Golf Iv kombi motor 110kW ARL už nezvládá lamela 202HP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Já mam ic arl úplně ve předu a problém to bude asi menší než tam dávat nějaký univerzál a pasovat se sním,když má menší plochu a vísledek,by byl možná horší než z celohliníkem S3
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
Tím Marena asi myslel, že mýměna/záměna původního IC z ARL za IC z S3 není kus za kus a musí se něco přizpůsobit. Minimálně vstupní a výstupní hadice z IC připevnění bajonet na sponu.
Když máš chladičovou stěnu z ARL, tak přestavba na nějaký FMIC je blbost.
Když máš chladičovou stěnu z ARL, tak přestavba na nějaký FMIC je blbost.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Pokud je tam ARL stěna tak bych dal ic z S3 už jen z toho důvodu co se bude dit po novém roce na STK a policajti budou brát TP ve velkém.Řešil jsem to IC viz odkaz a udělal si i mustr na vřevaření držáku.Taky bych si dal pozor na neoriginální díl,který je viz odkaz na ebay,muže tam být pár věcí jinak.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15