surne problem caste regeneracie 1,6 TDI CAYC!!!!Help

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Pripadne tohle je jedine cisteni co by jsem doporucil http://advanpure.cz/
Mam to od Libora Fleischhans z FCD IHR TECHNIK
Protismerne cisteni, zadne opici kapky a pod. Dale je potreba nemit zadne zabezpecovacky na vypnuti ECU, i po vypnuti si uklada data..
Jeste ta pocitana hodnota 70g neznamena ze to je zmereno ale je to jen vypocitano (spotreba vs najezd), takze klidne muze bejt plnej popele.
Casto je praskla i trubka k G450 od DPF pod zavitem, a take zborene katy zapricini koureni pri cisteni.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

jako pise tdifun 70g je pouze vypocitana hodnota. Tzn ze ten filtr muze bejt klidne mrtvej a nema kam ukladat popel, proto furt regeneruje.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

TDIfun píše: ....
Casto je praskla i trubka k G450 od DPF pod zavitem, a take zborene katy zapricini koureni pri cisteni.
Myslíš trubku pod holendrem v tělese DPF? Protože nahoře u hadiček si umím představit, jak to kolem té praskliny pěkně hoří... Mohl bych vyprávět (rofl)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Takže bol som u Martina v Diesel technology. Musim povedať že veľmi ochotný a šikovný chalan. Vymenil ten snímač pozrel vstrekovače údajne druhy je asi na odpal ukazoval +0,856 a ze vyzerá že ten môže robiť sarapatu. Vynuloval mi aj celkove zanesienie cize ako keby tam bol nový DPF ze uvidim aspoň že ako natom v skutocnosti DPF je pokiaľ bol naozaj zly ten snimac. Tak som zvedavy. Vymenili sme aj palivový filter a ten pôvodný bol vypadnuty ztoho hrdla tak snad to vypadlo pri vyberaní ze som tak nejazdil doteraz . Týmto mu chcem zaroven poďakovať za ochotu, cas a pristup. dakujem. A samozrejme aj všetkým čo sa mi snažili poradiť keď budem mať niečo nové určite dam vediet aby vedeli aj ostatný keby sa im niečo také prihodilo. :) Počitam ale ze to nie je koniec :)
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Takze som naliate ldve flašky Millers oils injector cleaner a regeneracia po 389km co je tiez velmi malo na CR predtym 600-700 pri mojom style jazdy .Takze vyjazdim a uvidim ale jazdim s napichnutym VCDS a vidim že to zasiera dpf ako prasa ale tak uvidim teraz je to mozno aj tym cisticom a tie hodnoty si tam skacu ako sa im chce vtom bloku 235/236...mam aj videa tak ked budem mat cas hodim to sem
Dam potom vediet.
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

pred týždnom namerane hodnoty.PO Regeneracii som zvedavy tu su aj hodnoty vstrekovacov na volnobeh.Ten druhy vyzera byt chyteny asi tam bude cely problem :Dnes som ho dobre prevetral dal som mu 220 po dialnici tak som zvedavy este nejakych 250 km a tankujem normalnu naftu bez aditiv a uvidime co sa zmeni...Co som si ale pocas jazdy vsimol že pri jazde a nakladackach mi na dialnici v bloku 236 skocila hodnota až na 9,5gramu a kym som potom prisiel domov to kleslo na tych 8,62g co je o necelych 0,26gramu a to som mu nakladal tak bud zabral cistic alebo ten snimac ale nebudem predbiehat este je malo kilometrov kazdopadne sa to chova zvlastne.
Rano som si všimol ze ked zacalo regenerovat tak v bloku 236 bolo : 20,05g a 235 :bolo 12,45 a ako to zacalo regenerovat tak blok 235 skocil hned na 19,4 ako by to chcel dorovnat a potom to klesalo spolu to predtym nerobilo ale vsak uvidime.


07:30:06
231 Filtr částic; kilometry od poslední regenerace-DIST_RGN 0.0 km
232 Filtr částic; ofset diferenčního tlaku-DIP_PF_AD[0] -1.00 hPa
233 Filtr částic; hmotnost olejového popílku-MASS_ASH_PF 0.2170373 g
234 Filtr částic; objem olejového popílku-MASS_ASH_PF 0.2170373 g
235 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 8.00 g
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 8.36 g



Kilometry: 186325 Číslo zakázky::


Addresa 01: Motor (03L 906 023 ML)

