Ano . Spojkova sada je stale originalni Sachs 228 mm . Lamela neklouze . Co se tyce dvojhmoty tak te se to v kazdem pripade nelibi , pokud ji zaslapnes plny pod dva tisice . Do jednohmoty bych rozhodne nesel. Prestavba na 6g je draha zalezitost ale pokud si clovek chce auto nechat tak bych do toho sel. Co se tyka dilu je treba koupit - prevodovku,poloosy,drzak prevodovky,silentlob prevodovky,spojkova sada, zesilovac spojkoveho ucinku,hydrotrubka,starter,meziplech,veskere srouby .Martin.D píše:Skutočne máš povodnú spojku (t.j. 228 2 hmotu a drží ti to ? ) , pretože ja mám " len " 340 nm a pri každom prudšom pridaní plynu v okoli 2000 ot mi dá spojka resp.dvojhmota patrične najavo , že sa jej to nepáči ( auto má 120 tis km ) nešmyká ale vybruje ako o život.marena tdi píše:nebude pasovat EGR vedení a předehřev. Tak že výměna kus za kus to rozhodně není .
Já si například koupil taky BXE a jen jsem vyměnil turbo a udělal softwer na míru. Spojka a vstřiky jsou puvodní. Jede to pěkně ale s jídlem roste chut . Pro větší porci kobyl by to stejně chtělo 6g převodovku.
A práve riešim niečo podobné keďže skor či neskor tam pojde VB a skutočne netuším či tam dať originál - a či jednohmotu
A aj graf v tvojom vlákne ( aktuálny ) by sa nám ostatným zišiel![]()
A ďalšia otázka , aby som nezakladal nové vlákno , čo všetko treba na prestavbu na 6Q pretože po dialnici s touto prevodovkou je to tragédia , a približne čo by to stálo .....
Co poskladat do BXE - spolahlivost/vykon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
origo dvouhmota u BXE má naprd životnost už na sérii, jednohmota je řešení, ale je zde určité riziko, že to může schytat kliková hřídel, zvlášť pokud se tomu bude nakládat v nízkých otáčkách. Klikovka na BXE už není tak masivní jako třeba na rotačkách, všechno už se dnes šidí
Nejlepší bude asi 6q s velkou dvouhmotou, jak píše marena, ale je to malá investice 
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Přimlouval bych se za ten aktuální graf pro vaše Audi A3 Sportback
Jinak z těm 180HP musí být krouťák tak 380-390 Nm ne ? Že to zvládne origo 228mm lamela bez HDS ... Zřejmě dobrej oddíl 
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Šesti GANG tam jde narvat z VW Passat B7 1,6TDi Blue-motion.
Kód převodovky MYP. Bez žádných úprav pouze výměna převodovky kus za kus. Bohužel zůstává malá spojka 228mm.
Kód převodovky MYP. Bez žádných úprav pouze výměna převodovky kus za kus. Bohužel zůstává malá spojka 228mm.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Graf dám na jaře . Auto mám už měsic zazimované a spz depozitborelli píše:Přimlouval bych se za ten aktuální graf pro vaše Audi A3 SportbackJinak z těm 180HP musí být krouťák tak 380-390 Nm ne ? Že to zvládne origo 228mm lamela bez HDS ... Zřejmě dobrej oddíl
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Dobre a sla by tam bez vacsich uprav ina kluka?turbo kamna power píše:origo dvouhmota u BXE má naprd životnost už na sérii, jednohmota je řešení, ale je zde určité riziko, že to může schytat kliková hřídel, zvlášť pokud se tomu bude nakládat v nízkých otáčkách. Klikovka na BXE už není tak masivní jako třeba na rotačkách, všechno už se dnes šidíNejlepší bude asi 6q s velkou dvouhmotou, jak píše marena, ale je to malá investice
6q len preto aby som ho mal nepotrebujem, ak by to bolo potrebne alebo vyhodne, dobre... ale nechystam sa na tom zavodit a nejazdim dialnice ani z 50% mojho rocneho najazdu....tukydydes píše:Šesti GANG tam jde narvat z VW Passat B7 1,6TDi Blue-motion.
Kód převodovky MYP. Bez žádných úprav pouze výměna převodovky kus za kus. Bohužel zůstává malá spojka 228mm.
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jo, můžeš tam dát kliku z rotačkyamater píše:Dobre a sla by tam bez vacsich uprav ina kluka?
tady si počti: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... xe&start=0
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
bez úprav a výměny ojnic AXR a kdyžtak mám jak novou jen je tak o třetinu těžší než BXE protože to byla ještě poctivější práce a ne tyhle bahna co produkovali...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!