HONDA S2000 2.0 240PS DYNO RUN by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Jack_Reacher píše:
zero1724 píše:
Forest píše: Tohle rika clovek, ktery ma v popise "Fabia 1, ATD, VA1749", tak tomu se rika "blbec na n-tou" (LOL)

Nevis, neznas, nechapes, nemas zkusenosti.

Az budes mit nejake alespon zaklady a neco trochu za sebou tak se snad muzes pokouset me soudit. Nicmene, prozatim na to nemas ani nahodou :havaj:
Nehodlám se s tebou o ničem dohadovat... To bys tu zase mluvil jako vždy jen sám se sebou... Ty máš ten nejrychlejší golf světa, to je jasné a nevím jaké základy myslíš, mám za sebou základy teorie práva (takhle přesně se obhajoba státnicového předmětu jmenovala), pak nějaké ty základy z ústavního práva, práva EU, práva rodinného, pracovního, občanského, trestního, insolvenčního, obchodního, římského...a nějaké základy právní specializace :) z čeho ty? Z vysoké montážní?... bože...neser se do mě a jdi montovat auta... (offtopic)

BTW: V životě jsem nenapsal nic o snůžce nesmyslů, netůšim proč tedy cituješ má slova, která jsem v životě neřekl...

v Plzni ? ... ses právě snížil na ještě nižší úroveň tímhle výblitkem o "vzdělání", které ti narovinu vůbec nevěřím, podle toho jak se vyjadřuješ, tobě je právní argumentace vzdálena na míle daleko

Jak to víš kolego? Ty jsi na Sady pětatřicátníků chodil semnou? Nebo jsi neměl prachy na titul a chodil si do Olomouce, protože do Brna tě nevzali?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Onehda jsem viděl na brzdě Clio mělo mít v sérii 190 nebo 200PS... a mělo myslím chcíplých 130-140 a pánové vypadali velmi velmi smutě... (noteeth)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

zero1724 píše:v Plzni ? ... ses právě snížil na ještě nižší úroveň tímhle výblitkem o "vzdělání", které ti narovinu vůbec nevěřím, podle toho jak se vyjadřuješ, tobě je právní argumentace vzdálena na míle daleko

Jak to víš kolego? Ty jsi na Sady pětatřicátníků chodil semnou? Nebo jsi neměl prachy na titul a chodil si do Olomouce, protože do Brna tě nevzali?
Ne v Plzni, nejdrive na VOS s orientaci na podnikani a obchod, nasledne vramci UHK, FIM.

Netusim, o jakych prachach na titul mluvis, snad ne ty koupene :D

Uvedom si, ze ja jsem nestudoval obor se zamerenim na prava ale mel jsem zkousky z tohoto, nebot ti, kteri ten obor a jeho specializaci, nasledne vyuziti v praxi navrhovali, tak usoudili, ze je nezbytne, abychom toto absolvovali.


... ale co kdybychom hovorili k tematu?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zrno
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 18 led 2014, 17:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od zrno »

zero1724 píše:Ano, ale vlastnosti hrubého mokrého betonu na letištích se rovná vlastnostem suchého asfaltu ;) proto je na letištích beton...
Nebude to skôr tým, že asfalt je materiál horľavý (minimalizácia horľavých materiálov prichádzajúcich do styku s leteckou technikou), kdežto beton nie..? :-) ..to len tak na margo
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Nevim,je to dost mozne.Ja si logicky vyvodil jen tu protiskluzovou ochranu :-)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

zrno píše:
zero1724 píše:Ano, ale vlastnosti hrubého mokrého betonu na letištích se rovná vlastnostem suchého asfaltu ;) proto je na letištích beton...
Nebude to skôr tým, že asfalt je materiál horľavý (minimalizácia horľavých materiálov prichádzajúcich do styku s leteckou technikou), kdežto beton nie..? :-) ..to len tak na margo
Beton i asfalt se daji udelat hrube v zavislosti na hrubosti pouziteho plniva, kdo kdy zazil dratkobeton tak vi, ze na nem dokaze guma prilnout lepe nezli nezahraty asfalt. Nicmene, vyjma toho, ze neni horlavy je take duvodem trvanlivost a stalost povrchu - kdo kdy jel po letem rozzhavenem asfaltu a pak musel cistit auto od asfaltu tak vi. Dalsim faktem jsou i porizovaci naklady a fakt, ze beton dokaze byt samonivelacni, coz asfalt nikoliv.
Naposledy upravil(a) Forest dne 17 zář 2015, 12:42, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

