řemenice na klice
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kolečko na klice
Zdravím hodní lidé 
poslední dobou se mi na mém golfovi tdi 1Z začaly zhoršovat starty, tak jsem trochu probádal forum a jvypadá to na vůli kolečka s klikovkou. Chtěl bych se proto zeptat, jestli není někdo z okolí Liberce, kdo by tomu rozumněl a případně věděl jak opravit. Svýho golfa jsem koupil nedávno a nerad bych aby se potkaly ventily

poslední dobou se mi na mém golfovi tdi 1Z začaly zhoršovat starty, tak jsem trochu probádal forum a jvypadá to na vůli kolečka s klikovkou. Chtěl bych se proto zeptat, jestli není někdo z okolí Liberce, kdo by tomu rozumněl a případně věděl jak opravit. Svýho golfa jsem koupil nedávno a nerad bych aby se potkaly ventily

Samozřejmě je neskutečně naivní myslet si, že rázy kterým je kolečko vystaveno vydrží nějaké přiblblé lepidlo nebo různé hokusy pokusy , ale samozřejmě je to pochopitelné, člověk hledá nejsnažší cestu..Jak píšou předřečníci , je to jako u mopeda na klice u setrvačníkového zapalování- klínek je tam jen k určení polohy..Pokud se tyto spoje /u mopeda rotor - kužel/pootočí, jediný kvalitní způsob je opracování stykových ploch, aby mohl být idiotský tlakový spoj obnoven. Podobné problémy měla i jiná auta, např. naftová Sierra 1,8 td, kde ale konstrukčně šlo druhé kolečko svrtat s tím spodním a použit k fixaci vrtáky. Ale tady bohužel buď mít přípravek anebo jít tou složitější, ale řemeslnější cestou a to je demontáž kliky..A i 1mm vůle se během chvilky může změnit v situaci, kterou měl můj soused, "který nepolevil v tahu na branku," a kterého i roztahovali , auto kouřilo a koktalo až mu ulítla řemenice i s kusem kliky... 

nepropadat panice...
Tak konkretne ta frezka v tom odkaze na zaciatku vlakna je k nicomu. Kontaktujte clena " conti " on predava taku frezku s ktorou to ide ako po masle http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 230#526230 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ozubený kolečko
to mě taky nestraš :/ dneska jsem to dovezl jednomu mechanikovi s tím, že jsem si sehnal kolečko a šroub taky od febi tak doufám, že to alespoň těch 100 tkm vydrží
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Neříkám, že nevydrží, ale febi je obecně celkem shit, takže já bych to jako takhle důležitou součástku nedal... ono investice 1000kč navic do origo kolečka a šroubu při dělání rozvodů neni nic hrozného
Ale musím se přiznat, že jsem jednou pri výměně rozvodů použil šroub z rozvodové sady INA a zatim drží. Ťuk ťuk

Ale musím se přiznat, že jsem jednou pri výměně rozvodů použil šroub z rozvodové sady INA a zatim drží. Ťuk ťuk

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5