Zvyseni vykonu pomoci jinejch trysek....dotaz
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak jsem je tam dneska namontoval a bylo to jeste horsi....vubec golfik nejel,jako by turbo zabiralo pozde,hrozne lenivy,kontroloval jsem predvstrik,lital okolo 57 +- 2......nevim jak se dostat s VAGem na nastaveni davky vstrikovani ...proste me to docela zklamalo,efekt zadnej....
po zpetny montazi puvodnich vstrikovacu zase jezdi normalne....
muj nazor je ze cerpadlo nedodava tolik nafty co by potrebovaly trysky,jinak nevim...no jeste moznost vymenit i cerpadlo ale zustava otazkou v jakym stavu bude,motor buhvijak dlouho nebyl v provozu...
vstrikovace jsou z funkcniho motoru....81 kw
budu moc vdecnej za kazdou radu.S pozdravem Tomáš
po zpetny montazi puvodnich vstrikovacu zase jezdi normalne....
muj nazor je ze cerpadlo nedodava tolik nafty co by potrebovaly trysky,jinak nevim...no jeste moznost vymenit i cerpadlo ale zustava otazkou v jakym stavu bude,motor buhvijak dlouho nebyl v provozu...
vstrikovace jsou z funkcniho motoru....81 kw
budu moc vdecnej za kazdou radu.S pozdravem Tomáš
no ja si myslim ze jediny problem vidim v tech vstrikovacich.po montazi puvodnich nazpatek do motoru to zase jezdi normalne....jedina moznost je asi jen ta ze cerpadlo nedava dostatecny mnozstvi paliva a proste to nejede...mozna skusit vymenit i cerpadlo.....jen nevim v jakym stavu bude
zadnou chybu mi VAG neukazal,i predvstrik byl v normalu ale proste jako by zabiralo slabe turbo nebo tam slo malo vzduchu....ja nevim
mozna se musi neco prenastavit v jednotce,mozna jen nejak pridat na cerpadle....necham to na vas,jste urcite vetsi odbornici...kazdopadne jsem rad ze mi tady trochu pomahate
pro bobG3.....co je to tech 190/300???
zadnou chybu mi VAG neukazal,i predvstrik byl v normalu ale proste jako by zabiralo slabe turbo nebo tam slo malo vzduchu....ja nevim
mozna se musi neco prenastavit v jednotce,mozna jen nejak pridat na cerpadle....necham to na vas,jste urcite vetsi odbornici...kazdopadne jsem rad ze mi tady trochu pomahate
pro bobG3.....co je to tech 190/300???
Mercedes 115,2.3 diesel....volvo 740 2.5 benzin.....Golf 3 1.9 TDI .....
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Jj, to je standartni problem pouziti starsich trysek, po vyjmuti vstrikovacu z motoru a ulozeni do horizontalni polohy na polici se velice rychle ucpou usazenim karbonu dirky a uz se to nerozchodi. To mam z vlastni zkusenosti. Nebo jsou v tech vstricich uz drive namontovane jine trysky. Jeste je moznost, ze ridici vstrik ma vadne cidlo. Zmer odpor na zastrcce ridiciho vstriku, musi byt 80 - 120 ohmu. 

-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Pak jsou vstrikovace spatne serizeny. Jina moznost neni. Jedna se o dvoupruzinove vstrikovace, u kterych na bezne zkusebne lze zmerit pouze ten tlak 190 baru, ale ten 300 baru ne. Ten druhy je dulezity prave pro vykon pri jizde. Rozptyl tlaku muze byt na 4 vstricich pouze do 5 baru. Jsou-li trysky v poradku a prehodis je do svych starych vstrikovacu, tak uvidis rozdil. Cerpadla jsou stejna.
Vstrikovace seridi pouze specializovana zkusebna.
Vstrikovace seridi pouze specializovana zkusebna.

tak to me teda moc nepotesilo.....mam strach prehazovat jehly do mejch vstrikovacu pokud jsou starsi,nebo to nevadi?asi mas pravdu,jsou jinak serizeny,ja se skusim zeptat kolik by stalo to serizeni....nebo koupim jiny trysky,uvidime....
Mercedes 115,2.3 diesel....volvo 740 2.5 benzin.....Golf 3 1.9 TDI .....