
Nejlevnější oleje v hypermarketech - akce
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Zdravím dnes jsme si dovezl 200 kg surového řepkového oleje který je již od zemědělce důkladně přefiltrovaný. Je ale určený pouze pro technické účely ne pro konzumaci. Koupil jsem takto poprvé. Už mě totiž nebaví honit nějaké akce v marketech
Ale chci se zeptat má to hodně tmavou barvu viz ilustrativní obrázek a přijde mě, že to smrdí trochu jako rybina nebo tak něco. Je to v pořádku? Když bude zkažený, tak autu to vadit nebude. Jinak si nedokážu vysvětlit tu vůni.
Obr pro ilustraci zde:


Ale chci se zeptat má to hodně tmavou barvu viz ilustrativní obrázek a přijde mě, že to smrdí trochu jako rybina nebo tak něco. Je to v pořádku? Když bude zkažený, tak autu to vadit nebude. Jinak si nedokážu vysvětlit tu vůni.
Obr pro ilustraci zde:

Auto SEAT TOLEDO r.v. 2000, 1.9 TDi 81Kw, AHF
Do Toleda 1,9 AHF.
Teď ještě sehnat někde bezaromatik a můžu ho začít lít a jezdit. Ten olej je totiž o něco hustější než ty co jsou v obchodech. Tak to chce nějak naředit.
Ještě jsem si od něj vzal na vzorek slunečnici asi 100L
, tak tu asi vyjezdím nejdřív dokud je teplo. Podle něj tuhne při nízkých teplotách dřív jak ta řepka. A je taky podstatně řidší.
Na zimu jsem pak obecně hodně zvědavý. Auto mám v garáži tak ráno se startováním problém nebude a odpoledne už snad bude tepleji.
Jinak jak mám upravit motor. Myslím posunutí předvstřiku, zvýšení vstřikovacích tlaků atp. Máte někdo zkušenost co je potřeba všechno udělat?
Teď ještě sehnat někde bezaromatik a můžu ho začít lít a jezdit. Ten olej je totiž o něco hustější než ty co jsou v obchodech. Tak to chce nějak naředit.
Ještě jsem si od něj vzal na vzorek slunečnici asi 100L

Na zimu jsem pak obecně hodně zvědavý. Auto mám v garáži tak ráno se startováním problém nebude a odpoledne už snad bude tepleji.
Jinak jak mám upravit motor. Myslím posunutí předvstřiku, zvýšení vstřikovacích tlaků atp. Máte někdo zkušenost co je potřeba všechno udělat?
Auto SEAT TOLEDO r.v. 2000, 1.9 TDi 81Kw, AHF
Nechci ti do toho kecat ale slunečnice tuhla vždy dýl než řepkaRadekM píše:Do Toleda 1,9 AHF.
Teď ještě sehnat někde bezaromatik a můžu ho začít lít a jezdit. Ten olej je totiž o něco hustější než ty co jsou v obchodech. Tak to chce nějak naředit.
Ještě jsem si od něj vzal na vzorek slunečnici asi 100L, tak tu asi vyjezdím nejdřív dokud je teplo. Podle něj tuhne při nízkých teplotách dřív jak ta řepka. A je taky podstatně řidší.
Na zimu jsem pak obecně hodně zvědavý. Auto mám v garáži tak ráno se startováním problém nebude a odpoledne už snad bude tepleji.
Jinak jak mám upravit motor. Myslím posunutí předvstřiku, zvýšení vstřikovacích tlaků atp. Máte někdo zkušenost co je potřeba všechno udělat?

