brzdové kotouče a destičky Octavia I, 1,9TDi, 81kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 726
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

A jak to dělaj na motorce? Nebo F1 nebo WRC?
Taky jako pomalu brzdit a zvolna zahřát aby se nekroutily? Nebo mají něco jinak? Nebo je vůbec něco jinak? :)
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Ja je zahřívám na prudko. Nevidím důvod proč pozvolna. To jako že když na ně dupnu natvrdo pětkrát až po ujetí 200 km mi zaručí že se nezvlní? Brzdy musí fungovat hned od nova, ne až po nějakých x sto kilometrech
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

Biimbo píše:Ja je zahřívám na prudko. Nevidím důvod proč pozvolna. To jako že když na ně dupnu natvrdo pětkrát až po ujetí 200 km mi zaručí že se nezvlní? Brzdy musí fungovat hned od nova, ne až po nějakých x sto kilometrech
jasne že nie 200km... len plynule zohriať a nie z 200 na 0 celou silou (kôli doštičkám)
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

ze 120 skoro na 0 úplně v klidu. Když to totiž někomu dáš nezajetý a nesedlý, tak na první křižovatce dobrzdí o metr dál a někdo mu ustřelí čumák.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Víc takovejch co to takhle dělají Obrázek
Člověk se pořád učí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

2OO km se nemá intenzivně brzdit, při výrobě se používá pojivo které se z brzd potupně uvolnuje pokud se uvolní haráz a usadí se v horní verstvé snižuje to účinnost brzd

mi už se stalo že se z brzd napočtverté začlo hulit a napopáté už nebrzdili jen spomalovali ;)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

no jo Miloši, ale co to bylo za značku? Mě se to nestalo nikdy u TRW a Textaru. Nic jinýho nedávám, občas na zadek ABE(polsko-čínu) z intercaru.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

jj, třeba Jára Cimmrmannů píše 10-15krát ze 100km na 50km a pak 10 - 15krát ze 100km na 25km (mezi tím pár min. nechat vychladnout jízdou) což mi nepřijde jako postupně pomalý zahřívání (noteeth) Ale pravda je, že tam taky píšou pro brzdění ze 100 na 50km 3 - 5 vteřin a ze 100 - na 25km 5 vteřin, to je to postupný (crazy) Pěkná alchymie, a já proč má na tváři tu jizvu tvaru T, asi při tom nebyl připoutanej (noteeth) Dávám je na auta v rodinným okruhu kde jsou O I i O II (nejen ty), zahulím (pěknej popis od Biimbo :wink:) je jak píšou a zatím bez problému ;)
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Obrázek

Jak píše Šulda, defakto po nasazení jim dát za uši a fungují bez problémů ;)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
pasik68
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 11 úno 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: litoměřicko

Příspěvek od pasik68 »

Myslím, že toto téma asi zajímá dost lidí (962 zhlednutí k dnešku), tak bych ocenil se vrátit k tématu. Zajímá mě, jaké máte zkušenosti s brzdovými kotouči a destičkami od různých výrobců. A můžete si klidně odpustit posměšné reakce jako ("a jé už je to tu zase") ty ze začátku odpovědí. Zkuste zadat do hledání "brzdové kotouče Octavia" tady na foru a moc témat nenajdete - to jen k těm posměšným odpovědím. Já se jen slušně ptám na moje konkrétní auto. Dík těm, co odpoví - poradí k tématu.
Škoda Octavia I,1,9TDI, 81kW, ASV
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Když půjdeš do ověřených značek tak by to mělo být v pohodě. Můj názor už jsem ti napsal viz výše. Možná za úvahu by stály ještě Meyle PD. ale k těm nevím jaké desky. Napiš Petrovi na hanza-autodily@seznam.cz, poradí co se k těmto kotoučům prodává.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Zadejte si tam vibrace, házení, hazivost, zvlněné atd.. K tématu, dejte tam Textary i s deskama a nezvlní se nic
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

šulda píše: 10-15krát ze 100km na 50km a pak 10 - 15krát ze 100km na 25km (mezi tím pár min. nechat vychladnout jízdou) což mi nepřijde jako postupně pomalý zahřívání (noteeth) Ale pravda je, že tam taky píšou pro brzdění ze 100 na 50km 3 - 5 vteřin a ze 100 - na 25km 5 vteřin,
práve toto som myslel tou postupnostou, a nie zabehať 200km..
postpnosť ešte neznamená 3hodiny jazdy... stačí pár min.
ak chcete, dám sem návod na doštičky ferodo racing(je to tiež dosť podobný: cca polovičnou silou s krátkýmy prestávkamy pribrzdievať)

ináč pri kúpe O1 kopaly pr. brzdy, vymenil som kotúče aj doštičky -potom pri možná 10min. jazde som ich dal do ružova a nikdy žiaden problém som nemal so zvlnenými kotúčmi(280mm)
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

pasik68 To není jen o konkrétním autě ale taky o tom jak se jezdí. Zkušenosti má každej jiný protože každej jinak jezdí a začíná to právě tím zajetím, pak záleží na tom jestli plyn brzda a potřebuješ aby to brzdilo zahřátý nebo brzdíš hodně motorem a chceš aby to dobře brzdilo studený nebo něco mezi tím. S tím souvisí i jestli městkej provoz nebo okresky či dálnice atd. Podle toho se vybírají desky a kotouče. Píšeš že kombinace kterou používáš je pro tebe OK. Pokud nechceš měnit jízdní styl tak proč měnit značku brzd?
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
pasik68
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 11 úno 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: litoměřicko

Příspěvek od pasik68 »

alni píše:
šulda píše: 10-15krát ze 100km na 50km a pak 10 - 15krát ze 100km na 25km (mezi tím pár min. nechat vychladnout jízdou) což mi nepřijde jako postupně pomalý zahřívání (noteeth) Ale pravda je, že tam taky píšou pro brzdění ze 100 na 50km 3 - 5 vteřin a ze 100 - na 25km 5 vteřin,
práve toto som myslel tou postupnostou, a nie zabehať 200km..
postpnosť ešte neznamená 3hodiny jazdy... stačí pár min.
ak chcete, dám sem návod na doštičky ferodo racing(je to tiež dosť podobný: cca polovičnou silou s krátkýmy prestávkamy pribrzdievať)

ináč pri kúpe O1 kopaly pr. brzdy, vymenil som kotúče aj doštičky -potom pri možná 10min. jazde som ich dal do ružova a nikdy žiaden problém som nemal so zvlnenými kotúčmi(280mm)
Dej sem ten návod. Dík
Škoda Octavia I,1,9TDI, 81kW, ASV
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“