peugeot 807 vybijeni autobaterie

Moderátoři: šulda, Moderátoři

adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

Takze jsem zkousel odpojit:
Altik,zhavici rele + kabel tlusty,vsechny velky pojistky co jsou na jednotce v pravo podsklem na podbehu,2 velky pojistky u akumulatoru a porad je veliky odber.
Kde najdu pojistky k vysouvacim dverim?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Kleštákem si změř ty silný vodiče co kde uvidíš k jednotkám a postupně si najdi okruh kterej to napájí.Až zjistíš jestli to je vzadu nebo vpředu tak se to dá odvodit.Tažný to má?
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

geo píše:Kleštákem si změř ty silný vodiče co kde uvidíš k jednotkám a postupně si najdi okruh kterej to napájí.Až zjistíš jestli to je vzadu nebo vpředu tak se to dá odvodit.Tažný to má?
vezmu to osciloskopem a dam vedet.Tazny to ma.Kde je u toho jednotka taznyho?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Stačí ten klešták napojit na multimetr taky to tak dèlám když jsem línej a měřím takovej odběr.Tažák bych hledal v zadním boku přesně nevím.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

Mam nove info.
Zjistil jsem ze to 15A odber nema,jelikoz mi fixluje ampermetr.Nakonec jsem koupil novy klestovy ampermetr a odber je 0.9A.Tak jsem znovu zacal postupne odpojovat vsechny pojistky.V motorovym prostoru na strane spolujezdce je jednotka BSM,na ktery je pripnutych dalsich 8velkych pojistek.
Pri rozpojeni te velke pojistky na pozici 2 mi spadl odber.Nevite co vse napaji tato pojistka?Ja jsem zjistil ze napaji ABS,ale pokud odpojim ABS jednotku,tak mi odber nespadne.A nesedi mi ani velikost te pojistky (je tam 50A,a podle toho co jsem nasel na netu by mela byt 60A)
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

Tak uz jsem na to prisel kde se ztraci odber.Ve svazku od jednotky ABS od staleho napeti z pojistky 2 (60A) bylo napojeno stale plus na jednotku motoru.Odstrihl jsem tento dodelavany kabel (kabel nekdo napojil na kabel ktery jde na jednotku motoru,zjistil jsem ze tento kabel jde na jednotce motoru na pin 1M - je to prostredni konektor).Po preruseni kabelu od jednotky abs odber spadl,ale momentalne je problem,ze nejde vozidlo nastartovat-chybi na jednotce motoru napeti na pinu 1M.
Prosim mohl by mi nekdo poslat schema kde je vodic ktery je napojen na jednotce motoru na pinu 1M napojen?
Jednotka je:
BOSCH 0 281 011 363
EDC15C2
96 525 902 80
Jedna se mi hlavne o pin 1M
dekuji
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

A kdybys ho tam dodal z místa napájeném za zapalováním?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Schema máš na fcd akorád se to muže lišit kdy budeš mít bsm v motoru tam je to podle autodat vivid to uvádí do bsi tak uvidíš.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

geo píše:Schema máš na fcd akorád se to muže lišit kdy budeš mít bsm v motoru tam je to podle autodat vivid to uvádí do bsi tak uvidíš.
Tohle ma jednotku Bsm v motoru a jednotku BSI za kastlikem spolujezdce.Takze napajeni jednotky motoru mam hledat v motorovem prostoru v jednotce BSM ?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Asi ano pin a5 na bsm máš tam i číslo vodiče.Ty autodata maj ty schemata většinou přesně ten vivid mě už doslova sere asi přeběhnem na autodata nebo doplatíme bosch na esi ale zatím máme podporu elitu a schemata seženou.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

geo píše:Asi ano pin a5 na bsm máš tam i číslo vodiče.Ty autodata maj ty schemata většinou přesně ten vivid mě už doslova sere asi přeběhnem na autodata nebo doplatíme bosch na esi ale zatím máme podporu elitu a schemata seženou.
Diky moc.Nakonec byl problem v napajeni ecu motoru.Na jednotce ABS na trvalym napaleni (staly plus) nekdo napojil na jednotku motoru plus,jenze toto plus melo byt na jednotce motoru od klicku,a zde bylo napajeni trvale,takze odber delala samotna ecu motoru.Pak jsem odcvakl toto plus a sel po kabelovym svazku a nasel jsem tam shnily plusovy kabel,ktery mel napajet jednotku motoru od klicku.Po pripajeni vse funguje a motor baterie se uz nevybiji.Vsem Vam moc dekuji za pomoc a za schema.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“