16:26:13
163 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 -0.2968 mg/stroke
164 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 0.7993 mg/stroke
165 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 0.2027 mg/stroke
166 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 -0.7117 mg/stroke
231 Filtr částic; kilometry od poslední regenerace-DIST_RGN 28.2 km
232 Filtr částic; ofset diferenčního tlaku-DIP_PF_AD[0] -0.41 hPa
233 Filtr částic; hmotnost olejového popílku-MASS_ASH_PF 0.2275937 g
235 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 8.42 g
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 8.62 g
Naposledy upravil(a) Fabia353ZZ dne 17 črc 2015, 11:42, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Takže dnes regeneracia po 250km ale s cisticim vstrekov v nadrži ale dost malo teda..
Tak ja neviem už co vyjazdil som do sucha natankoval normalnu naftu bez aditiv a uvidime .
Ale nevidim to ruzovo :)
Možno skusim servisnu regenerecaiu nech sa poriadne vypali a uvidime mozno pomože a ked nie tak menim vstreky asi :(
Kua ale auto id euplne normalne spotreba normalna nic to nerobi neviem už fakt :)

Hodnota vstrekovacov je identicka ako meranie predtym takže cistic 0 bodov asi :)
ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 říj 2010, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrix »

Kamo ty tak spekulujes....Daj si odtestovat vstreky a ked budu dobre tak mas DPF zaneseny tak to uz pochop.
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Nespekulujem iba skusam najprv co sa da a najednoduchsie nakolko auto potrebujem denno denne.Samozrejme ked nato pride tak to tak bude musiet skončit ako píšeš.dik
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Takže som sa pytal kade koho Continental vstrekovace mi neotestuje len tak niekto zodpovedne .Hodne som teraz jazdil s VCDS a potom som si pozeral historiu logov a mam ich teda hodne a co som si vsimol tak je to že hodnota v bloku 235 čiže vypočitana hodnota bola vždy vyssai ako v bloku 236 cize v merana hodnota. Teraz je to presne naopak v bloku 236 mi pribude rapidne v meranom bloku a regeneruja na zaklade toho a na 30km mi pribudne aj 3,5 gramu!!!!Chova sa to divne ked nastartujem tak v bloku 236 mam napriklad 10,62gramu zacnem jazdit a ono to zacne klesat!!! klesne to skoro o 1gram dolu cize na 9,62 a potom zrazu bum a rapidne to narastie po 30 km na 13,2gramu a najviac to pribuda vo vyssich otackach a na dialnici aj pri ustalenej rychlosti na tempomat 130 km/h. No ale co so si všimol tak pri studenom motore pri starte ten druhy vstrek skoči az na +1,7!!!Co je podla mna dost..No neviem akože idem to uz riesit ale musel som to sem dať že ako sa to chova je to proste uplne divne.Bud to naozaj ten DPF uz pri zoslapnuti a zadymeni uz proste nezachyti ten popolcek alebo to robi ten vstrekovac. Snimac diferencneho tlaku je novy a aj cez VCDS naadaptovane.Objednal som 1 vstrekovac s skodadiely.sk tak dufam že mi nepride nejake prekvapko nakolko tam ho maju za 261 Eur a v skodovke 600eur kus bez zlavy po zlave mi ho vie dat za 400eur.ale aj tak skusim ten vstrek a uvidime a ked nepomoze tak asi DPF..Skoda že neviem ako sa tie vstreky chovali predtym .Mam nejake meranie ale to bolo pri zohriatom motore asi a 25000km dozadu.


Takže dnes meranie start za studena :) teda pri 34°C :

163 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 -1.1490 mg/stroke
164 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 1.8391 mg/stroke
165 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 0.3635 mg/stroke
166 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 -0.9014 mg/stroke

Potom dnes pri zohriatom motore a ked zapnem klimu tak ten 2 skoci az na +1,1 -1,2 : ostatne sa držia cca rovnako.

163 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 -0.1712 mg/stroke
164 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 0.7843 mg/stroke
165 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 0.2298 mg/stroke
166 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 -0.8648 mg/stroke

Pribudanie gramov pred jazdov pri starte :

235 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 8.28 g
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 10.68 g

Pribudanie gramov po jazdov a prejdeni 54km pribudlo 3,3gramu!!!brutal!!


235 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 9.58 g
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 14.30
g


Predtym mi ked regenerovalo tak v bloku 236 po regeneraci bolo dokonca aj -2,6 gramu a v 235 :4,3 gramu a teraz ked to zregeneruje tak obe hodnoty v oboch blokoch maximalne +4,5 gramu

Tu su hodnoty vstrekovacov pred 25000km ale neviem pri akych podmienkach to bolo uplne :( to je jedine co mam.

