Zvyšovýní výkonu u AHL 66kw.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Boja1
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26 čer 2015, 22:09
Odpovědi: 0

Zvyšovýní výkonu u AHL 66kw.

Příspěvek od Boja1 »

Zdravím :)
Chtěl bych se zeptat:
Kolik kW se dá reálně dosáhnout s turbem Garrett 1756VK.
Jestli jsou třeba nějaké větší úpravy kromě přizpůsobení svodů.
Nebude nebude vadit když budu chvilku jezdit na originálním intercooleru.
A ještě jsme se chtěl zeptat jaké trysky použít. Jestli Race520 nebo nějakou jinou vetší alternativu. Když Sprinty jsou jen max. do 200koní.
Nebo jestli by jste mi doporučili jiné podobné turbo.
Moc děkuji za odpovědi :)
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

u rotačky pokud chceš jít přes 200k počítej že to nebudou jen trysky a turbo...podavačka,alespoň 11mm hlava,sání arl,fmic,race 520 a pak se můžeš dostat k 230k..
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Pokud nemáš nějakou super zachovalou káru, tak prodat a koupit rovnou něco výkonějšího. Jinak do rotačky 200+ nasypeš nesmysl peněz... 8)
GIV Variant TDi ???kW
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Slavkov píše:Pokud nemáš nějakou super zachovalou káru, tak prodat a koupit rovnou něco výkonějšího. Jinak do rotačky 200+ nasypeš nesmysl peněz... 8)
presne tak.....radsi koupit ASZ/ARL tam uz je skoro všechno ze serie. Navíc bys musel resit i spojku...potom poloosy jsounic moc, brzdy atd atd
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Boja1
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26 čer 2015, 22:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boja1 »

PetrSs píše:u rotačky pokud chceš jít přes 200k počítej že to nebudou jen trysky a turbo...podavačka,alespoň 11mm hlava,sání arl,fmic,race 520 a pak se můžeš dostat k 230k..
No s tím se počítá neboj :) jen mě zajímá jaký mam zvolit Turbo a Vstřiky a jestli to bude aspoň nějak trochu líp fungovat pro zatím. Než dám podávačku a 11mm hlavu čerpadla a cooler :)
Boja1
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26 čer 2015, 22:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boja1 »

standa123 píše:
Slavkov píše:Pokud nemáš nějakou super zachovalou káru, tak prodat a koupit rovnou něco výkonějšího. Jinak do rotačky 200+ nasypeš nesmysl peněz... 8)
presne tak.....radsi koupit ASZ/ARL tam uz je skoro všechno ze serie. Navíc bys musel resit i spojku...potom poloosy jsounic moc, brzdy atd atd
No časem počítám s motorem 81kw :) Zatím nechci PDčko... časem třeba jo ale ted ne :) Spojka doufám vydrží ne? Kdyžtak tam hodím přeobloženou lamelu HDS ta prý vydrží 300koní :)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

no určitě mas motor ALH.....a je blbost upravovat 66kw motor a pak koupit 81kw motor. Ty motory jsou az na par drobnosti stejny. Když uz tak kup rovnou PD a mas klid.....věř mi, vím co říkám. Navíc když koupis ARL tak muzes nejakou dobu jezdit na serii.....ta uz je dost silná a nejakoudobu budes urco spokojenej. tot moje rada.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Priprav si na 200+ps cca 70.000. Na 1756vk se seriovym coolerem rovnou zapomen, ten nestaci chladit pomalu ani serii. Spojka to taky urcite neda, pokud je original, tak je tam 228mm dvouhmota a Tebe ceka na sto pro celej set jednohmoty plus HDS. Cim vic koni na stary rotajde budes chtit, tim vic problemu se Ti bude nabalovat. Idealni pomer ceny a vykonu, je Sprint 764 a dobrej soft. Sam jsem mel ALH a cca 490nm 220ps, uz bych do toho asi nesel, ale jelo to vytecne, to jako jo
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Boja1
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26 čer 2015, 22:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boja1 »

standa123 píše:no určitě mas motor ALH.....a je blbost upravovat 66kw motor a pak koupit 81kw motor. Ty motory jsou az na par drobnosti stejny. Když uz tak kup rovnou PD a mas klid.....věř mi, vím co říkám. Navíc když koupis ARL tak muzes nejakou dobu jezdit na serii.....ta uz je dost silná a nejakoudobu budes urco spokojenej. tot moje rada.

No když koupím později 81kw tak jen přestrojím díly. No prý má 81kW jen trochu tvrdší :) No ARL bych bral ale prostě nechci dát za leona s ARl 120tis. ;) když ARL tak bych ho chtěl napasovat jedině v octavie ale to je hudba budoucnosti :) Ted mě prostě zajímá to na co jsem ptal ;)
Boja1
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26 čer 2015, 22:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boja1 »

milda100 píše:Priprav si na 200+ps cca 70.000. Na 1756vk se seriovym coolerem rovnou zapomen, ten nestaci chladit pomalu ani serii. Spojka to taky urcite neda, pokud je original, tak je tam 228mm dvouhmota a Tebe ceka na sto pro celej set jednohmoty plus HDS. Cim vic koni na stary rotajde budes chtit, tim vic problemu se Ti bude nabalovat. Idealni pomer ceny a vykonu, je Sprint 764 a dobrej soft. Sam jsem mel ALH a cca 490nm 220ps, uz bych do toho asi nesel, ale jelo to vytecne, to jako jo


Děkuji aspoň za nějakou odpověď. :) takže když ho tam dám tak s tím nepůjde jezdit nebo to jen ztratí pár koní? :) Cooler mám v plánu na jaře :) Jednohmotu mam i s tou lamenou (ale nwm to na 100%) když tak ji za 500kč dokoupím ;) Proč nešel? :) A co jsi tam měl všechno za komponenty? :) Děkuji za odpověď ;)
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Pokud das tohle velky turbo,tak Ti nebude cooler stihat chladit vzduch,co ti jde do motoru,takze ho muzes uvarit a taky bude velky EGT.
Pokud uz neco mas nakoupeny,tak si to schovej,pres zimu setri,dokup vse ostatni a namontuj to pak vsechno.
Ja mel GTB1756VK, jednohmotu+hds+vr6, podavacku, 12mm hlavu, novy cerpadlo, RACE 520, velkej cooler, komplet arl sani, egr+kat+dpf off a naky drobnosti..jsou s tim starosti a problemy nez to vsechno poradne maka, stoji to samozrejmne dost penez i usili.
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

ztráta peněz..
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Woko_O píše:ztráta peněz..
ted už si to dovolím tvrdit taky...
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Tak proč všichni ty zasraný rotačky máte a nekoupíte si radši PD :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

když v tom mas uz vlozeny nejaky peníze, cas a nervy.......tak pak uz je tezky to prodávat.......ale i já se pomalu poohlizim po nejakym PD. ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“