ALH vs. ASV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10321
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Je to krok zpátky. AFN má větší vstřiky. Řečeno opačně - ASV má menší (kvůli emisní normě).

Jinak s čerpadlem to nemá vůbec nic společného. Vstřikovací tlak čerpadla je něco zcela jiného, než otvírací tlak vstřikovače. Otvírací tlak je tlak paliva, při kterém se vstřik otevře. AFN má 190/300, ASV 220/300. Rozdíl je tedy pouze v otvíracím tlaku první pružiny, pak už je to jedno.


Maximální tlak čerpadla je daleko vyšší (cca 900-1000 Bar).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
spirib
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 28 srp 2012, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od spirib »

ale tu pisu ze afn a asv maju rovnake trysky

DSLA 150P 520 1.9TDI AFN/ASV .205 .205

http://www.alfatuning.sk/vag_19_tdi_ve.php
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10321
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pokud ASV je Euro3, pak dozajista nemá stejné trysky. A také jiný otvírací tlak první pružiny.

Stejné trysky jako AFN má třeba AHF, což je Octavia 81kW podle Euro2.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
spirib
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 28 srp 2012, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od spirib »

Rozumiem, takze teoreticky by ale nemal byt problem co sa tyka cerpadla/otvaracie tlaky ... ? a ked dam nasledne doladit soft malo byt to byt ok nie ?

vdaka
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

a jaký je důvod dávat trysky z ASV do AFN? :? pojede to o dost míň, připravíš se minimálně tak o 15 koní... a následně upravovat soft, aby to jelo stejně jak série mi přijde fakt úchylný (noteeth)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
spirib
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 28 srp 2012, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od spirib »

S tym softom to som len tak teoretizoval :) momentalne riesim nepekny chod motora tak tam chcem prdnut tieto asv vstreky lebo viem ze su v super stave a preto sa pytam ci to bude mat nejaky dopad na chod teda kontretne ten prvy otvaraci tlak predvstreku ... inak vstetko mam ponastavovane tiptop rozvody robene mierkami na desatinu mm... vsetky hodnoty cerpadla su v norme ...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak můžeš vyzkoušet ty ASV vstřiky a uvidíš sám, jestli se chod zlepší a případně potom koupit nové trysky na AFN (nebo rovnou větší :D ). Ale uvidíš sám, že to vůbec nepojede ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4992
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Myslím mistr " Huml " někde psal,že když do ASV dáš vstřiky z AHF ( 81 Kw Euro 2 ),obživne.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

ASV = 0,197qmm
AHF = 0,205qmm
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10321
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

martinsidlo píše:Myslím mistr " Huml " někde psal,že když do ASV dáš vstřiky z AHF ( 81 Kw Euro 2 ),obživne.
Ano, ale tady se hovoří o opačné výměně.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4992
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Marek77 píše:
martinsidlo píše:Myslím mistr " Huml " někde psal,že když do ASV dáš vstřiky z AHF ( 81 Kw Euro 2 ),obživne.
Ano, ale tady se hovoří o opačné výměně.
A když to logicky otočíš ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

spirib píše:Zdravim pani,

Potreboval by som radu. Zohnal som lacno komplet vstreky v super stave z ASV teda euro3 (vacsie tlaky) mozem ich dat do AFN euro2 bez vymeny cerpadla teda zvladne tie tlaky AFN cerpadlo ? ak ano aky je tam potom rozdiel, v softe alebo ziadny ?

dakujem za radu
mal som.asv vstreky euro3 na AFN. normalne to slo.
nie som upravca sw ..ale ak si spravne myslim ..je tam cas ako dlho by mal byt otvoreny vstrek..pri rotacke je dany asi mnozstvom nafty ktore prejde z cerpadla k vstreku..
euro2 sa otvori skor ..ako euro3.. to ma vplyv na lepsie rozprasenie..zrejme..aj ked ten druhy tlak je rovnaky..
mozno to niekto vysvetli.ja som len zauvazoval.


mal som aj uz na sw upravenom na sprinty (euro 2) ..vstreky euro 3 s PP764.
tak isto to jazdilo..no malo vacsi vykon samozrejme . potom som dal upravit sw. jasne ze pp na sof..te na sprinty viac zadymia pri prechodovych javoch
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Ja bych se toho nejak moc nebal. Na AFN jsme daly PP764 + chip (od DP), nehnalo se to do nejakejch extremu, turbo tlacilo 1,1 baru. Potom sly PP764 do ASV a z neho se daly origo trysky do toho chipnutyho AFN. Pocital jsem s naslednou upravou sw, ale nakonec se tak nekonalo. Auto jelo temer stejne a dymivost se snizila.
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Frenzy: to snad nemyslíš vážně? PP764 trysky mají tuším 0.226mm, ASV mají 0.197mm, to je docela podstatný rozdíl. Já, když jsem dal do AFN trysky z AHU (0.205 vs. 0.184), tak to byl propastný rozdíl a auto jelo jako SDI :D Naopak AFN s 0.216 tryskama (P764) docela citelně ožije, prestože rozdíl ve velikosti trysek je malý - proto myslím, že AFN s ASV tryskama (navíc díky vyššímu otevíracímu tlaku tam jde ještě o malinko méně nafty) citelně zleniví :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
spirib
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 28 srp 2012, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od spirib »

Je to tak, islo to dost slabo ale kultura chodu bola kus lepsia. Teraz som tam dal 764 ale brasil na AFN drziaky a ide to slusne aj ked je citit vacsie vybracie ale to uz bude dvojhmotou (skoro 400t). Trochu sa bojim tych made in Brasil spisiek maju dost velke korekcie na vstrekoch od 0.3 do 0.8 kdes to na ASV tryskach bola korekcia do 0.2 ....
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“