77 vs. 96 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
77 vs. 96 kw
Ahoj ladiči :) chtěl bych zde na foru položit dotaz ohledně samotné vhodnosti motorů k úpravám. Momentálně jsem ve stavu, že koukám po autech a rozmýšlím co vybrat co se pohodlí, výbavy a kvality motoru týče. Mám představu o úpravě nějakých 200-250 koní. Váhám mezi G4, Bora asz. Nebo škoda octavia 2 1,9 tdi 77kw.( nabídka od známého za dobrou cenu). U asz je jasné, že tento výkon určitě snese ale co ta oktávka?? jak je na tom s písty, ojnicemi a samotným blokem?? Unesla by na sériových střevech spolehlivě nějakých 200koní??[quote]
To je krásný ale BKD je pořád dvoulitr. Mě zajímá co vydrží BXE. Bavil jsem se s pár lidmi co mají v BXE od 200- 265koní a většina jezdí už dost dlouho a bez problému. Akorát jednomu co tam měl okolo nějakých 230 koní praskl asi po měsíci ježdení píst. Takže je to sporný. Proto se ptám jestli tu neni někdo kdo by měl třeba vlastní zkušenost 

No asi to stejně skončí u asz které samo o sobě vydrží dost
přijde tam nejspíš GTB 2260VK a Race 783 a uvidíme jak to pojede. Tady tu kombinaci taky skoušelo víc lidí na které se případně můžu obrátit pro rdy
a jak je to u asz se spolehlivostí na nějakých 250HP to auto bych měl totiž na daily takže mě zajímá i jestli to něco vydrží??

