Passat 96kw 2001 rano nestartuje...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tayron
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17 zář 2006, 20:40
Odpovědi: 0

Passat 96kw 2001 rano nestartuje...

Příspěvek od tayron »

Muzete mi nekdo poradit - rano na prvni start to nahodi a hned zhasne pak to musim nastartovat az na potreti jako by nesla nafta... dalsi starty pres den uplne v pohode i auto jede normalne... na pocitaci to nic neukazuje... (wallbash) diky za pomoc
vim ze uz se to tu resilo ale nejaka rada by prisla vhod...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mohlo by to dělat tandemový čerpadlo, zkus to někde postavit na prudší kopec zadkem nahoru, pokud to chytne dobře bude to pravděpodobně ten tandem
Uživatelský avatar
tayron
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17 zář 2006, 20:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od tayron »

OK ale problem je ze to dela jenom rano a pres vecer to nemuzu nechat z kopce protoze zadny blizko neni ale reknu at na to mrknou v servise..
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

trapil jsem se s necim podobnym...dlouho tocil nez chytl. Jakmile jednou chytl, tak startoval uz normalne. Byly to gumicky na vstricich a nasledna vymena motoru.
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
tayron
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17 zář 2006, 20:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od tayron »

Ty jsi menil kvuli tomu motor??? Ty gumičky prece jdou vymenit ne?
Paveljr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 11 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paveljr »

Presne tento problem jsem mel taky.Vyresilo to serizeni predvstriku ;)
Uživatelský avatar
tayron
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17 zář 2006, 20:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od tayron »

Diky za rady jenom doufam ze to bude prkotina, dneska to nastartovalo rano v pohode... zda se mi ze kdyz neni takove horko tak to slape jak ma...
Uživatelský avatar
tayron
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17 zář 2006, 20:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od tayron »

Takze mam kopletne rozebrene a vycistene tandemove cerpadlo a k tomu fungl nove rozvody a zavada neodstranena... i kdyz jedno rano to bylo bez problemu ale dneska jsem zase startoval na dvakrat... no tak nevim uz to nekdo z vas uspesne odstranil?
Dalsi plan bude podivat se na vstriky...
Higins77
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 28 dub 2006, 08:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Higins77 »

S těma vstřikama bych počkal. Vem si normální pet lahev, uřízni dno, provrtej víčko a strč tam hadici co vede do tandemu (přivod) a něčím to utěsni. Nalej tam litr nafty a zkus nastartovat. Když hned naskočí, tak ti padá nafta a jestli ne, tak udělej ty gumičky na vstřicích.

Kdyby to bylo gumičkama na vstřicích, tak ti bude přibejvat olej, respektivě do oleje bude utíkat kolem vstřiků nafta.
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Také by možná bylo dobré mrknout ráno s vagem kolik je teplota studeného motoru. čidlo teploty by mohlo dávat špatné info do řj. To s tou pet bych také zkusil.
Uživatelský avatar
tayron
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17 zář 2006, 20:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od tayron »

Ok dik za rady zkusit se ma vsechno dam vedet jak to dopadlo...
Jirass
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 31 srp 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirass »

tayron píše:Ok dik za rady zkusit se ma vsechno dam vedet jak to dopadlo...
Tak jak to dopadlo? Má to šťastnej konec? 8)
Passat 1,9TDi 81KW AFN B5 Kombi
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

tayron píše:Ty jsi menil kvuli tomu motor??? Ty gumičky prece jdou vymenit ne?
No u me uz by bepomohlo nic (LOL) viz. nize

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
tayron
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17 zář 2006, 20:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od tayron »

Tak jsem byl tri tydny na dovolene auto jsem dal do servisu takze meli cas vsechno vyzkouset a PROBLEM VYRESEN!!! Vymena vstrikovacich trysek a gumicek a Pašík startuje jak za mlada... Je to parada kdyz to chyta na prvni otoceni klicku :-D :-D :-D
Higins77
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 28 dub 2006, 08:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Higins77 »

Heh tak to máš dobrý. Já mám něco podobnýho akorát to musí stát dýl jak dva dny. Ale to jen za předpokladu, že mám v nádrži přes čtvrt nádrže paliva, když mám na poslední čárce, tak stačí přes noc a ráno nastartuju, až za hooodně dlouho. Přesně jak jsi psal, naskočí a hned chcípne. Můj typ je zpětný ventil na přívodu nafty, už ho mám objednanej, neměli ho ani v Boleslavi tak ho museli objednat až z německa a to trvá dýl. Tak holt teď preventyvně udržuju přes půlku plnou nádrž a každej den někam jedu i když nemusím, prostě abych udržel naftu v trubkách :-)
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“