyto powerbox je podla mna dobry na "instantne kone" na kratky cas inac aj motor je menej kludny. Da sa s tym jazdit aj v normalnej premavke(mal som ho 4 roky) ale boli s tym aj spominane komplikacie. Stryko co to mal tak mu odislo nieco na cerpadle v dosledku pouzivania powerboxu.(Mal od tej istej firmy ako my) je to loteria=hazard
Kolotoč TUNING
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

vživotě bych to nekoupil, ale jeden jsem stavěl na auto s kterym jsem občas jel a prostě jsem se nemoh smířit s tim jak to jelo a pohoda jen jsem vždy musel zapnout, nikdy nikdo nepřišel na to že tam je jen při jízdě ve dvou dycky čuměli jak prej umim jezdit, že mi to tak chodí :D, to auto už je pryč a asi současný majitel ani netuší co tam má nestih sem ho totiž vyndat
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

tomáš karbus píše:vživotě bych to nekoupil, ale jeden jsem stavěl na auto s kterym jsem občas jel a prostě jsem se nemoh smířit s tim jak to jelo a pohoda jen jsem vždy musel zapnout, nikdy nikdo nepřišel na to že tam je jen při jízdě ve dvou dycky čuměli jak prej umim jezdit, že mi to tak chodí :D, to auto už je pryč a asi současný majitel ani netuší co tam má nestih sem ho totiž vyndat
:D Mas pravdu ono je to svina vec ked s tym jazdis a mas to odpojene tak tie kopance su mensie ale ked ho zapojis tak sa ludia cuduju ze jak je to mozne ze zrazu to takto zrychluje :D inac rozdiel z 0 - 100 je cca 0,8 - 0,9s pri 66kw. Samozrejme zalezi ako sa s tym dotycna osoba rozbehne.
Kolotoč TUNING
mirec
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 05 dub 2007, 04:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Sk

Příspěvek od mirec »

aj tento dymil ako fras. Aj ked som dal malé množstvo. Akurát s tým rozdielom že kontroka žhav. prestala blikať a chybu nevyhadzuje. Ale aj tak
som to opravil tak ako mi poradil moj sused a najlepsí kamarát BH motor
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“