MAXIMUM 2.0 tdi CFGB

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OCTAVIA_ASV
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 15 úno 2013, 15:52
Odpovědi: 0

MAXIMUM 2.0 tdi CFGB

Příspěvek od OCTAVIA_ASV »

Aké je maximum - pri použití iného turba ( Akého ? Darkside ponúka set s 1756 ) ale zo zachovaním DPF..........
Zapodieval sa tým niekto ? Videl som pár projektov s 230 ps + - ale všetko bez DPF...a ja jednoducho tam to DPFko chcem......
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Zajimej se nejdrive o vstriky, spojku, ojnice ... turbo je az ten posledni problem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
OCTAVIA_ASV
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 15 úno 2013, 15:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od OCTAVIA_ASV »

Nuž našiel som si sám , lebo kto hľadá - ten nájde (LOL)

234 PS / 423 NM

https://www.facebook.com/DynoSoftPL/pho ... =1&theater

Vstreky zvládnu aj 260 ps - https://www.facebook.com/DynoSoftPL/pho ... =3&theater

Spojka - len chipom to často nastavujú na 440 nm hľa - 435 nm
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=149536

Pri všetkej skromnosti tých 235 / 440 nm postačí (wallbash)
Octavia BXE

ex Octavia ASV 140 ps
ex Passat CFGB
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

preco tak silou mocou chces dpf? ak nechces ten smrad tak vybrat a dpf a dat nejaky katalyzator
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

OCTAVIA_ASV píše:Nuž našiel som si sám , lebo kto hľadá - ten nájde (LOL)

234 PS / 423 NM

https://www.facebook.com/DynoSoftPL/pho ... =1&theater

Vstreky zvládnu aj 260 ps - https://www.facebook.com/DynoSoftPL/pho ... =3&theater

Spojka - len chipom to často nastavujú na 440 nm hľa - 435 nm
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=149536

Pri všetkej skromnosti tých 235 / 440 nm postačí (wallbash)

No polsky tedy neumim, ale i tak po precteni nikde nevidim , ze by ten DPF tam mel v tech jejich upravach jaksi byt :?
Je jasny ze na uplne jiny turbo , jak tvarove , tak vyvodama das asi zpatky seriovy DPF hodne tezko .

Takze bych asi spis byt tebou domluvil upravu v DP , maji to odzkouseny a preci jen mas trochu zaruku ze to motor, spojka, turbo, DPF dlouhodobe vydrzi
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
OCTAVIA_ASV
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 15 úno 2013, 15:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od OCTAVIA_ASV »

Presne preto , prečo máš ty v popise TDIFUN a nie dieselpower.
Pretože 20 500 za úpravu s meraním - sa mi zdá prestrelené - a nie vždy platí že za málo peňazí málo muziky - aj ked ich práca je EXELENTNÁ....
Ak by šlo len o to - urobím si výlet za úpravcom ktorého máš ty v popise a za 1/2 cenu nemám určite polovičnú kvalitu a mám tam z božou pomocou 205 PS..... - poznám pár ludí čo u neho auta upravované mali....a 100% spokojnosť...
Ale nerád by som lamentoval ako brat - a po prechipovaní zistil - že chcelo to najskor vymeniť turbo a až potom dávať chipovať....preto hútam čo a ako.....k BXE sa hodí VB turbo (cena - 20 000 )
k 140 CR - turbo zo 170 ps ( cena 17 500 )
a ja hútam čo - by sa hodilo k 170 PS....s nie astronomickým nákladom...


A DPF chcem preto - pretože auto je bez neho nepredajné a raz ho dávať von - potom dnu - menit turbo ( ktoré za ten čas pohltí čierna diera mojej pivnice ) znova chipovať do základného stavu je pre mňa strata času a aj financii..... - a moja srdcovka je O3 RS TDI - len na tú si musím počkať - rok - dva či možno 5 (LOL)
Octavia BXE

ex Octavia ASV 140 ps
ex Passat CFGB
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Na tenhle motor je škoda jiný turbo nedat. Já mám 240PS se sériovým vstřikováním (bez DPF s upraveným výfukem) a když to nebudeš přehánět s Nm, tak vydrží i sériová spojka. Asi by to chtělo pořešit výfuk, ten stávající bude velká brzda.
Já jsem vařil VKLR na původní svody otočené nahoru, takže je ve stejné pozici jako série a místo na sériové DPF a EGR tam je.
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

