dymenie na volnobehu 2.0TDi BPW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34078
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

chipmann píše: Hmm uz aby konecne.nastala doba kdy vymlacovani DPF a katu bylo poradne postihovano ono je zazitek jet za takovym autem opravdu velky...... :?
myslíš že když motor hulí a smrdí jak kráva tak to ten kat a dpf všechno vychytá :? tomu nevěř, a postih :roll: mašiny jsou extra drahé, tak maximálně kdo otevře obal a je na němpak svar,

mám několik vymlácených katů u nafty že by jízda za nima byla zážitek nebo nějaký smrad to se v žádném případě nekoná

zážitky jsou z hydraulického a podobných obtížně spalitelných sajrajtů, nebo vylítanýh šelem, ;)
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Noo prave a nase zeme.je plna vylitanych selem!! Ale.to ty prece musis vedet ne?! Nechtej mi tu namluvit ze kat v aute je zbytečnost o tom se tu snad nemusime vubec dohodovat ?!
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34078
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

chipmann píše: Nechtej mi tu namluvit ze kat v aute je zbytečnost o tom se tu snad nemusime vubec dohodovat ?!
zbytečnost to není, a ani ti nic nenamlouvám, činnost katu a dpf vcelku ovládám, ale pokud auto hulí a smrdí tak tomu kat ani dpf nezabrání

pokud motor správně spaluje tak dpf ani kat ho nerozkouří

to bys těžce nahlodal moje praktické zkušenosti s výfukovou soustavou ;)
Nero666
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 06 črc 2015, 18:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nero666 »

aj mne auto obcas dymi pri regeneracii, ktore sa dost casto spustaju, aspon myslim, skoci mi spotreba z normalnych 6 na asi 10L cca kazcyh 50km...ale vacsinou vzdy pri okolo 2300 otackach...jak ste nakoniec vyriesili problem?alebo zistili ste kde je pes zakopany?dik
Volkswagen Passat Variant 3C 2.0 Tdi 103Kw BMP
andrejxxx5
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 čer 2015, 10:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od andrejxxx5 »

no zatial som s tym moc nepohol... diagnostika vypisovala nedosiahnuty tlak vyfukovych plynov rada valcov1 trvale... tak som uvazil ze bol vymlateny dpf a nebol softwarovo odstraneny... tiez sa nezorieval motor ako mal... na rychlosti dole kopcom bez plynu zacala sama klesat teplota...vymenil som termostat a rovno aj palivovy a vzduchovy filter... auto zacalo totalne papat naftu a zacalo dymit totalne ... jazda cc 10min stale dym a potom prestal ale akonahle zastavim na volnobehu zas ten biely dym... tak som poslal riadiacu jednotku na soft odstranenie dpf ... prisla mi vcera som ju namontoval ale ziadna zmena iba ta spotreba sa dala do normalu na 5-6 litrov... uvazujem aky dalsi krok ale na tusaka ze to bude robit turbo...
andrejxxx5
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 čer 2015, 10:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od andrejxxx5 »

no uz ako sa vravil som dolietal... 100km jazdy turbenko si napapalo oleja a dojazdene ako som vravel turbo v prdeli... uz sa ani nerozijdem od zaparkovania od mojho minuleho prispevku... takze ma caka repas turba a cistenie celeho sacieho potrubia... ale mozno uz konecne vyriesena dilema dymenia ...
andrejxxx5
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 čer 2015, 10:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od andrejxxx5 »

zdravim... poterboval by som poradit uz som v koncoch... turbo vymenene olej novy filte uz vsetky a nikam som sa nepohol... po vymene turba sa zdalo ze sa to zlepsi a bolo treba vypalit z vyfuku olej co sa tam nazbieral... ale uz som najazdil 1400km z toho 700 po dialnici a ziadna zmena ... na volnobehu stale dymi a pochvilke prestane... dnes som kukal na olej a je zas v cudu... od max na min... u som v koncoch... neviem co mam robit a kde zacat... mate neake napady alebo skusenosti? budem vdacny za kazdu radu...
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

jestli ti za 1400km ubyl olej z max na min, tak fofrem zkontroluj to repasované turbo, jestli nemá axiální a radiální vůli...to není normální tolik oleje na tak málo km. Já po výměně turba nedolil ani kapku, hladinu mám pořád na max (+- 1mm) a nalítáno už 8000 km. Se starým turbem jsem doléval vždy tak 0,4 l po 5000 km...
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
MB W211 - E280 CDI 3222cm3 OM648(2005) 130kW/400Nm*self-made chip - 200kW/540Nm* ---EGR-OFF---
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34078
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dolévat O,4 litru za 5.OOO km to je fakt mazec, to muselo být hrozný
andrejxxx5
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 čer 2015, 10:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od andrejxxx5 »

Lenze to turbo bolo ako nove .... vsetko sme kontrokovali ked sa zakladalo aj vole o ktorych hovoris.. je mozne zeby este inou cestou okrem turba unikal olej do vyfukoveho potrubia? Skusim zmerat kompresiu vo valcoch... lenze to mo zas nejde do hlavy kebyze boli kruzka vo valcoch zle tak by to bolo poznat na vykone a dymil by motor aj pod zatazou a nie len na volnobehu... asi to bude treba cele rozkopat pozriet hlavu a tesnenie pod hlavou... nikto sa s tymto nestretol??? Cert mi bol dlzen tento motor...
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 05 úno 2008, 17:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od nebulus »

Už som počul o prípade keď auto išlo ako drak, dymilo ako dymovnica a zožralo olej cez krúžky. Ale to bol benzín...
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

chipmann píše: Hmm uz aby konecne.nastala doba kdy vymlacovani DPF a katu bylo poradne postihovano ono je zazitek jet za takovym autem opravdu velky...... :?
Kde jsou ty doby, kdy byl citit smrad z vejfuku. Ja mam v kolone vetsinou zazitek uz jen s hulicim ridicem, co si predemnou v kolone potahne jointa, pak stahne okno a vypusti obsah svych zuhelnatelych, pripadne zfetovanych, plic do luftu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34078
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="fabiátor"]

Kde jsou ty doby, kdy byl citit smrad z vejfuku.

ty doby jsou, já jel nedávno za výjzdem panelek, tu krásu jsem si vychutnal i stím smradem M2T ;)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Jo Milosi, ale to neni smrad, to je vune koziho dechu :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34078
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

fabiátor píše:Jo Milosi, ale to neni smrad, to je vune koziho dechu :-)
jo kozí dech ale když ji jede adesát pohromadě je to jiný matroš ale furt hezký, já jich dneska potkal :roll: i s pávama já jezdím taky s 638 a taky si užívám ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“