Problém 2,0 103 kw 16V

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sekec
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 20 lis 2011, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Problém 2,0 103 kw 16V

Příspěvek od sekec »

Ahoj mamka ma Tourana 2,0 103 kw . je to rok 2006 , a začal zlobit.
Zčal padat do nouze a píše mez překročena.
požadavek je 2300 a on tlačí 2601.
čidlo tlaku vyměněno , turbo vyčištěno vyzkoušena banka a zdála se ze funguje perfektne , turbo bylo zasrané ale ne nijak extrémně , a stále to dela , vyměněn i vzduch filtr.
Malej poznatek ze když vytáhnu ten podtlak z filtru padne to do nouze mnohem dřív.
neví někdo čím by to mohlo být.
předem dík za každý nápad
Škoda Roomster Recaro Edition , 1,9 Tdi
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3681
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Dej sem log, když to spadne do nouze.
Oct asv 2000, DieselPower
sekec
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 20 lis 2011, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od sekec »

Ten jsem odpoledne dat muzu ted jsem v praci mělo me to hned napadnout
Škoda Roomster Recaro Edition , 1,9 Tdi
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
sekec
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 20 lis 2011, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od sekec »

Škoda Roomster Recaro Edition , 1,9 Tdi
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Ma to chvilkovy overboost na 2600
Cca 3 sec, pak se to musi zregulovat
Pokud ne , mas pridreny hrusky v turbu, nebo hridel.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3681
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Zkusil bych změřit podtlak v systému, nebo na zkoušku vyměnit ventil, co tahá za baňku na turbu. Jestli tenhle dvoulitr nějakej teda má...
Oct asv 2000, DieselPower
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

kdyby chybel podtlak, tak mu to nebude tlacit tak moc.
sekec
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 20 lis 2011, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od sekec »

co jsou to ty hrusky??? a jakou hrídel ????tu co tahá z podtlakový banky???
Škoda Roomster Recaro Edition , 1,9 Tdi
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Tak nic...Vubec nevis
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Nefunguje ti regulace turba.. Příčina je bud v podtlaku a nebo v samotným turbu..

Odvez to do servisu..
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3681
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

anydraj píše:Tak nic...Vubec nevis
Další mistr světa...
Tak mi teda ukaž ty tvoje hrušky a hřídel, když seš takovej turbař. :roll:
Oct asv 2000, DieselPower
sekec
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 20 lis 2011, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od sekec »

WOKO_O : dekuju to zvládnu sám jen jsem nikdy neslyšel ze by se něčemu v turbu říkalo hruška. naklápění a regulaci jsem měl samosebou několikrát v ruce :-) ale hrušky jsem u turba proste neslyšel.
TO paja Dík
TO Woko Dík
Jdu vyčistit turbo a uvidí se
Škoda Roomster Recaro Edition , 1,9 Tdi
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3681
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Nic si z toho nedělej sekeci, dost místních reaguje na jakejkoli dotaz povýšeně. Z pravidla jde ale o špatně pochopenou otázku tazatele a zároveň jeho podcenění.
Než turbo sundáš a rozlouskneš, tak zkus oddělat jen baňku a zkusit jak volně chodí naklápění. Ale jestli už si nějaký turba půlil, tak netřeba radit. Psals, že je turbo vyčištěný, tak proč by drhlo? Jak je to dlouho, co se čistilo a kdo to dělal?
Oct asv 2000, DieselPower
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

No puvodne jsem nechtel nic rikat, ale jsi me oznacil za ...
Kdyz pouzijes mozek, tak ti to dojde.
Hned v prvnim prispevku rikal,ze doza je ok.
Tak proc turbo tlaci tak moc?Jedina vec muze byt ventil otevreny na plny pecky,cemu neverim, to jsem nevidel nikdy, nebo zadrena
regulace.Tak si nech ty kydy na nekoho jinyho.

Ty hrusky jsem myslel ty lopatky co reguluji.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3681
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

anydraj píše:No puvodne jsem nechtel nic rikat, ale jsi me oznacil za ...
Kdyz pouzijes mozek, tak ti to dojde.
Hned v prvnim prispevku rikal,ze doza je ok.
Tak proc turbo tlaci tak moc?Jedina vec muze byt ventil otevreny na plny pecky,cemu neverim, to jsem nevidel nikdy, nebo zadrena
regulace.Tak si nech ty kydy na nekoho jinyho.
To, že si myslíš, že se v problematice vyznáš, tě přeci neopravňuje k neslušnýmu chování, nebo snad ano? Bude toto fórum k něčemu, když budeš každýho posílat do servisu(nebo rovnou do ...) a přihodíš "pochvalu" jeho znalostí, nebo když použiješ správný názvy součástí turba?

Už chápu, poslat do servisu je jednodušší než kvalitně a srozumitelně poradit. Třeba i laikovi...
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“