ALH vs. ASV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Boleslavsko

ALH vs. ASV

Příspěvek od karluci2 »

Zdravím všechny příznivce TDI
muže mi někdo z Vás zhruba popsat konstrukční rozdíl mezi motory ALH a ASV,je nějaký rozdíl třeba v uložení kliky,
ptám se protože mám octavii s motorem ALH a přemýšlím o nějakém koni navíc,ale max.do 110kw abych nemusel měnit turbo.motor má najeto 170000km olej měněn po cca 10000km a celkově v dobrém udržováném stavu.přemýšlel jsem o výměně za verzi ASV pokud je tento motor nějak zásadně "lepší",ale na druhou stranu se mi nechce pouštět auto,které dobře znám...
Díky za Vaše názory
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Rozdiel medzi ALH-ASV jje v tryskach.. a v softe.. nic ine ;)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

ADKO13 píše:Rozdiel medzi ALH-ASV jje v tryskach.. a v softe.. nic ine ;)
Fesak, nebud taky sebaisty vo veciach v ktorych nemas 100% istotu ;) Samotny ASV motor je technologicky iny - dost podobny PD motorom (aj ked konstrukcne slabsi), plus tam moze byt rozdiel v pouzitych komponentoch, kedze ALH mal nejaku prechodovu fazu :P
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10321
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

ALH je hardwarově dost podobný motoru AHF.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
John0x
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 262
Registrován: 15 čer 2012, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: jilemnice

motor

Příspěvek od John0x »

dělal jsem tu samou výměnu, nic těžkého je přizpůsobení jednotka a nahrání softu, ale nepouštěl bych se do toho pokud motor není KO je to zbytečné.., to si raději dej čerpadlo a vstřiky a máš to skoro samí
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Dávat ASV je zbytečné, do 110 kW to vydrží jakýkoliv motor 1.9 TDI ( AGR, ALH, AHF, ASV ). ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

subz3ro_tdi píše:
ADKO13 píše:Rozdiel medzi ALH-ASV jje v tryskach.. a v softe.. nic ine ;)
Fesak, nebud taky sebaisty vo veciach v ktorych nemas 100% istotu ;) Samotny ASV motor je technologicky iny - dost podobny PD motorom (aj ked konstrukcne slabsi), plus tam moze byt rozdiel v pouzitych komponentoch, kedze ALH mal nejaku prechodovu fazu :P
To fakt ? tak ospravedlnujem... ake su tam potom rozdieli ?
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

díky za Vaše názory na můj dotaz a věděl by někdo jaké jsou tlaky na tryskách jsou stejné nebo se liší?
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bože jen do 110? tak to abych to odstavil....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

Ladas píše:bože jen do 110? tak to abych to odstavil....
Když bude každý ladit jako ty,tak ti na silnici kde kdo napráská :D
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to mi dá i tak já jezdím v klidu ale občas se někdo diví co se v tý hrobce skrývá (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Bóďa píše:Dávat ASV je zbytečné, do 110 kW to vydrží jakýkoliv motor 1.9 TDI ( AGR, ALH, AHF, ASV ). ;)
Presne tak veď s ALH motorom tu majú chalani aj 140kw a drží to. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

No,ja se chystam za nedlouho na 160-170kw s ALH motorem,tak doufam, ze to vydrzi se slusnym zachazenim...
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Re: ALH vs. ASV

Příspěvek od 19olo88 »

karluci2 píše:Zdravím všechny příznivce TDI
muže mi někdo z Vás zhruba popsat konstrukční rozdíl mezi motory ALH a ASV,je nějaký rozdíl třeba v uložení kliky,
ptám se protože mám octavii s motorem ALH a přemýšlím o nějakém koni navíc,ale max.do 110kw abych nemusel měnit turbo.motor má najeto 170000km olej měněn po cca 10000km a celkově v dobrém udržováném stavu.přemýšlel jsem o výměně za verzi ASV pokud je tento motor nějak zásadně "lepší",ale na druhou stranu se mi nechce pouštět auto,které dobře znám...
Díky za Vaše názory
110kW ti to ALH znesie ako by nic.. Len budes potrebovat vacsie turbo ( napr GT1749VA) a vstreky Sprint 764.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
spirib
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 28 srp 2012, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od spirib »

Zdravim pani,

Potreboval by som radu. Zohnal som lacno komplet vstreky v super stave z ASV teda euro3 (vacsie tlaky) mozem ich dat do AFN euro2 bez vymeny cerpadla teda zvladne tie tlaky AFN cerpadlo ? ak ano aky je tam potom rozdiel, v softe alebo ziadny ?

dakujem za radu
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“