Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

a pritom stacilo spolecne s olejem vymenit lagry za 4tis :(
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1421
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Na vině jsou prý šály od nějakého výrobce TH a od Kolben Smidth prý v pohodě. Víte o tom něco nebo už je tu o tom psáno? Je toho tady už tuna :?
Člověk se pořád učí.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

jsou na vine saly, ale vyrobce stejne bez demontaze nepoznas. Takze pokud mas rocnik konec 06 - zacatek 08 vymen je.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
TumaRad
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 17 črc 2015, 14:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od TumaRad »

Fulltank píše:a pritom stacilo spolecne s olejem vymenit lagry za 4tis :(
No to mě neskutečně seštve, že jsem to zjistil až včera večer při hledání na netu na tomto foŕu...... (wallbash)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Fulltank píše:jsou na vine saly, ale vyrobce stejne bez demontaze nepoznas. Takze pokud mas rocnik konec 06 - zacatek 08 vymen je.
už sem to tu psal, kámoš ve škodovce měnili motor už i na facelitu, tj. od 11/2008.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

TumaRad píše:Dva dny po prohlídce, výměně oleje a STK.......... jen mám přišlo poslední dobou trochu hlučnější, žádné klapání, celkem svižná až do konce
Pokud STK byla jak má být, tak měli celkem štěstí, že se jim to tam nerozlítlo.
AMF; M47/T2
trance89
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 31 črc 2015, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Šamorín / SK

Příspěvek od trance89 »

šulda píše:Na vině jsou prý šály od nějakého výrobce TH a od Kolben Smidth prý v pohodě. Víte o tom něco nebo už je tu o tom psáno? Je toho tady už tuna :?
na vine budu urcite tie smejdy TH, vcera mi menili salky a boli vsetky uplne KO najma tie co vidite na 2. fotke, Golf V 1.9 TDi 77 kW BXE 2007/03, vyrobene v DE, ma necelych 179tis km
Obrázek
Obrázek

horne, su to presne tie problematicke 701D:
Obrázek
Obrázek

a dolne 701E:
Obrázek
Obrázek

a taketo GLYCO mi tam davali, platil som 120+40eur praca:
Obrázek

takze kto ma BXE a este si ich nemenil, nevahat a IHNED ist k opravarovi, mne ako tieto sracky vyzerali mozno ze za niekolkotis km by som mal rozjebany blok
Golf V 1.9 TDi 77kW BXE 2007/03
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Ano na vině jsou opravdu šály, potvrzené od výrobce, montovaly se totiž "ekologické lágry" bez příměsi olova, které vyráběl a dodával pro tyto motory japonský výrobce..
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Kde potvrzeno od vyrobce? Od vyrobce auta enbo sal ? Prosim o link, neverim tomu, ani u jednoho ...
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Dělám u importéra, dlouho se s tím laborovalo a dohadovalo čím to je způsobené.Nevím co se ti na tom nelíbí, i praxe to nakonec potvrdila.Nebýt výmyslu lágrů bez příměsi olova, tohle by vůbec nenastalo.Hlavně že "ekologické".
Věř si čemu chceš, mě to neuškodí ;)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

A do jakých motorů se ty ekologické šály ještě dodávaly? Pouze BXE a BLS ?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

rozebíralí jsme motor při 100tis,motor bxe 5.07,šály jak nové,ani škrábanec,tak je to divné ne? šrouby jsem dal nové,origo.Je to podle mě jeden ze sta prodaných nebo z padesáti,ale je to strašně malé procento na prodej těch motorů
octavie tdi,81kw,ahf
octavie tdi 77kw pd-tdi fun 100kw
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

uiqjirka píše:Dělám u importéra, dlouho se s tím laborovalo a dohadovalo čím to je způsobené.Nevím co se ti na tom nelíbí, i praxe to nakonec potvrdila.Nebýt výmyslu lágrů bez příměsi olova, tohle by vůbec nenastalo.Hlavně že "ekologické".
Věř si čemu chceš, mě to neuškodí ;)
To jsi me spatne pochopil, ja ti verim, ostatne se k tomu tady take doslo, sam je mam vymenene, jen bych chtel vedet, zdali se k tomu vyrobce oficialne vyjadril, protoze skodovka uznala ze u nejakych aut muzou byt spatne ( malo nebo moc, nikdo nevi ) utazene srouby a jejich vymena a dotahnuti na spravny moment staci ...
Protoze si myslim ze uz o tom take davno vi, jen nechce nic priznat ...
Vyrobce to priznat muze, ale nebude chtit kvuli VW, panac to uz je celkem velky ( rozsireny ) pruser ...
JE fakt ze se muzou stejne vymluvit na milion veci ( olej, styl jizdy, ... )
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

Ja mel na dílně vykuchaný BXE a ten motor je vojebanej snad uplně všude, lágry šunt, klika je oproti starej PD taky nějaká ošizená a ojnice taky hnůj. Nevím co už si mám koupit za auto když tohle vidím :o
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

zacni jezdit s koňama (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“