asfalt klouže proto jsou letiště z betonu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Taky jde o únosnost, při přistávání tři sta tunového éra by ta dráha byla po měsíci používání jako D1. A teplota při roztočení stojících kol při přistání, by ten asfalt asi solidně roztavila.
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

zero1724 píše:vpředu je tuhá náprava jako na dodávce? hmm, tak to jsem se zase dozvěděl zajímavost...
Nemám sice žádné obrovské vzdělání jako ty, ale pár aut už jsem postavil. Já a asi všichni co to čtou pochopili , že se mluví pouze o zadní nápravě a ty ses tímto výblitkem docela znemožnil. Tak si nasyp popel na svou hlavu a nenavážej se do ostatních co už mají za sebou nějaké výsledky protože ty asi svou vzdělaností neohromíš.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Libor Hanzal píše:
zero1724 píše:vpředu je tuhá náprava jako na dodávce? hmm, tak to jsem se zase dozvěděl zajímavost...
Nemám sice žádné obrovské vzdělání jako ty, ale pár aut už jsem postavil. Já a asi všichni co to čtou pochopili , že se mluví pouze o zadní nápravě a ty ses tímto výblitkem docela znemožnil. Tak si nasyp popel na svou hlavu a nenavážej se do ostatních co už mají za sebou nějaké výsledky protože ty asi svou vzdělaností neohromíš.
(LOL) nauc se číst, z mé strany o zadní nápravě nepadlo ani slovo... jestli jsi postavil synovi lego je mi jedno... (LOL)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Ty jsi opravdu bombarďák. O zkrutnej tyči jsi psal ty, a ta bývá na zadní nápravě. Vepředu tak můj Hummer a nejspíš starej Brouk. 106 tam má normální pružiny.Ty jsi asi myslel stabilizátor.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Rolan píše:Taky jde o únosnost, při přistávání tři sta tunového éra by ta dráha byla po měsíci používání jako D1. A teplota při roztočení stojících kol při přistání, by ten asfalt asi solidně roztavila.
Pokud by jí stavěli naši silničáři, tak zcela určitě i mnohem dřív.

Takže vlastně bychom měli být rádi že se nám na D1 opět vrací beton, naštěstí teda né už v podobě betonových panelů.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Libor Hanzal píše:Ty jsi opravdu bombarďák. O zkrutnej tyči jsi psal ty, a ta bývá na zadní nápravě. Vepředu tak můj Hummer a nejspíš starej Brouk. 106 tam má normální pružiny.Ty jsi asi myslel stabilizátor.
(LOL) nejsem sice zadny technik,nepostavil jsem tolik aut jako ty,ale pokud nevis, ze existuje predni naprava se zkrutnou tyci,tak asi neznas porsche 911,protoze prave jejich prvni verze tuto vec mela,navic stare CRX nema vynute pruziny,ale zkrutku,viz obrazek.Takze z toho plyne,ze nevis a zesmesnujes se tu sam
Naposledy upravil(a) zero1724 dne 21 zář 2015, 22:36, celkem upraveno 1 x.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Zero ty seš opravdu beznadějnej. Turbo napsal, že zadní tuhá náprava na CRX moc nefunguje. Tvoje odpověď byla, že když zatuhnou torzky u 106 , je to neřiditelný. Ty jsou samozřejmě také na zadní. Turbo napsal, že CRX nemá torzky ale tuhou vlečenou nápravu jako dodávky. No a tvá odpovéď byla výblitek ,protože o přední nápravě nebyla vůbec řeč. Jen jsi toto vlákno zakydal a ostatní se snažíš zesměšnit. Prezentuješ se tady vzděláním a jiné urážíš. Mě si tím Legem urazil a vtipné mi to také nepřipadalo. Jsem ještě z té generace co se prezentuje svým jménem a tvé jednání se mě dotýká. Vidím , že máš Fábii 1.9 naftu. Hážu ti tedy veřejně rukavici a vezmu z regálu také Fabii 1.9 tvými slovy z Lega ,co jsem kdysi postavil pro svou dceru. Vyzývám tě na sprint 400 m. Kdo vyhraje dvě ze tří jízd bere káru. Co ty na to , tvými slovy ( mluvko)?
Naposledy upravil(a) Libor Hanzal dne 20 zář 2015, 20:04, celkem upraveno 1 x.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

To jsem vcera videl v Rychle a zbesile 2.Ted zavodim s Forestem,ten ma modry camaro,promin. (LOL)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“