Motor CBAB, špatná regulace turba, nouzový režim při 2500ot

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

je tam myslím 03L198716A maloobchod cca 3700.-
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

A proc to nejdriv nenalogujes, nez utracet lowe?
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

někdo holt neměří a hned mění a třeba se trefí... běžné i v některých servisech
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Jak to mám nalogovat? Hlásí mi to jen chybu regulace... Nevíte o někom na severu kdo by mi s tím pomohl? Už jsem fakt zoufalej.

Hadice všechny zkontrolované, EGR vyměněný :(
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Ještě další dotaz..jak moc složité to je? Zvládnu to v garáži se základním vybavením? Nebo je třeba to posléze nějak zkalibrovat a nastavit?
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

ano,musíš to nastavit

Volba diagnostické funkce
– Stisknout na obrazovce tlačítko „011 - Naměřené hodnoty“.
– Zadat na numerické klávesnici blok naměřených hodnot „120“
a zadání potvrdit tlačítkem Q .
– Nastavit ruční podtlakové čerpadlo -VAS 6213- na „podtlak“ a
připojit k přípojce podtlakového ovladače.
– Sledovat nejnižší hodnoty bloku naměřených hodnot a
vytvořením podtlaku nastavit napětí 0,760 V.
Výstraha!
Během následujícího nastavování regulační tyče udržovat
stálý podtlak a tím i konstantní napětí 0,760 V.
– Nechat ovládací páčku v poloze »spodního dorazu« a rukou
pomalu přešroubovat pojistnou matici -B- na regulační tyči.
– Přidržet pojistnou matici -B-, zašroubovat nastavovací matici
-A- na regulační tyči proti ovládací páčce a lehce ji dotáhnout
očkovým klíčem -T10423- .
– Zrušit podtlak v tlakové nádobce podtlakového ovladače.
– Sledovat nejnižší hodnoty bloku naměřených hodnot:
• Bez tlaku se musí nastavit hodnota: 3,30 ... 3,90 V
– Utáhnout nastavovací matici -A- nástrčným klíčem -T10422- ;
při tom přidržovat pojistnou matici -B- očkovým klíčem -
T10423- .
Výstraha!
Vytvořit na podtlakovém ovladači podtlak 0,75 ± 0,05 bar, aby
bylo zajištěno, že ovládací páčka je na „dorazu“. Při tom
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Není celé :(
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Prý je to možné nastavit pomocí šuplery.. Oměřit stávající a tolik nastavit tu novou je to možné?
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Někdo v Ústeckém kraji kdo by mi s tím pomohl? Je možné aby u auta takového stáří a najetých km byla regulace zatuhlá mechanicky ? :( Bojím se aby jsem nekoupil ten regulátor zbytečně :(

mecano: mohl by jsi mi poslat číslo na sebe v SZ : Jsem bezradnej a očividně víš o co go tak bych zavolal. :(
artopservis
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2012, 11:32
Bydliště: CZ

Příspěvek od artopservis »

Skus na na banku nasadiť pistol co dokáže vytvoriť podtlak,a keď to neudrzi a bude klesať tak mas banku zlú.A to nadstavenie mas tam napisani presný postup tak by som sa ho drzal aby si to nemusel viac krat nadstavovat,a dosť často odchadzaju banky.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“