Vysoká aktuálna spotreba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Karab
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 07 úno 2006, 00:06
Odpovědi: 0

Vysoká aktuálna spotreba

Příspěvek od Karab »

:worthy: :worthy: potreboval by som radu na mojej OI 81 KW ASV, som menil tesnenie pod hlavou,a po výmene ma motor vysokú aktuálnu spotrebu, až do 56 l/100, a motor ma akoby výkonostnú dieru, ked som menil tesnenie vyčistil som aj lopatky turba a AGR, taktiež som skušal vstreky, všetky prasili pri 230, iba vstrek s ihlou pri 200 a je tam aj ine čislo vstreku, na VAG-u 0 závad, ale na kanály 003 mi požadovanú hodnotu sáni ukazuje 390 čo podla manualu je príliš vela a sposobuje to vraj vysoké vstrekovane množstvo paliva. Predvstrek mam na 55, váhu som skušal menit, (wallbash) (wallbash)
vsetkým dakujem vopret za rady a príspevky :? :?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10323
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No tak především si myslím, že je velmi podivný otvírací tlak trysek.

Podle výrobce mají trysky otvírat při 190 - 200 Bar (mez opotřebení je 170 Bar) - maximální odchylka mezi jednotlivými tryskami je 5 Bar. 230 Bar je nepřípustné. Čili podle mého názoru je to asi špatně.

Že má třetí vstřikovač jiné katalogové číslo je správně, neboť je jiný (jeho součástí je i snímač zdvihu jehly, tedy čidlo potřebné k řízení počátku vstřiku).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Karab
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 07 úno 2006, 00:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Karab »

Marek77 píše:No tak především si myslím, že je velmi podivný otvírací tlak trysek.

Podle výrobce mají trysky otvírat při 190 - 200 Bar (mez opotřebení je 170 Bar) - maximální odchylka mezi jednotlivými tryskami je 5 Bar. 230 Bar je nepřípustné. Čili podle mého názoru je to asi špatně.

Že má třetí vstřikovač jiné katalogové číslo je správně, neboť je jiný (jeho součástí je i snímač zdvihu jehly, tedy čidlo potřebné k řízení počátku vstřiku).
a cim si vysvetlujes ten zvýšený tlak, pred tým išlo auto normálve
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10323
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nemám zdání...........

Podle mého názoru se otvírací tlak může pouze snížit (vlivem únavy vratné pružiny), ale samovolné zvýšení je nesmysl. Nebo se pletu?

230 Bar je otvírací tlak pro trysky V6 motoru 2,5 TDi z Passatu.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 23 srp 2007, 15:39, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Karab
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 07 úno 2006, 00:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Karab »

este som rozmyslal ci to nemoze byť časovaním na VAG-u kanál 004 ukazuje 0.14 stupna , moze to mat na to vplyv?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10323
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Na tu díru a spotřebu jistě ano, ale co s tím otvíracím tlakem ???

Já jsem po výměně rozvodů měl malinko menší dyn. předvstřik. Motor měl díru a menší výkon. Spotřeba nevím - zdála se mi stejná (možná nepatrně vyšší). Po korekci předvstřiku na správnou hodnotu je vše v pořádku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Karab
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 07 úno 2006, 00:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Karab »

ale ja mam predvstrek v norme 55, ja myslim časovani, vačku som mal zaistenu, ale ryska na zotrvaku bola na kraji otvoru v prevodovke, a cerpadlo zaaretovane, moze to byt tym? ak by bola kluka posunuta oproti vacke, tak by sa predvdtrek nedal nastavit nie? alebo sa mylim? :? :?
a este som telefonoval s kamosom co mi skusal streky tak ten sa opravil že tam bol tlak 210 a vstrek s ihlou lial, tak mitam dal pouzity ale z normalneho streku a ten prasil pri 200 nemoze to byt tým?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ASV má otvírací tlak 220bar, horší asi bude spíš to, že ten třetí otvírá už při 200barech
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

a tlakomer je ciachovany ci meria len tak ako sa mu paci. ten odskok je ale asi pravdivy ale tie hodnoty ak nieje ciachovany merak by som sa az tak nedrzal. staci ak niekto pretlacil 400 barovy merak za roh a mas tam 10 bar do + ani nevies ako
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“