subaru legacy outback po rozvodech chytne a hned chcipne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
subaru legacy outback po rozvodech chytne a hned chcipne
Zdravim pánové potřebuji radu,
na subaru legacy outback 2.5i 121kw 4x4 r.v. 07 sem měnil rozvody a ted to na startuju a hned to chcipne KTSka bez chyb. Ješte napíšu postup jak sem to dělal protože mi něco neštimuje. Kola vačky a kliky sem dal na znacky se starýma rozvodama. Když sem rozdělal nové rozvody tak na řemenu byly tři rysky tak sem kouknul na postup co a jak. Na levou vačku sem dal řemen s ryskou na rysku s vačkou to samé na klice. Ale na prave vačce mi ta ryska na řemenu neseděla o zub jak v před tak za (když sem to nastavil podle rysky na řemu a kole vačky tak mi to zase nesedelo s ryskou na tom plastu). Ale ryska na kole vačky sedí s ryskou na tom plastu. Tak sem očistil starej řemen a našel starý rysky. Počet zubu sedel stejne 232 ale když sem přiložil řemeny k sobe tak my ty rysky neseděly o zub. Tak jsem nasadil novej řemen párkrát protočl a rysky na kolech seděly. Tak sem to poskládal a šel nastartovat. A auto nastartuje chytne a cca 3s běží a chcípne. Ještě sem měnil svíce. Díky moc za každou radu.
na subaru legacy outback 2.5i 121kw 4x4 r.v. 07 sem měnil rozvody a ted to na startuju a hned to chcipne KTSka bez chyb. Ješte napíšu postup jak sem to dělal protože mi něco neštimuje. Kola vačky a kliky sem dal na znacky se starýma rozvodama. Když sem rozdělal nové rozvody tak na řemenu byly tři rysky tak sem kouknul na postup co a jak. Na levou vačku sem dal řemen s ryskou na rysku s vačkou to samé na klice. Ale na prave vačce mi ta ryska na řemenu neseděla o zub jak v před tak za (když sem to nastavil podle rysky na řemu a kole vačky tak mi to zase nesedelo s ryskou na tom plastu). Ale ryska na kole vačky sedí s ryskou na tom plastu. Tak sem očistil starej řemen a našel starý rysky. Počet zubu sedel stejne 232 ale když sem přiložil řemeny k sobe tak my ty rysky neseděly o zub. Tak jsem nasadil novej řemen párkrát protočl a rysky na kolech seděly. Tak sem to poskládal a šel nastartovat. A auto nastartuje chytne a cca 3s běží a chcípne. Ještě sem měnil svíce. Díky moc za každou radu.
F1 1.9Sdi r.v.02 405000km, spolehlivý pracant
řešili jsme docela dlouho xtraila dieselovyho ten nechtel chytit, tak jsme mu odpojili snimac na vacce a uz bezel, (pamet zavad podle kts prazdna) byl to opravdu snimac, nicmene u tebe s emu muze zdat ze jsi mimo toleranci.. nekdy ani diag neni vsemocna, zkus něco odpojit pokud pujde aspon v nouzaku znaci to spise eletrickej problem ...
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Tady je divné, že to předtím šlo. Právě tady by se osvědčilo označení fixem před demontáží rozvodů, ten by něco řekl. Proběhl bych to zpátky, co mechán dělal a co vše odpojil, protože aby z ničeho nic odešel snímač je divné..Taky bych řekl že je něco mimo toleranci, což mohou být právě ty rozvody...i když to chytne na otočení...Motor už je kompletně nastrojen nebo je tam jen to nejdůležitější..?
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 24 srp 2008, 21:56
- Bydliště: Dačice
Jedna vačka ti skočila přesně o půl otačky jinak . Mě to udělala myslím že pravá horní a dělalo mi to to samé. Všechno sem si nastavil, sundal řemen vyměnil kladky , a když sem odběhl pro vod čerpadlo tak se vačka o pul otačky otočila. Nastavil sem to znova a už to fakčilo. to sou ty jejich 3 značky na kolech 
Dával sem rozvody od INA a značky mi seděly

Dával sem rozvody od INA a značky mi seděly
Protože jsi připojil váhu.Kdyby ne tak by jednotka zapsala chybu a dávkovala palivo z mapy a ne podle váhy přez kterou to nesálo.Jednou mě takhle vytrestala mazda komprex nedal jsem na kompresor klínák a chtěl jsem to natočit abych to mohl sledovat a ono to nešlo trvalo mě to pěkně dlouho než jsem na to přišel hold za blbost se platí.