MAXIMUM 2.0 tdi CFGB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 15 úno 2013, 15:52
MAXIMUM 2.0 tdi CFGB
Aké je maximum - pri použití iného turba ( Akého ? Darkside ponúka set s 1756 ) ale zo zachovaním DPF..........
Zapodieval sa tým niekto ? Videl som pár projektov s 230 ps + - ale všetko bez DPF...a ja jednoducho tam to DPFko chcem......
Zapodieval sa tým niekto ? Videl som pár projektov s 230 ps + - ale všetko bez DPF...a ja jednoducho tam to DPFko chcem......
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 15 úno 2013, 15:52
Nuž našiel som si sám , lebo kto hľadá - ten nájde
234 PS / 423 NM
https://www.facebook.com/DynoSoftPL/pho ... =1&theater
Vstreky zvládnu aj 260 ps - https://www.facebook.com/DynoSoftPL/pho ... =3&theater
Spojka - len chipom to často nastavujú na 440 nm hľa - 435 nm
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=149536
Pri všetkej skromnosti tých 235 / 440 nm postačí

234 PS / 423 NM
https://www.facebook.com/DynoSoftPL/pho ... =1&theater
Vstreky zvládnu aj 260 ps - https://www.facebook.com/DynoSoftPL/pho ... =3&theater
Spojka - len chipom to často nastavujú na 440 nm hľa - 435 nm
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=149536
Pri všetkej skromnosti tých 235 / 440 nm postačí

Octavia BXE
ex Octavia ASV 140 ps
ex Passat CFGB
ex Octavia ASV 140 ps
ex Passat CFGB
OCTAVIA_ASV píše:Nuž našiel som si sám , lebo kto hľadá - ten nájde![]()
234 PS / 423 NM
https://www.facebook.com/DynoSoftPL/pho ... =1&theater
Vstreky zvládnu aj 260 ps - https://www.facebook.com/DynoSoftPL/pho ... =3&theater
Spojka - len chipom to často nastavujú na 440 nm hľa - 435 nm
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=149536
Pri všetkej skromnosti tých 235 / 440 nm postačí
No polsky tedy neumim, ale i tak po precteni nikde nevidim , ze by ten DPF tam mel v tech jejich upravach jaksi byt

Je jasny ze na uplne jiny turbo , jak tvarove , tak vyvodama das asi zpatky seriovy DPF hodne tezko .
Takze bych asi spis byt tebou domluvil upravu v DP , maji to odzkouseny a preci jen mas trochu zaruku ze to motor, spojka, turbo, DPF dlouhodobe vydrzi
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 15 úno 2013, 15:52
Presne preto , prečo máš ty v popise TDIFUN a nie dieselpower.
Pretože 20 500 za úpravu s meraním - sa mi zdá prestrelené - a nie vždy platí že za málo peňazí málo muziky - aj ked ich práca je EXELENTNÁ....
Ak by šlo len o to - urobím si výlet za úpravcom ktorého máš ty v popise a za 1/2 cenu nemám určite polovičnú kvalitu a mám tam z božou pomocou 205 PS..... - poznám pár ludí čo u neho auta upravované mali....a 100% spokojnosť...
Ale nerád by som lamentoval ako brat - a po prechipovaní zistil - že chcelo to najskor vymeniť turbo a až potom dávať chipovať....preto hútam čo a ako.....k BXE sa hodí VB turbo (cena - 20 000 )
k 140 CR - turbo zo 170 ps ( cena 17 500 )
a ja hútam čo - by sa hodilo k 170 PS....s nie astronomickým nákladom...
A DPF chcem preto - pretože auto je bez neho nepredajné a raz ho dávať von - potom dnu - menit turbo ( ktoré za ten čas pohltí čierna diera mojej pivnice ) znova chipovať do základného stavu je pre mňa strata času a aj financii..... - a moja srdcovka je O3 RS TDI - len na tú si musím počkať - rok - dva či možno 5
Pretože 20 500 za úpravu s meraním - sa mi zdá prestrelené - a nie vždy platí že za málo peňazí málo muziky - aj ked ich práca je EXELENTNÁ....
Ak by šlo len o to - urobím si výlet za úpravcom ktorého máš ty v popise a za 1/2 cenu nemám určite polovičnú kvalitu a mám tam z božou pomocou 205 PS..... - poznám pár ludí čo u neho auta upravované mali....a 100% spokojnosť...
Ale nerád by som lamentoval ako brat - a po prechipovaní zistil - že chcelo to najskor vymeniť turbo a až potom dávať chipovať....preto hútam čo a ako.....k BXE sa hodí VB turbo (cena - 20 000 )
k 140 CR - turbo zo 170 ps ( cena 17 500 )
a ja hútam čo - by sa hodilo k 170 PS....s nie astronomickým nákladom...
A DPF chcem preto - pretože auto je bez neho nepredajné a raz ho dávať von - potom dnu - menit turbo ( ktoré za ten čas pohltí čierna diera mojej pivnice ) znova chipovať do základného stavu je pre mňa strata času a aj financii..... - a moja srdcovka je O3 RS TDI - len na tú si musím počkať - rok - dva či možno 5

