77 vs. 96 kw

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TDIčkař
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2015, 20:13
Bydliště: Ústí nad Labem

77 vs. 96 kw

Příspěvek od TDIčkař »

Ahoj ladiči :) chtěl bych zde na foru položit dotaz ohledně samotné vhodnosti motorů k úpravám. Momentálně jsem ve stavu, že koukám po autech a rozmýšlím co vybrat co se pohodlí, výbavy a kvality motoru týče. Mám představu o úpravě nějakých 200-250 koní. Váhám mezi G4, Bora asz. Nebo škoda octavia 2 1,9 tdi 77kw.( nabídka od známého za dobrou cenu). U asz je jasné, že tento výkon určitě snese ale co ta oktávka?? jak je na tom s písty, ojnicemi a samotným blokem?? Unesla by na sériových střevech spolehlivě nějakých 200koní??[quote]
TDIčkař
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2015, 20:13
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od TDIčkař »

Omlouvám se za špatné umístění ale snad to zase tak nevadí :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Na taketo vykonove naroky bud najlepsia volba Octavia 1Z s motorom BKD ;)
TDIčkař
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2015, 20:13
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od TDIčkař »

Z jakého důvodu si to myslíš??
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

TDIčkař
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2015, 20:13
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od TDIčkař »

To je krásný ale BKD je pořád dvoulitr. Mě zajímá co vydrží BXE. Bavil jsem se s pár lidmi co mají v BXE od 200- 265koní a většina jezdí už dost dlouho a bez problému. Akorát jednomu co tam měl okolo nějakých 230 koní praskl asi po měsíci ježdení píst. Takže je to sporný. Proto se ptám jestli tu neni někdo kdo by měl třeba vlastní zkušenost :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

lenze dostat BXE na takyto vykon je o daleko inych peniazoch ako u BKD. U motora BKD sa bavis jedine s turbom a spojkou, kdezto u toho BXE musis menit vstreky, prevodovku, turbo, spojku a nezabudaj ze ojnice z nich lietaju jedna radost :kol1:
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

BXE je proti BKD o ničem, nepočítaje lepší spojku a šestikvalt
TDIčkař
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2015, 20:13
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od TDIčkař »

No asi to stejně skončí u asz které samo o sobě vydrží dost :D přijde tam nejspíš GTB 2260VK a Race 783 a uvidíme jak to pojede. Tady tu kombinaci taky skoušelo víc lidí na které se případně můžu obrátit pro rdy :) a jak je to u asz se spolehlivostí na nějakých 250HP to auto bych měl totiž na daily takže mě zajímá i jestli to něco vydrží??
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“