Tocia sa ventilatory

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Raul
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 19 čer 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Tocia sa ventilatory

Příspěvek od Raul »

Caute, minule som mal problem s ventilatormi, netocili sa pri zapnutej klime. Teraz sa tocia v kuse aj ked motor vypnem, musim odpojit baterku. Najskor som myslel na cidlo chladiacej kvapaliny, to je OK. Motor vychladol a aj tak sa tocia. Potom som odpojil obi dva rele na ventilatory, tocia sa! A nakoniec som odpojil. Jednotku dochladzovania vid. obr. ten pravy konektor. Asi je v haji(novy stoji cca 5000,-sk, podla servisu) (wallbash) .Neviete nahodou ci sata jednotka neda opravit? Obrázek
VW Golf IV TDI ALH r.v98
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od Ladis001 »

Opravit se dá. Normálně jí rozeber. Jsou vní dvě relátka a obyčejný diody.
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Raul
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 19 čer 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Raul »

Super ceny! Len ci my to pasovalo lebo ja mam na konci H-cko, podla Etky nahradene E-ckom a tam su ine pismena.
VW Golf IV TDI ALH r.v98
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

To právě taky nevím, jen vím že to tady maj za hubičku ;)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Řešil jsem to samé,že se točili při zapnutém klíčku furt ventilátory.Bylo to tím,že byla prázdná klimoška.Pěkně mě to vycvičilo.Zkus odpojit tlakové čidlo co je před pravým předním kolem a schválně jestli se přestanou točit.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

hej kuajs..ta klima ma hneva aj mne...mne sa zase ventilator netoci :D:D lebo mam prazdnu klimu :D:D
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

tento samotny problem sem resil na VENTU a ta jednotka je ta sama opravitelne to je ale muj problem nebyl v tej krabicke ale pod steracama kadial prudi vzduch bol snimac venkovnej teploty kery byl KO a spinal relatko ventilátoru na 2stupen cize max. keby si napísal co je to za auto mozno by sa nasla aj schema ale krabicku este nekupuj dokial si neskontrolujes vsetky snimace ktrore ventilátor spínajú
Uživatelský avatar
Rixie
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 21 kvě 2007, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rixie »

Skus prepipnut silove kontakty na tej krabicke(Velky konektor-tie velke ploche kontakty) ale vytiahni ten druhy konektor(10 pin konektor)
Ak je to prechodne pri vitahnutom 10pin konektore tak je prilepene rele.
Ale ak to bude neprechodne tak to podla mna bude v niektorom zo spinacov alebo snimacov a tie zopnu rele.
Treba premerat a az nakonec vymenit rj dochladzovania.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když už si ji takhle pěkně vyfotil, tak proč ji nerozloupneš? ani to moc nedrží, jinak jsem řešil známýmu, že mu klima nejede a v tý jednotce byl zoxidovanej tišťák a přerušený dráhy, njn nad jednotkou je baterka, a i když nebylo nic z venku vidět, asi se něco dostalo dovnitř
Raul
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 19 čer 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Raul »

ventilatory sa tocia aj pri vytiahnutom 10-pinovom konektore.Dnes to skusim rozobrat. Inac Auto je GolfIV 1,9TDI
VW Golf IV TDI ALH r.v98
Raul
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 19 čer 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Raul »

Tak som rozobral tu jednotu, bol zlepene rele. Asi by ho bolo dobre vymenit, neviete kde ho zohnat popropade aky je typ.
VW Golf IV TDI ALH r.v98
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

nebudu zakládat nové téma
Mám ten samí problém na Audi A3 1.9 TDi při zapnutém zapalování se roztočí oba ventilátory na chladiči
co všechno jsem zkoušel
- kontrola pojistek OK
- odpojení čidla na chladiči .. furt se točí
- kontrola čidla na motoru - OK
- tlak v kimě je - auto chladí
- při odpojení relé vetylátory přestanou , zkoušeno jiné to samí

napadá někoho něco??
Raul
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 19 čer 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Raul »

Ked vypnes klimu mali by zastat. Ked nie tak asi bude zlepene rele v tej jednotke co je na obrazku. Skuj ju zozobrat a ocistit to rele. U Golfa je pod baterkou.
VW Golf IV TDI ALH r.v98
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

Raul píše:Ked vypnes klimu mali by zastat. Ked nie tak asi bude zlepene rele v tej jednotke co je na obrazku. Skuj ju zozobrat a ocistit to rele. U Golfa je pod baterkou.
to jsem zkoušeli relé je bez chyb jakmile se zapne zapalování kotva na relé sepne , zkoušeli jsme i jiný funkční !!!!relátko a to samý :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“