Octavia BXE
ex Octavia ASV 140 ps
ex Passat CFGB
ex Octavia ASV 140 ps
ex Passat CFGB
Na tenhle motor je škoda jiný turbo nedat. Já mám 240PS se sériovým vstřikováním (bez DPF s upraveným výfukem) a když to nebudeš přehánět s Nm, tak vydrží i sériová spojka. Asi by to chtělo pořešit výfuk, ten stávající bude velká brzda.
Já jsem vařil VKLR na původní svody otočené nahoru, takže je ve stejné pozici jako série a místo na sériové DPF a EGR tam je.
Já jsem vařil VKLR na původní svody otočené nahoru, takže je ve stejné pozici jako série a místo na sériové DPF a EGR tam je.
OCTAVIA_ASV píše:Presne preto , prečo máš ty v popise TDIFUN a nie dieselpower.
Pretože 20 500 za úpravu s meraním - sa mi zdá prestrelené - a nie vždy platí že za málo peňazí málo muziky - aj ked ich práca je EXELENTNÁ....
Ak by šlo len o to - urobím si výlet za úpravcom ktorého máš ty v popise a za 1/2 cenu nemám určite polovičnú kvalitu a mám tam z božou pomocou 205 PS..... - poznám pár ludí čo u neho auta upravované mali....a 100% spokojnosť...
Ale nerád by som lamentoval ako brat - a po prechipovaní zistil - že chcelo to najskor vymeniť turbo a až potom dávať chipovať....preto hútam čo a ako.....k BXE sa hodí VB turbo (cena - 20 000 )
k 140 CR - turbo zo 170 ps ( cena 17 500 )
a ja hútam čo - by sa hodilo k 170 PS....s nie astronomickým nákladom...
A DPF chcem preto - pretože auto je bez neho nepredajné a raz ho dávať von - potom dnu - menit turbo ( ktoré za ten čas pohltí čierna diera mojej pivnice ) znova chipovať do základného stavu je pre mňa strata času a aj financii..... - a moja srdcovka je O3 RS TDI - len na tú si musím počkať - rok - dva či možno 5
No , nemusis se hned rozcilovat . DP jsem ti napsal , protoze jsi tam mel sam odkaz . Kazda sranda neco stoji a tezko ti bude nekdo delat upravu u takovhleho auta a RJ za 5 tis. Samozrejmne s tebou souhlasim , ze jsou pripady , kdy je opravdu za hodne penez malo muziky. Jinak ja samozrejmne doporucuju TDI Fun , ladim tam uz spoustu let a vzdy maximalni spokojenost , pristupem pocinaje a cenou konce . Tech dve ste koniku ti tam da , zalezi na stavu motoru atd.
Spis si teda zaloz vlakno jak napasovat DPF z CFGB na turbo GTB nebo VKLR aby to fungovalo tak jak ma a vse se veslo do motorovyho prostoru bez nebezpeci pozaru a nebezpeci propaleni DPF a tak

A nebo se na to vyser , nech udelat u TDI Fun upravu na dve ste koni a jezdi . Usetreny prachy za turbo si chovej a potom pridej na tu O III a muzes si ji koupit o to driv

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
- HANZTD
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 284
- Registrován: 24 črc 2008, 13:09
- Bydliště: ÚSTI NAD LABEM - ČR
- Kontaktovat uživatele:
CIN
Vše říkající výstižný . (od FUNA až po DPF) = ztotožnuju se přesně s timto
Vše říkající výstižný . (od FUNA až po DPF) = ztotožnuju se přesně s timto

TOTALNÍ LAIK 774634483 hanzoctavia@seznam.cz
OI r.v 97 1,9TDÍ SEDAN AGR 4X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 290HP 510NM
T5 r.v 04 1,9TDÍ L0ONG AXB 2X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 172HP 387NM
S2 r.v 11 2,0TDí COMB CFGB 4X4 ....,TDIfun, 200HP 427NM
OI r.v 97 1,9TDÍ SEDAN AGR 4X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 290HP 510NM
T5 r.v 04 1,9TDÍ L0ONG AXB 2X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 172HP 387NM
S2 r.v 11 2,0TDí COMB CFGB 4X4 ....,TDIfun, 200HP 427NM