Motor AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor AFN
AKo niekto z Vás vie, ešte stále riešim problém z mojim AFN.
Problém je ten, že za tepla dlho točí, niekedy aj za studena. No stane sa aj tak raz za 40 - 50 naštartovaní, že po naštartovaní sa motor začne hádať ( kolíšu otáčky )
Vymenil som už snáď všetko. Čerpadlo je po GO, vyčistené potrubie, nový filter. Len vstreky zostali pôvodne. Je možné, že tento problém zapríčinuju vstreky? Ak by som z niekym urobil log, vedel by mi niekto z toho zistiť či su vstreky v poriadku?
Problém je ten, že za tepla dlho točí, niekedy aj za studena. No stane sa aj tak raz za 40 - 50 naštartovaní, že po naštartovaní sa motor začne hádať ( kolíšu otáčky )
Vymenil som už snáď všetko. Čerpadlo je po GO, vyčistené potrubie, nový filter. Len vstreky zostali pôvodne. Je možné, že tento problém zapríčinuju vstreky? Ak by som z niekym urobil log, vedel by mi niekto z toho zistiť či su vstreky v poriadku?
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 207 220 km - dočasne odhlasené pre poruchu motora
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no tak jak řikám upravit soft
a nebo:http://www.octaviaclub.cz/clanky/navod- ... a-550.html

co rozvody? dělals? Kolečko na klice bylo měněné? Kolečko je na pložce, která se omačká a tak to rozhazuje rozvody a nechce to startovat.
Pokud je chytlý poznaš to tak že dáš 3odkryješ rozvody apotáhneš auto dopředu až se pohnout rozvody. pak zatlačíš dozadu a rozvody se musí hned pohnout. pokud chvíly stojí - kolečko se potáčí.
Jinak kolečko se má měnit s každou výměnou rozvodů
Pokud je chytlý poznaš to tak že dáš 3odkryješ rozvody apotáhneš auto dopředu až se pohnout rozvody. pak zatlačíš dozadu a rozvody se musí hned pohnout. pokud chvíly stojí - kolečko se potáčí.
Jinak kolečko se má měnit s každou výměnou rozvodů
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Re: Motor AFN
moze to robit kabelaz..uz som to par krat riesil ..aj na AFN..a to medzi cerpadlo a ECU..Toledo244 píše:AKo niekto z Vás vie, ešte stále riešim problém z mojim AFN.
Problém je ten, že za tepla dlho točí, niekedy aj za studena. No stane sa aj tak raz za 40 - 50 naštartovaní, že po naštartovaní sa motor začne hádať ( kolíšu otáčky )
Vymenil som už snáď všetko. Čerpadlo je po GO, vyčistené potrubie, nový filter. Len vstreky zostali pôvodne. Je možné, že tento problém zapríčinuju vstreky? Ak by som z niekym urobil log, vedel by mi niekto z toho zistiť či su vstreky v poriadku?
treba si uvedomit ze proste R..odpor..aj vedenie ho moze mat..ci uz prechodovy..ci polamane kable a meni sa atd.. casto sa to prejavuje nahodne a treabarz na volnobeh kolisu otacky..atd ..atd.. vsak co je dost casta porucha aj PDcok .zle napruzene kontakty ku vstrekom..
treba proste skotrolovat aj kabelaz..a konektory ..
Tieto veci ked kolisu otacky..trha..atd..
teple starty..ako pisali vysie..skusit odpor...ci pomaha..a potom bud nechat abo uprava sw
Naposledy upravil(a) jordee_23 dne 13 dub 2015, 09:02, celkem upraveno 1 x.
GIV var asz 4mot upraveny
Bol som dnes za elektrikárom. Hovoril, že mal ten istý problém ako ja, pomohla mu až výmena RJ. Prerušil mi modro - hnedý kábel od snímača teploty, a tým predlžil žhavenie. Motora teraz naštartuje vždy, aj bez žhavenia.
Tak dufam že bude všetko v poriadku, časom ak sa mi podarí zohnať inu RJ tak ju vymenim.
Tak dufam že bude všetko v poriadku, časom ak sa mi podarí zohnať inu RJ tak ju vymenim.
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 207 220 km - dočasne odhlasené pre poruchu motora
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km