Fiat doblo 1,3 16 V MJ náhlá smrt opraveno!!!

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misokgb
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 26 led 2009, 01:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra, slovaKIA.

Příspěvek od misokgb »

Ok, snad to budu len vahadla :) No vstreky si podstreknem uvolnovacom a ked tak, reversnym kladivom ich hadam vybucham odtial :D
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
misokgb
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 26 led 2009, 01:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra, slovaKIA.

Příspěvek od misokgb »

Tak, vstreky mi isli na pocudovanie v pohodicke :) Na prsach od retaze uz vyfrezovane drazky, takze dlhsiu dobu uz musela byt retaz natiahnuta, sponovak vyzera, ze este celkom tlakuje, ale vodiaca lista dost ohlodana. Rozvody som kupil komplet cele aj s kolesami, napinakom a listami... Ventily vyzeraju zvrchu dost ojebane, ale fukal som do valcov kompresorom cez otvor trysky a nepustaju ventily, tak to snadn bude ok. Vahadla su vyrazene od ventilu kazde jedno, 2x uplne rozlamane a jedno prasknute, ostatne vizualne ok az na to orazenie na dosadacej ploche ventilu.

Zdvihatka iba 2x KO uplne lietali... Akurat chlapci ja to mam u oplu a neviem tam zaistit kluku - mam vybrat cidlo kluky a tam nieco vrazit do zotrvaku? Lebo to, co som tu videl, ze treba odsrobovat blendu na bloku motora, tak v tych miestach ja mam sendvic na olejovy filter, ktory je prisrobovany na bloku. Pozeram som aj zo zadu motora, ale ani tam nic nie je. Ze by sa opel aretoval cez zotrvak cez cidlo kluky? A veru, aj skurvy opel dal lavotocivy zavit :D

Zajtra dam foto :) Dik za rady.
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Dneska sem dal delat rozvody na doblu 1,3 JTD je to rok cca 2003 a tam se fakt neni ceho chytit mechos nevedel jak to zaaretovat a protocilo se mu to,takze ted to ma rozhozene cele a nevime jak dal. Pripravek mame jen na prej na cerpadlo. Takze jak z toho ven? jak to nastavit do nulove polohy a zaaretovat?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Super
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 03 črc 2008, 12:06
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od Super »

na zotrvaku je dierka treba tam vlozit tycku cca 6 mm, uvidis ju spredu motora
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

nakonec to bylo vpohode jsem se podival do manualu a tam byl odkaz na pripravky jak pouzit,ale sam bych si teda nedokazal dat ten motor do nulove polohy,kdyz se mu protocil. No nastesti tu praci urcuju a nedelam:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

válí se mi tu několik sad vahadel výrobce ruville kdyby někdo potřeboval.
Cena dohodou
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Podivne,ze tady nekdo psal,ze jendo vahadlo stoji litr a pritom original je 290 kc kus a dneska sem objednaval RUVILLE za 75 kc kus. dovod? menilo se gufero kliky a chlapci nevedeli,ze sem ji to rozjede,tak se to potkalo. auto v zaruce byl sem na prasky co pak chcete rict majiteli? :?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

mozes mi vysvetlit ze ako sa im to mohlo rozist :?
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

Kdyby někdo potřeboval vahadla tak mám nové ruville za supr cenu.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

TDI tech píše:mozes mi vysvetlit ze ako sa im to mohlo rozist :?
asi sem blbe napsal.

popisu: sundas remenici vytahnes unasec a vysprdnes gufero.,ale jelikoz si nezaaretoval kliku,tak se to proste pri startu potkalo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

(LOL)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Njn, svěrný spoj na klice a ještě k tomu levý závit, já když jsem skládal rozvody, tak jsem se zaaretovanou klikou a vačkou utáhnul šroub vzduchovou pistolí, pak dal pryč aretační věci, kolo zaaretoval pákou a utáhnul finálně.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“