Fabie I HTP špatně chytá

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Fabie I HTP špatně chytá

Příspěvek od Viktor.88 »

po delším stání třeba přes noc špatně chytá. Chytne někdy až na po třetí..
Nevěděl by někdo co to muže způsobovat?
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Může to dělat senzor teploty chladící kapaliny.Zajěd k někomu na V.A.G. a budeš chytřejší.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33628
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taky je potřeba proměřit tlak paliva u motoru musíš vřadit tlakoměr miloš
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

najskor VAG..... ako to budes odalovat len nicis akumulator.
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

závada jedna:


Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 03D 906 032 A
Systém a/nebo verze: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1501
Kódování: 00021
Číslo dílny: WSC 13765
Další informace: TMBPW16Y433716046 SKZ7Z0B1709101
Nalezena 1 chyba:

16490 - snimac nasavaneho/barometrickeho tlaku vzduchu (G71/F96): neverohodny signal
P0106 - 35-10 - - - Sporadická

Readiness: 0000 0000

Snímač nasávaného tlaku jsem zkontroloval je ok ukazuje okolo 350mbar, ale našel jsem na sání prasklou hadici, co vede od odfuku klikové skříně do sání, dal jsem novou, od té doby motor ihned po startu chcípá, pokud není noha na plynu, hadice se smrskne. Zkoušel jsem i ten regulační ventil odvětrávání co je na boku motoru, ten je průchozí na obě strany. vrátil jsem tam tu starou hadici s dírou, tou si to přisává vzduch-volnoběh to drží, jakmile ji ucpu prstem motor chcípne.

Nesetkal se s tím už někdo.
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Viktor.88 píše:závada jedna:


Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 03D 906 032 A
Systém a/nebo verze: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1501
Kódování: 00021
Číslo dílny: WSC 13765
Další informace: TMBPW16Y433716046 SKZ7Z0B1709101
Nalezena 1 chyba:

16490 - snimac nasavaneho/barometrickeho tlaku vzduchu (G71/F96): neverohodny signal
P0106 - 35-10 - - - Sporadická

Readiness: 0000 0000

Snímač nasávaného tlaku jsem zkontroloval je ok ukazuje okolo 350mbar, ale našel jsem na sání prasklou hadici, co vede od odfuku klikové skříně do sání, dal jsem novou, od té doby motor ihned po startu chcípá, pokud není noha na plynu, hadice se smrskne. Zkoušel jsem i ten regulační ventil odvětrávání co je na boku motoru, ten je průchozí na obě strany. vrátil jsem tam tu starou hadici s dírou, tou si to přisává vzduch-volnoběh to drží, jakmile ji ucpu prstem motor chcípne.

Nesetkal se s tím už někdo.

Vymen tu hadicku je to klasicka vada HTP kup v mototechne ten rozmer nekupuj v origo servise lebo sa nedoplatis. Je tam mam s feldy kusok hadice. V ziadnom pripade sa nesmi zmrstovat.

A ta druha hadica k skrtiacej klapke je dobra?
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Hadička by se neměla určitě smršťovat. Po opravě bych vyčistil škrtící klapku a pořádně udělat její zakladní nastavení.A nemělo by to chcípat.V práci to řeším docela často.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

na tý hadici by neměl bejt žádnej podtlak nemáš KO vzduchovej filtr nebo přicpaný sání , zkus to bez filtru
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
mot
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 13 srp 2013, 15:53
Odpovědi: 0

16490 code

Příspěvek od mot »

Ahoj,

obnovím toto téma, mám problém s Fabii 2003 rok, 1.2 HTP, 47 kw, svítí kontrolka motoru, dle diagnostiky chyba: 16490 - obvod měření barometrického tlaku - rozsah provozních hodnot - přerušovaný. Už jsem vyměnil snímač za nový (druhovýroba FEBI) a stejná chyba, zkoušel jsem vyčistit klapku a udělat základní nastavení a nepomohlo, hadička odvětrání víka a ta druhá co je vpředu na tom plastu motoru tak vypadá ok, už mi dochází nápady, zkusím ještě další snímač od jiného výrobce (BOSCH), třeba byl tento vadný, napadá někoho co dalšího by to mohlo dělat? Jinak je dost slyšet řetěz, po vytočení motoru na volnoběh a sundání nohy z plynu, ve chvíli kdy otáčky začnou padat dolů to zní jako by řetěz do něčeho klepnul, mohl by skočený nebo natažený řetěz být příčinou takovéto závady?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33628
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jezdit volným řetězem to je totální kravina, jednotlivé články se ti někdy nahromadí před zatáčkou pod horním kolem a lup přeskočí a nebo se potká motor,

čidlo můžeš měnit donekonečna s výsledkem pokus omyl, tam je to o měření

17 až 117 kilopaskalů je 25O až 4750 mV, pak schnilé vedení nebo i spečené v tom návleku vedle katu , napájení kostra,

pak sledování hodnoty na vagu + nekonečné jezdění,
mot
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 13 srp 2013, 15:53
Odpovědi: 0

Re: 16490 code

Příspěvek od mot »

mot píše:Ahoj,

obnovím toto téma, mám problém s Fabii 2003 rok, 1.2 HTP, 47 kw, svítí kontrolka motoru, dle diagnostiky chyba: 16490 - obvod měření barometrického tlaku - rozsah provozních hodnot - přerušovaný. Už jsem vyměnil snímač za nový (druhovýroba FEBI) a stejná chyba, zkoušel jsem vyčistit klapku a udělat základní nastavení a nepomohlo, hadička odvětrání víka a ta druhá co je vpředu na tom plastu motoru tak vypadá ok, už mi dochází nápady, zkusím ještě další snímač od jiného výrobce (BOSCH), třeba byl tento vadný, napadá někoho co dalšího by to mohlo dělat? Jinak je dost slyšet řetěz, po vytočení motoru na volnoběh a sundání nohy z plynu, ve chvíli kdy otáčky začnou padat dolů to zní jako by řetěz do něčeho klepnul, mohl by skočený nebo natažený řetěz být příčinou takovéto závady?
tak byly skočené rozvody, výměna rozvodové sady a problém zmizel...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“