Golf Iv kombi motor 110kW ARL už nezvládá lamela 202HP

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

Já mam ic arl úplně ve předu a problém to bude asi menší než tam dávat nějaký univerzál a pasovat se sním,když má menší plochu a vísledek,by byl možná horší než z celohliníkem S3
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Tím Marena asi myslel, že mýměna/záměna původního IC z ARL za IC z S3 není kus za kus a musí se něco přizpůsobit. Minimálně vstupní a výstupní hadice z IC připevnění bajonet na sponu.

Když máš chladičovou stěnu z ARL, tak přestavba na nějaký FMIC je blbost.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

S tou stenou z ARL bych si nebyltak jisty. Kdyz das dopredu fmic, ktery je nekryty jako origo AR cooler, tak bude mit urcite lepsi ucinnost bo je primo na rane vzduchu...Ale tady je to asi zbytecny...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nemáš pravdu zvlášť u G4
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Tak u G4 kdyz dam fmic tak je to asi ta nejlepsi volba ne (LOL)
Je to naporovy chlazeni, coz je asi nejlepsi varianta. U ARL bych to nepredelaval pokud bych nechtel nakej brutal vykon...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Pokud je tam ARL stěna tak bych dal ic z S3 už jen z toho důvodu co se bude dit po novém roce na STK a policajti budou brát TP ve velkém.Řešil jsem to IC viz odkaz a udělal si i mustr na vřevaření držáku.Taky bych si dal pozor na neoriginální díl,který je viz odkaz na ebay,muže tam být pár věcí jinak.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“