Zdravim
Pohrávám si s myšlenkou jak složitý je udělat si vlastní levnou zkoušečku na vstřiky z panenky jako je to tady https://www.youtube.com/watch?v=tqoj4t_148Q
Má s výrobou někdo zkušenost? Material k vyrobě by neměl byt problem
zkoušečka vstřiků
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
zkoušečka vstřiků
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
Na netu je spousta zkoušeček vstřiků,
dělí se na kvalitní
a nekvalitní
ovšem není pravdou že nekvalitní jsou levné a
kvalitní drahé.
Situace na trhu je kriticky chaotická a nepřeberná.
A nikdo ti neporadí kterou vybrat.
Spoustu zkoušeček ovlivňuje i tak blbá věc jako je počasí, teplota, vlhkost a atmosférický tlak.
Zkoušečky pak vykazují opakující se závadu na které se automechanici shodují a to že "zkoušečka která včera byla v pohodě, dnes vykazuje naprosto odlišné chování, neschopnost měřit a celkovou nefunkčností." a druhým dechem dodávají, že lze zprovoznit jen velmi nákladnou opravou!
Většina těchto zkoušeček se ale nenávratně rozbije pokud si pořídíte novou zkoušečku zdánlive spolehlivou.
Výrobci nejspíše do vnitřního ústrojí zapojili nějaký senzor, který detekuje přítomnost staré zkoušečky a jakmile se staré zkoušečky zbavíte tak ta nová okamžitě začne blbnout jako ta předchozí.
Nezbývá nic než provozovat tyto dvě zkoušečky dostatečně daleko od sebe.
A jak vlastně taková zkoušečka pro neznalé vypadá, přikládám fotografii:

kluci sorry musel jsem
dělí se na kvalitní
a nekvalitní
ovšem není pravdou že nekvalitní jsou levné a
kvalitní drahé.
Situace na trhu je kriticky chaotická a nepřeberná.
A nikdo ti neporadí kterou vybrat.
Spoustu zkoušeček ovlivňuje i tak blbá věc jako je počasí, teplota, vlhkost a atmosférický tlak.
Zkoušečky pak vykazují opakující se závadu na které se automechanici shodují a to že "zkoušečka která včera byla v pohodě, dnes vykazuje naprosto odlišné chování, neschopnost měřit a celkovou nefunkčností." a druhým dechem dodávají, že lze zprovoznit jen velmi nákladnou opravou!
Většina těchto zkoušeček se ale nenávratně rozbije pokud si pořídíte novou zkoušečku zdánlive spolehlivou.
Výrobci nejspíše do vnitřního ústrojí zapojili nějaký senzor, který detekuje přítomnost staré zkoušečky a jakmile se staré zkoušečky zbavíte tak ta nová okamžitě začne blbnout jako ta předchozí.
Nezbývá nic než provozovat tyto dvě zkoušečky dostatečně daleko od sebe.
A jak vlastně taková zkoušečka pro neznalé vypadá, přikládám fotografii:

kluci sorry musel jsem

- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
Ok udelej.Me jde hlavne o to ozkouset si vlastni auto kdy me napadne ale a ne jet do 30km vzdalenyho Tabora tam je premlovat at to udelaj na pockani a kdyz se zeptam jak to prasi,oni odpovi jen ,,je to OK dej mi 1000''
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8