Intercooler

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Alex2
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 bře 2006, 11:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Intercooler

Příspěvek od Alex2 »

Ahoj lidi,chtěl bych dát na octuli tdi nějaký velký intercooler,poradí někdo jaký se hodí aby to nestálo balík a bylo funkční,je to příprava na zvyšování výkonu i změny vzhledu,máte někdo zkušenosti,případně ten ic koupím.díky
Octavia aiiride tdi cca 140 ps-chci vííííc
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

pěknej IC tady prodává Andre, ale neni to nic jednoduchýho ho tam vmestnat upravit hadice atd.

začni tim že dáš sácí parohy z fabie RS nebo z ARL motoru a taky široký hadice od původního IC , tohle všchno docela pomůže, taky záleží jakej máš plnící tlak pokud do 1.4 tak to až zas takovej význam mít nebude
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Alex2
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 bře 2006, 11:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alex2 »

mvolesko píše:pěknej IC tady prodává Andre, ale neni to nic jednoduchýho ho tam vmestnat upravit hadice atd.

začni tim že dáš sácí parohy z fabie RS nebo z ARL motoru a taky široký hadice od původního IC , tohle všchno docela pomůže, taky záleží jakej máš plnící tlak pokud do 1.4 tak to až zas takovej význam mít nebude
no chci začít ic,pak turbo 150 od Andreho,trysky a chip od Reeshy,takže teď plnící tlak nevím jsem na začátku.
Octavia aiiride tdi cca 140 ps-chci vííííc
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

tak ono je jedno kde začneš všechno spolu souvysí, ale pokuid zacnes tim ze pridas IC, tak nepocitej s nárustem kw, to se projeví až dáš turbo trysky a zvedneš plnící tlak(soft), ideálně na 1.7-1.8 stimhle turbem, pak to bude super, ale počítej že budeš hned měnit spojku
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Tupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: skoro v asii :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tupino »

začni tryskama, bude hned znatelnej výsledek ;) a motivace do dalších prací

velkej IC teď v ničem nepoznáš
V6 TDI 4M
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

no, zrovna jsem chtel takovy tema zalozit... (LOL)

Dle Reeshy bych prave ten vetsi IC potreboval, uz kvuli kourivosti...tlacim skoro 1.5bar...

Kdo uz si ho nechaval predelat, jaky tam daval, kolik to stalo?
chci si jen udelat predstavu zda do toho jit nebo ne...nejsem rozhodnut.

:)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Alex2
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 bře 2006, 11:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alex2 »

No já ale musím začít tím ic z jiného důvodu,kvůli vzhledu,předělávám celej exteriér a podle ic budu dělat nárazník,pak lak a jaro se blíží,takže musím prostě začít icq,dost lidí radí avii,ale nevím,jak by byl vhodnej,stojí 5500,- a musí se-prý nechat převařit ty plastový boky za hliníkový s jinýma vývodama,pište zkušenosti,nebo i nějakej nabídněte,dík
Octavia aiiride tdi cca 140 ps-chci vííííc
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

:roll: no na avie se dávaj i celohliníkáče,ale jsou doost veliký,když jsem si dával do dvojky 20V T tak jsem ho tam sice dostal,ale z chladičovky toho moc nezbylo,takze do octy těžko.zkus nalistovat nějakej chl. katalog,třeba ten z Kelly. ciao
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

máš mail:-)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Nevím jak na oktávce, ale zkoušel jsem na GIV, a OBROVSKÝ problém. Měl jem 2, a bohužel ani jeden nedopadl dobře. Mám jeden super, ale jak se tady píše, musel by se udělat nový nárazník. Do úpravy káry jdu až příští rok, takže teď na to seru. Pak jsem tam chtěl nacpat z P406, přesný rozměr, ale potřeboval jsem ty hliníkové boky. Když jsem ty plasty sundal, tak jsem zjistil, že je to lisované v gumě, takže 2000 šly hned od koše. Jestli je O stejná jak G tak doporučuju něco od výztuhy nárazníku dolů, tak 6 cm tloušťky a udělat nový nárazník. Já to tak plánuju. A ještě dotaz. Když teď udělám chip a pak vyměním IC, bude to potřeba nějak ještě doladit?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“