163 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 -0.6352 mg/stroke
164 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 0.5546 mg/stroke
165 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 0.4158 mg/stroke
166 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 -0.3041 mg/stroke


Ja viem že mniekto sa bude zase chytat za hlavu že co tu riesim ale kto nechce nech si to necita.Ja sa proste snažim prist nato co sa deje a budem vdačny za kazdy normalny komentar i ked viem že asi takych ludi ako ja co to tak casto sleduju je asi malo ale aspon viem ze sa nieco deje skor ako mi nieco uplne odide a riesim to surne kvoli tomu že sa chystam na dovolenku a nerad by som aby sa mi to vysypalo tam.
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Takto teraz zacinaju moje regeneracie aby to bolo jasne co sa zmenilo :

Takto je to teraz :

235 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 12.38 g
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 19.46 g

A takto sa to zaplnalo predtym :

235 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 18.44 g
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 13.04 g

Takže uplne opacne sa zaplnaju tie bloky ako predtym a regeneracia sa pusta cca okolo 18-20gramov podla jazdnych podmienok atd. Stym že predtym som mal regeneraciu kazdych 600-800km rovnake jazdy a teraz ledva 250 -300km aj to som uz prehnal .
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

A prave teraz ako som si prechadzal historiu že kedy som čo tankoval atd tak presne to vychadza nato ked som pouzil čistič Comon rail Cleaner od Protecu presne to vidiet aj na tych logoch ze vtedy sa to otočilo a že to zacalo takto regenerovat!!!! Takže vysoko neodporucam .Menil som teraz aj palivovy filter a boli tam už aj piliny udajne je to normalne ale co ja viem tak 20 000km dozadu tam nebola ani pilinka. Myslite že mam skusit servisnu regeneraciu alebo že mi ten čistic odpalil vstrek a je to vybavene alebo nebodaj aj cerpadlo mohlo dostat vyprask?Tak ma to sere clove chce dobre pre auto a pritom to len pokazi este tou prehnanou starostlivostou!!!Len teraz je otazne co všetko to zabilo..podotykam auto ide stale rovnako ako islo ziadne skakanie nic proste ide dobre ani nudzak nic.
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Vstrekovac som vymenil zo skoda diely.sk stal 261 eur prisiel mi Vdo Continental co je original len tam nebolo to original cislo vw ale ich cislo.Po vymene hodnota vstreku s+0,9 pri zohriatom motore skocila na -3 a ostatne vstreky sa uplne rozahdzali auto triaslo na volnobeh tak som to tam nechal na druhy den volajú ze mam stary soft v riadacke kde sa nedaju robit adaptácie vstrekov atd ze musi ist novy flash samozrejme chip vprdeli a ze ale ked to mam chipnute že sa to nemusi podariť flashnut a ze moze sa odpáliť riadacka že ci to mozu spravit tak čo som mal robit.vsetko prebehlo ok auto jazdi trasie aj tak Veľmi malo ale trasie predtym nestriaslo a hodnota noveho vstreku zohriaty motor volnobeh+1,9 a ked zapnem klimu motor sa trochu zatrase a bum vstrek hodnota -2,1!!!ostatne skacu vseliako tiež vie mi to nikto vysvetliť?!!!po....ny srot.Strasili ma ze mozno nejaky valec nema tlak ze mozno preto to špini filter lebo to zle spaluje atd ale merak na tlaky maju pokazeny ide ma z toho uz klepnut.A filter zanasa stale viac a viac a regeneracie sa skracujú ale auto ide stale normalne.Tak ja neviem.
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Tu je aj video po vymene vstrekovacu a adaptacii a pri zapnuti klimatizacii a vypnuti pri vypnutej je druhy cize novy vstrek v hodnotach skoro +2!!!!!

Predtym pri starom vstrekovaci som mal hodnotu na volnobeh +0,8 a pri zapnutej klime skocil na +1,2 ale nie na -2,4 to je uplne mega nechapem.

https://youtu.be/zv2jsUbRFOE
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Moja otazka kedze som menil aj snimac diferencneho tlaku ako prvy.
Jedna hadicka usti do motoroveho priestoru a druha do DPF.Ta druha vyhodnocuje to zanesenie za filtrom alebo pred filtrom DPF? Je možne že mi proste ide iba do haja DPF a proste nedokaže ten bordel zachytit DPF a preto mi tak zrarzu narasta hodnota v bloku 236 cize v meranych hodnotach?
A takto sa prejavuje odchod DPF do dochodku?Proste sa zacnu iba skracovat regeneracie ay raz proste co nedokaze zregenerovat alebo uz bude tak ucpaty ze snimac diferencneho tlaku vyhodnoti že je uz neprechodny a vyhodi kontrolku DPF a vybavene?Riesim to lebo o dva tyzdne mam ist na dovolenku a neviem co stym...:(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“