ALH vs. ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je to krok zpátky. AFN má větší vstřiky. Řečeno opačně - ASV má menší (kvůli emisní normě).
Jinak s čerpadlem to nemá vůbec nic společného. Vstřikovací tlak čerpadla je něco zcela jiného, než otvírací tlak vstřikovače. Otvírací tlak je tlak paliva, při kterém se vstřik otevře. AFN má 190/300, ASV 220/300. Rozdíl je tedy pouze v otvíracím tlaku první pružiny, pak už je to jedno.
Maximální tlak čerpadla je daleko vyšší (cca 900-1000 Bar).
Jinak s čerpadlem to nemá vůbec nic společného. Vstřikovací tlak čerpadla je něco zcela jiného, než otvírací tlak vstřikovače. Otvírací tlak je tlak paliva, při kterém se vstřik otevře. AFN má 190/300, ASV 220/300. Rozdíl je tedy pouze v otvíracím tlaku první pružiny, pak už je to jedno.
Maximální tlak čerpadla je daleko vyšší (cca 900-1000 Bar).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
ale tu pisu ze afn a asv maju rovnake trysky
DSLA 150P 520 1.9TDI AFN/ASV .205 .205
http://www.alfatuning.sk/vag_19_tdi_ve.php
DSLA 150P 520 1.9TDI AFN/ASV .205 .205
http://www.alfatuning.sk/vag_19_tdi_ve.php
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
a jaký je důvod dávat trysky z ASV do AFN?
pojede to o dost míň, připravíš se minimálně tak o 15 koní... a následně upravovat soft, aby to jelo stejně jak série mi přijde fakt úchylný 


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
S tym softom to som len tak teoretizoval
momentalne riesim nepekny chod motora tak tam chcem prdnut tieto asv vstreky lebo viem ze su v super stave a preto sa pytam ci to bude mat nejaky dopad na chod teda kontretne ten prvy otvaraci tlak predvstreku ... inak vstetko mam ponastavovane tiptop rozvody robene mierkami na desatinu mm... vsetky hodnoty cerpadla su v norme ...

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak můžeš vyzkoušet ty ASV vstřiky a uvidíš sám, jestli se chod zlepší a případně potom koupit nové trysky na AFN (nebo rovnou větší
). Ale uvidíš sám, že to vůbec nepojede 


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
A když to logicky otočíš ?Marek77 píše:Ano, ale tady se hovoří o opačné výměně.martinsidlo píše:Myslím mistr " Huml " někde psal,že když do ASV dáš vstřiky z AHF ( 81 Kw Euro 2 ),obživne.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
mal som.asv vstreky euro3 na AFN. normalne to slo.spirib píše:Zdravim pani,
Potreboval by som radu. Zohnal som lacno komplet vstreky v super stave z ASV teda euro3 (vacsie tlaky) mozem ich dat do AFN euro2 bez vymeny cerpadla teda zvladne tie tlaky AFN cerpadlo ? ak ano aky je tam potom rozdiel, v softe alebo ziadny ?
dakujem za radu
nie som upravca sw ..ale ak si spravne myslim ..je tam cas ako dlho by mal byt otvoreny vstrek..pri rotacke je dany asi mnozstvom nafty ktore prejde z cerpadla k vstreku..
euro2 sa otvori skor ..ako euro3.. to ma vplyv na lepsie rozprasenie..zrejme..aj ked ten druhy tlak je rovnaky..
mozno to niekto vysvetli.ja som len zauvazoval.
mal som aj uz na sw upravenom na sprinty (euro 2) ..vstreky euro 3 s PP764.
tak isto to jazdilo..no malo vacsi vykon samozrejme . potom som dal upravit sw. jasne ze pp na sof..te na sprinty viac zadymia pri prechodovych javoch
GIV var asz 4mot upraveny
Ja bych se toho nejak moc nebal. Na AFN jsme daly PP764 + chip (od DP), nehnalo se to do nejakejch extremu, turbo tlacilo 1,1 baru. Potom sly PP764 do ASV a z neho se daly origo trysky do toho chipnutyho AFN. Pocital jsem s naslednou upravou sw, ale nakonec se tak nekonalo. Auto jelo temer stejne a dymivost se snizila.
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Frenzy: to snad nemyslíš vážně? PP764 trysky mají tuším 0.226mm, ASV mají 0.197mm, to je docela podstatný rozdíl. Já, když jsem dal do AFN trysky z AHU (0.205 vs. 0.184), tak to byl propastný rozdíl a auto jelo jako SDI
Naopak AFN s 0.216 tryskama (P764) docela citelně ožije, prestože rozdíl ve velikosti trysek je malý - proto myslím, že AFN s ASV tryskama (navíc díky vyššímu otevíracímu tlaku tam jde ještě o malinko méně nafty) citelně zleniví 


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Je to tak, islo to dost slabo ale kultura chodu bola kus lepsia. Teraz som tam dal 764 ale brasil na AFN drziaky a ide to slusne aj ked je citit vacsie vybracie ale to uz bude dvojhmotou (skoro 400t). Trochu sa bojim tych made in Brasil spisiek maju dost velke korekcie na vstrekoch od 0.3 do 0.8 kdes to na ASV tryskach bola korekcia do 0.2 ....