OCTAVIA_ASV píše:Presne preto , prečo máš ty v popise TDIFUN a nie dieselpower.
Pretože 20 500 za úpravu s meraním - sa mi zdá prestrelené - a nie vždy platí že za málo peňazí málo muziky - aj ked ich práca je EXELENTNÁ....
Ak by šlo len o to - urobím si výlet za úpravcom ktorého máš ty v popise a za 1/2 cenu nemám určite polovičnú kvalitu a mám tam z božou pomocou 205 PS..... - poznám pár ludí čo u neho auta upravované mali....a 100% spokojnosť...
Ale nerád by som lamentoval ako brat - a po prechipovaní zistil - že chcelo to najskor vymeniť turbo a až potom dávať chipovať....preto hútam čo a ako.....k BXE sa hodí VB turbo (cena - 20 000 )
k 140 CR - turbo zo 170 ps ( cena 17 500 )
a ja hútam čo - by sa hodilo k 170 PS....s nie astronomickým nákladom...


A DPF chcem preto - pretože auto je bez neho nepredajné a raz ho dávať von - potom dnu - menit turbo ( ktoré za ten čas pohltí čierna diera mojej pivnice ) znova chipovať do základného stavu je pre mňa strata času a aj financii..... - a moja srdcovka je O3 RS TDI - len na tú si musím počkať - rok - dva či možno 5 (LOL)

No , nemusis se hned rozcilovat . DP jsem ti napsal , protoze jsi tam mel sam odkaz . Kazda sranda neco stoji a tezko ti bude nekdo delat upravu u takovhleho auta a RJ za 5 tis. Samozrejmne s tebou souhlasim , ze jsou pripady , kdy je opravdu za hodne penez malo muziky. Jinak ja samozrejmne doporucuju TDI Fun , ladim tam uz spoustu let a vzdy maximalni spokojenost , pristupem pocinaje a cenou konce . Tech dve ste koniku ti tam da , zalezi na stavu motoru atd.

Spis si teda zaloz vlakno jak napasovat DPF z CFGB na turbo GTB nebo VKLR aby to fungovalo tak jak ma a vse se veslo do motorovyho prostoru bez nebezpeci pozaru a nebezpeci propaleni DPF a tak :?

A nebo se na to vyser , nech udelat u TDI Fun upravu na dve ste koni a jezdi . Usetreny prachy za turbo si chovej a potom pridej na tu O III a muzes si ji koupit o to driv :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
HANZTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 24 črc 2008, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: ÚSTI NAD LABEM - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HANZTD »

CIN
Vše říkající výstižný . (od FUNA až po DPF) = ztotožnuju se přesně s timto :havaj:
TOTALNÍ LAIK 774634483 hanzoctavia@seznam.cz
OI r.v 97 1,9TDÍ SEDAN AGR 4X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 290HP 510NM
T5 r.v 04 1,9TDÍ L0ONG AXB 2X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 172HP 387NM
S2 r.v 11 2,0TDí COMB CFGB 4X4 ....,TDIfun, 200HP 427NM
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

myslím, že nějakých 30 koní navíc k nějakým 200 s tím, že se asi zhorší náběh turba nebude až tak moc znát, aby to mělo smysl řešit, hlavně ne na autě jako je Passat, které asi sprinty jezdit nebude. A DPF jistě nechat, když tam má být. Do budoucna jen problémy, u nás začnou už za měsíc a půl..
Uživatelský avatar
ctvrtx
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 22 úno 2012, 09:10
Odpovědi: 0
Bydliště: K.V.

Příspěvek od ctvrtx »

Uvazuju o koupi CFGB. Muze mi prosim nekdo nadhodit kolik by zhruba vysla uprava na 230-240PS. Co vse je potreba udelat.

Jaky jsou rozdily mezi novejsim typem CUPA? Tam na 230PS staci jen cip. Nestacilo by teda turbo ze 184PS nebo 190PS?

Diky za info
GTI ARL
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“