Po výměně za VB špatný spodek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Po výměně za VB špatný spodek
Ahoj, mám takový problém u ASZ, místo origo VA se dávalo VB (repas Turbopower), nikde nic neuchází, C čidlo vyměněno, vše zkontrolováno, regulace na test akčních členů chodí dobře, avšak nedokáže se odspodu nafoukat, nafouká se až při 2500ot/min, udělal jsem log a podle logu se aktuální tlak s požadovaným střetne až v těch 2500ot/min... poprosím o rady, všude nový těsnění, nikde nic nepodfukuje, do regulace na turbu se nešahalo, tak jak jsem jej dovezl, tak se namontovalo. Log měřen na čtverku do kopce. Díky http://leteckaposta.cz/124418727
ASZ- VB, FMIC, kat off, egr off, mod by TDIFUN
Turbopower je blbá firma? jsem na ni slyšel vesměs pozitivni reakce, mam ji kousek od domova... jinak pozitivni zpráva, dnes mi to hodilo nouzák, tak jsem pidil a vsiml jsem si pokroucene podtlakové hadičky co vede k bance na turbu, vyhodil jsem ji z tech prychytek na te saci hlinikove trubce a svete div se, najednou to reguluje jak ma, spodek se taky vrátil, prefuk se hned zreguluje na 1,6b... by clovek neveril jaka to muze byt prkotina...trosku zmackla hadicka...
ASZ- VB, FMIC, kat off, egr off, mod by TDIFUN
Zdravim. Koukam ze vsem tady zabira turbo dost brzo, ale u segry v passatu 96kw zabira dost pozde. Ma to nacipovany, tak to je jede suprove az skoro 4500tis., ale od spoda je to mrtvice i proti moji rotacce AFN v serii. Na 1 turbo zabere pomalu az nekde 2500, na 2 a 3 az ve 2tis, nebo lehce pres, na 4 ve 2 a az petka je citit ze zabere driv nez ve dvou, cca 1700-1800ot/min.... Neni nejaka rada?? Turbo je vycistene a jsou podlozene lopatky myslim o 0.1mm, ale to pry na to nema vliv. Myslite ze by pomohlo zkusit hnout bankou na turbu?? Auto to dela uz od doby co to mame a to i pred cipem... Diky za odpovedi 