Na můj vkus je to dohne lepivý, nejdřív ji nařeď naftou nebo benzínem a pak do nádrže. Tahle hustota je fakt hustáRadekM píše:Zdravím dnes jsme si dovezl 200 kg surového řepkového oleje který je již od zemědělce důkladně přefiltrovaný. Je ale určený pouze pro technické účely ne pro konzumaci. Koupil jsem takto poprvé. Už mě totiž nebaví honit nějaké akce v marketech![]()
Ale chci se zeptat má to hodně tmavou barvu viz ilustrativní obrázek a přijde mě, že to smrdí trochu jako rybina nebo tak něco. Je to v pořádku? Když bude zkažený, tak autu to vadit nebude. Jinak si nedokážu vysvětlit tu vůni.
Obr pro ilustraci zde:

Mercedes-Benz W210 300D
By mě zajímalo jak s etohle dá důkladně přefiltrovta, jak dotyčný uváděl. A ta hustota? No nevím, dle mě katastrofa, obavám s eže tady nepomůže ani nafta, možná ten benzin ale v mých motorizacích nedělal benzin i v malém množství dobře. Jestli je to takhle hustý při pokojový teplotě tak fakt nejci vidět podzim nebo mrazíky..... Dle mě je něco špatně.Stewa píše:Na můj vkus je to dohne lepivý, nejdřív ji nařeď naftou nebo benzínem a pak do nádrže. Tahle hustota je fakt hustáRadekM píše:Zdravím dnes jsme si dovezl 200 kg surového řepkového oleje který je již od zemědělce důkladně přefiltrovaný. Je ale určený pouze pro technické účely ne pro konzumaci. Koupil jsem takto poprvé. Už mě totiž nebaví honit nějaké akce v marketech![]()
Ale chci se zeptat má to hodně tmavou barvu viz ilustrativní obrázek a přijde mě, že to smrdí trochu jako rybina nebo tak něco. Je to v pořádku? Když bude zkažený, tak autu to vadit nebude. Jinak si nedokážu vysvětlit tu vůni.
Obr pro ilustraci zde:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jak jsem psal obrázek je jen ilustrativní - stáhl jsem ho z netu. Šlo mě jen o tu barvu. Bylo mě líno to fotit stahovat a nahrávat do PC a pak sem. Takto husté jak na obrázku to není. Ten olej normálně teče. Spíše mě šlo o tu barvu a zápach. Je to prostě hodně jiné než jsem byl zvyklý si koupit v obchodě. Tak mě to trochu zarazilo...
Jinak co ty úpravy motoru (předvstřik, tlaky vstřikovačú,... ). Máte někdo zkušenosti ideálně s 1,9 TDi 81 kw AHF. Zde na foru jsou všechny informace roztříštěné po kouskách všude možně, tak se omlouvám, že se ptám na něco co se již třeba někde řešilo a v té spoustě příspěvků to jen nemůžu najít.
Jinak co ty úpravy motoru (předvstřik, tlaky vstřikovačú,... ). Máte někdo zkušenosti ideálně s 1,9 TDi 81 kw AHF. Zde na foru jsou všechny informace roztříštěné po kouskách všude možně, tak se omlouvám, že se ptám na něco co se již třeba někde řešilo a v té spoustě příspěvků to jen nemůžu najít.
Auto SEAT TOLEDO r.v. 2000, 1.9 TDi 81Kw, AHF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="RadekM"]
Jinak co ty úpravy motoru (předvstřik, tlaky vstřikovačú,... ). Máte někdo zkušenosti ideálně s 1,9 TDi 81 kw AHF
nevím kde takové hovadiny čteš
co se týče tlaku tak konstrukce trysky je na určitý tlak který je pro danou trysku optimální
co se týče počátek vstřiku ten hlídá ecu, počátek vstřiku je dán podle aktuální mapy a řídící jednotka ho doladuje, pokud do toho chceš nějak vrtat tak se snadno dostaneš mimo toleranci což je závada a dostaneš se do nouzáku
Jinak co ty úpravy motoru (předvstřik, tlaky vstřikovačú,... ). Máte někdo zkušenosti ideálně s 1,9 TDi 81 kw AHF
nevím kde takové hovadiny čteš
co se týče tlaku tak konstrukce trysky je na určitý tlak který je pro danou trysku optimální
co se týče počátek vstřiku ten hlídá ecu, počátek vstřiku je dán podle aktuální mapy a řídící jednotka ho doladuje, pokud do toho chceš nějak vrtat tak se snadno dostaneš mimo toleranci což je závada a dostaneš se do nouzáku

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice