Tak, vstreky mi isli na pocudovanie v pohodicke

Na prsach od retaze uz vyfrezovane drazky, takze dlhsiu dobu uz musela byt retaz natiahnuta, sponovak vyzera, ze este celkom tlakuje, ale vodiaca lista dost ohlodana. Rozvody som kupil komplet cele aj s kolesami, napinakom a listami... Ventily vyzeraju zvrchu dost ojebane, ale fukal som do valcov kompresorom cez otvor trysky a nepustaju ventily, tak to snadn bude ok. Vahadla su vyrazene od ventilu kazde jedno, 2x uplne rozlamane a jedno prasknute, ostatne vizualne ok az na to orazenie na dosadacej ploche ventilu.
Zdvihatka iba 2x KO uplne lietali... Akurat chlapci ja to mam u oplu a neviem tam zaistit kluku - mam vybrat cidlo kluky a tam nieco vrazit do zotrvaku? Lebo to, co som tu videl, ze treba odsrobovat blendu na bloku motora, tak v tych miestach ja mam sendvic na olejovy filter, ktory je prisrobovany na bloku. Pozeram som aj zo zadu motora, ale ani tam nic nie je. Ze by sa opel aretoval cez zotrvak cez cidlo kluky? A veru, aj skurvy opel dal lavotocivy zavit
Zajtra dam foto

Dik za rady.
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.