Problém 2,0 103 kw 16V
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém 2,0 103 kw 16V
Ahoj mamka ma Tourana 2,0 103 kw . je to rok 2006 , a začal zlobit.
Zčal padat do nouze a píše mez překročena.
požadavek je 2300 a on tlačí 2601.
čidlo tlaku vyměněno , turbo vyčištěno vyzkoušena banka a zdála se ze funguje perfektne , turbo bylo zasrané ale ne nijak extrémně , a stále to dela , vyměněn i vzduch filtr.
Malej poznatek ze když vytáhnu ten podtlak z filtru padne to do nouze mnohem dřív.
neví někdo čím by to mohlo být.
předem dík za každý nápad
Zčal padat do nouze a píše mez překročena.
požadavek je 2300 a on tlačí 2601.
čidlo tlaku vyměněno , turbo vyčištěno vyzkoušena banka a zdála se ze funguje perfektne , turbo bylo zasrané ale ne nijak extrémně , a stále to dela , vyměněn i vzduch filtr.
Malej poznatek ze když vytáhnu ten podtlak z filtru padne to do nouze mnohem dřív.
neví někdo čím by to mohlo být.
předem dík za každý nápad
Škoda Roomster Recaro Edition , 1,9 Tdi
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
tak tady ten log http://ulozto.cz/xZGopBr9/log-01-011-010-009-csv
Škoda Roomster Recaro Edition , 1,9 Tdi
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
WOKO_O : dekuju to zvládnu sám jen jsem nikdy neslyšel ze by se něčemu v turbu říkalo hruška. naklápění a regulaci jsem měl samosebou několikrát v ruce
ale hrušky jsem u turba proste neslyšel.
TO paja Dík
TO Woko Dík
Jdu vyčistit turbo a uvidí se

TO paja Dík
TO Woko Dík
Jdu vyčistit turbo a uvidí se
Škoda Roomster Recaro Edition , 1,9 Tdi
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
Nic si z toho nedělej sekeci, dost místních reaguje na jakejkoli dotaz povýšeně. Z pravidla jde ale o špatně pochopenou otázku tazatele a zároveň jeho podcenění.
Než turbo sundáš a rozlouskneš, tak zkus oddělat jen baňku a zkusit jak volně chodí naklápění. Ale jestli už si nějaký turba půlil, tak netřeba radit. Psals, že je turbo vyčištěný, tak proč by drhlo? Jak je to dlouho, co se čistilo a kdo to dělal?
Než turbo sundáš a rozlouskneš, tak zkus oddělat jen baňku a zkusit jak volně chodí naklápění. Ale jestli už si nějaký turba půlil, tak netřeba radit. Psals, že je turbo vyčištěný, tak proč by drhlo? Jak je to dlouho, co se čistilo a kdo to dělal?
Oct asv 2000, DieselPower
No puvodne jsem nechtel nic rikat, ale jsi me oznacil za ...
Kdyz pouzijes mozek, tak ti to dojde.
Hned v prvnim prispevku rikal,ze doza je ok.
Tak proc turbo tlaci tak moc?Jedina vec muze byt ventil otevreny na plny pecky,cemu neverim, to jsem nevidel nikdy, nebo zadrena
regulace.Tak si nech ty kydy na nekoho jinyho.
Ty hrusky jsem myslel ty lopatky co reguluji.
Kdyz pouzijes mozek, tak ti to dojde.
Hned v prvnim prispevku rikal,ze doza je ok.
Tak proc turbo tlaci tak moc?Jedina vec muze byt ventil otevreny na plny pecky,cemu neverim, to jsem nevidel nikdy, nebo zadrena
regulace.Tak si nech ty kydy na nekoho jinyho.
Ty hrusky jsem myslel ty lopatky co reguluji.
To, že si myslíš, že se v problematice vyznáš, tě přeci neopravňuje k neslušnýmu chování, nebo snad ano? Bude toto fórum k něčemu, když budeš každýho posílat do servisu(nebo rovnou do ...) a přihodíš "pochvalu" jeho znalostí, nebo když použiješ správný názvy součástí turba?anydraj píše:No puvodne jsem nechtel nic rikat, ale jsi me oznacil za ...
Kdyz pouzijes mozek, tak ti to dojde.
Hned v prvnim prispevku rikal,ze doza je ok.
Tak proc turbo tlaci tak moc?Jedina vec muze byt ventil otevreny na plny pecky,cemu neverim, to jsem nevidel nikdy, nebo zadrena
regulace.Tak si nech ty kydy na nekoho jinyho.
Už chápu, poslat do servisu je jednodušší než kvalitně a srozumitelně poradit. Třeba i laikovi...
Oct asv 2000, DieselPower