Čidla nová, termostat nový, chladič nový, sahara točí oba stupně a správným směrem, intercooler vyčištěný. Odstranil jsem logo vepředu, což přidalo pár cm2 náporu.
Čerpadlo Bosh mechanické dodělávané, precizně nastavené.
Pomohla by dodatečná mřížka na haupnu? Jediné vysvětlení je, že horký vzduch od ventilátorů se hromadí v motoru a nemá kudy ven. Podotýkám, že ulysse s mřížkou na haupně jednou proti mě jelo. Tak co vy na to?
DMX
Na tom motore je asi milion uplne zbytocnych hadic nielen na vodu, ale napr. aj na odvetravanie klukovej skrine a pod. Ani necudo, ze sa prehrieva pretoze ta voda musi cirkulovat hotovym bludiskom. Proste jak u debilov. A celkom casto na nich zvyknu odchdzat tesnenia pod hlavou. Ako som uz napisal je to totalne naq kokot motor co do spolahlivosti, spotreby aj servisu