Fabie I HTP špatně chytá
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabie I HTP špatně chytá
po delším stání třeba přes noc špatně chytá. Chytne někdy až na po třetí..
Nevěděl by někdo co to muže způsobovat?
Nevěděl by někdo co to muže způsobovat?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33628
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
závada jedna:
Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 03D 906 032 A
Systém a/nebo verze: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1501
Kódování: 00021
Číslo dílny: WSC 13765
Další informace: TMBPW16Y433716046 SKZ7Z0B1709101
Nalezena 1 chyba:
16490 - snimac nasavaneho/barometrickeho tlaku vzduchu (G71/F96): neverohodny signal
P0106 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: 0000 0000
Snímač nasávaného tlaku jsem zkontroloval je ok ukazuje okolo 350mbar, ale našel jsem na sání prasklou hadici, co vede od odfuku klikové skříně do sání, dal jsem novou, od té doby motor ihned po startu chcípá, pokud není noha na plynu, hadice se smrskne. Zkoušel jsem i ten regulační ventil odvětrávání co je na boku motoru, ten je průchozí na obě strany. vrátil jsem tam tu starou hadici s dírou, tou si to přisává vzduch-volnoběh to drží, jakmile ji ucpu prstem motor chcípne.
Nesetkal se s tím už někdo.
Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 03D 906 032 A
Systém a/nebo verze: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1501
Kódování: 00021
Číslo dílny: WSC 13765
Další informace: TMBPW16Y433716046 SKZ7Z0B1709101
Nalezena 1 chyba:
16490 - snimac nasavaneho/barometrickeho tlaku vzduchu (G71/F96): neverohodny signal
P0106 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: 0000 0000
Snímač nasávaného tlaku jsem zkontroloval je ok ukazuje okolo 350mbar, ale našel jsem na sání prasklou hadici, co vede od odfuku klikové skříně do sání, dal jsem novou, od té doby motor ihned po startu chcípá, pokud není noha na plynu, hadice se smrskne. Zkoušel jsem i ten regulační ventil odvětrávání co je na boku motoru, ten je průchozí na obě strany. vrátil jsem tam tu starou hadici s dírou, tou si to přisává vzduch-volnoběh to drží, jakmile ji ucpu prstem motor chcípne.
Nesetkal se s tím už někdo.
Viktor.88 píše:závada jedna:
Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 03D 906 032 A
Systém a/nebo verze: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1501
Kódování: 00021
Číslo dílny: WSC 13765
Další informace: TMBPW16Y433716046 SKZ7Z0B1709101
Nalezena 1 chyba:
16490 - snimac nasavaneho/barometrickeho tlaku vzduchu (G71/F96): neverohodny signal
P0106 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: 0000 0000
Snímač nasávaného tlaku jsem zkontroloval je ok ukazuje okolo 350mbar, ale našel jsem na sání prasklou hadici, co vede od odfuku klikové skříně do sání, dal jsem novou, od té doby motor ihned po startu chcípá, pokud není noha na plynu, hadice se smrskne. Zkoušel jsem i ten regulační ventil odvětrávání co je na boku motoru, ten je průchozí na obě strany. vrátil jsem tam tu starou hadici s dírou, tou si to přisává vzduch-volnoběh to drží, jakmile ji ucpu prstem motor chcípne.
Nesetkal se s tím už někdo.
Vymen tu hadicku je to klasicka vada HTP kup v mototechne ten rozmer nekupuj v origo servise lebo sa nedoplatis. Je tam mam s feldy kusok hadice. V ziadnom pripade sa nesmi zmrstovat.
A ta druha hadica k skrtiacej klapke je dobra?
16490 code
Ahoj,
obnovím toto téma, mám problém s Fabii 2003 rok, 1.2 HTP, 47 kw, svítí kontrolka motoru, dle diagnostiky chyba: 16490 - obvod měření barometrického tlaku - rozsah provozních hodnot - přerušovaný. Už jsem vyměnil snímač za nový (druhovýroba FEBI) a stejná chyba, zkoušel jsem vyčistit klapku a udělat základní nastavení a nepomohlo, hadička odvětrání víka a ta druhá co je vpředu na tom plastu motoru tak vypadá ok, už mi dochází nápady, zkusím ještě další snímač od jiného výrobce (BOSCH), třeba byl tento vadný, napadá někoho co dalšího by to mohlo dělat? Jinak je dost slyšet řetěz, po vytočení motoru na volnoběh a sundání nohy z plynu, ve chvíli kdy otáčky začnou padat dolů to zní jako by řetěz do něčeho klepnul, mohl by skočený nebo natažený řetěz být příčinou takovéto závady?
obnovím toto téma, mám problém s Fabii 2003 rok, 1.2 HTP, 47 kw, svítí kontrolka motoru, dle diagnostiky chyba: 16490 - obvod měření barometrického tlaku - rozsah provozních hodnot - přerušovaný. Už jsem vyměnil snímač za nový (druhovýroba FEBI) a stejná chyba, zkoušel jsem vyčistit klapku a udělat základní nastavení a nepomohlo, hadička odvětrání víka a ta druhá co je vpředu na tom plastu motoru tak vypadá ok, už mi dochází nápady, zkusím ještě další snímač od jiného výrobce (BOSCH), třeba byl tento vadný, napadá někoho co dalšího by to mohlo dělat? Jinak je dost slyšet řetěz, po vytočení motoru na volnoběh a sundání nohy z plynu, ve chvíli kdy otáčky začnou padat dolů to zní jako by řetěz do něčeho klepnul, mohl by skočený nebo natažený řetěz být příčinou takovéto závady?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33628
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jezdit volným řetězem to je totální kravina, jednotlivé články se ti někdy nahromadí před zatáčkou pod horním kolem a lup přeskočí a nebo se potká motor,
čidlo můžeš měnit donekonečna s výsledkem pokus omyl, tam je to o měření
17 až 117 kilopaskalů je 25O až 4750 mV, pak schnilé vedení nebo i spečené v tom návleku vedle katu , napájení kostra,
pak sledování hodnoty na vagu + nekonečné jezdění,
čidlo můžeš měnit donekonečna s výsledkem pokus omyl, tam je to o měření
17 až 117 kilopaskalů je 25O až 4750 mV, pak schnilé vedení nebo i spečené v tom návleku vedle katu , napájení kostra,
pak sledování hodnoty na vagu + nekonečné jezdění,
Re: 16490 code
tak byly skočené rozvody, výměna rozvodové sady a problém zmizel...mot píše:Ahoj,
obnovím toto téma, mám problém s Fabii 2003 rok, 1.2 HTP, 47 kw, svítí kontrolka motoru, dle diagnostiky chyba: 16490 - obvod měření barometrického tlaku - rozsah provozních hodnot - přerušovaný. Už jsem vyměnil snímač za nový (druhovýroba FEBI) a stejná chyba, zkoušel jsem vyčistit klapku a udělat základní nastavení a nepomohlo, hadička odvětrání víka a ta druhá co je vpředu na tom plastu motoru tak vypadá ok, už mi dochází nápady, zkusím ještě další snímač od jiného výrobce (BOSCH), třeba byl tento vadný, napadá někoho co dalšího by to mohlo dělat? Jinak je dost slyšet řetěz, po vytočení motoru na volnoběh a sundání nohy z plynu, ve chvíli kdy otáčky začnou padat dolů to zní jako by řetěz do něčeho klepnul, mohl by skočený nebo natažený řetěz být příčinou takovéto závady?