Jednohmota-VR6pritl+2x4mm HDS!!!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Jednohmota-VR6pritl+2x4mm HDS!!!

Příspěvek od peter l »

Clapci mate skusenisti s jednohmota 1Z 228mm+vr6 pritlacny+preoblozena lamela 2x4mm HDS57...bude to fungovat??ci bude vypinat lamela.???
do teraz som mal 2x3,6mm a po 11tKm klze...original lamela sachs ma 2x3,8mm..alebo na aku max hrubku moze preoblozit lamelu,mam 420nm pri 2500ot
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

A zaberá celou plochou lamela?
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

nemal som to este vonku ale na nepreoblozenej brala cela naj 3tkm potom sa davala uplne nova sachs pritlacny VR6-lamela sachs preolozena 2x3,6mm HDS57 v RENOVAK.cz...drzala statocne 385nm teraz po dalsej modifikacii 420nm drzala 200Km a teraz uz smika jak jedna radost (noteeth)
Naposledy upravil(a) peter l dne 07 led 2016, 21:01, celkem upraveno 1 x.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

peter l píše:nemal som to este vonku ale na nepreoblozenej brala cela naj 3tkm potom sa davala uplne nova sachs pritlacny VR6-lamela sachs preolozena 2x3,6mm HDS57 v RENOVAK.cz...drzala statocne 385nm teraz po dalsej modifikacii 420nm drzala 500Km a teraz uz smika jak jedna radost (noteeth)
A co by jsi jako chtel ? Vzdyt VR6 pritlacak je stejny jako ATD . But rad ze vydrzel tohle . Pokud mas krivy servacnik je treba ho srovnat , aby lamela sedela celou svou plochou . Sirsi lamela neznamena ze ti to udrzi . Taky se muze lehce stat ze ti spojka nebude vubec vypinat a delas to znova :D . Dle mne je 4mm moc pokud neni uz upravovana plocha setrvacniku .

Pak jedine koupit Sachs Performance pritlacak na 228 mm .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

A kde ho kupit?? lebo vsade je iba na 240mm, (noteeth)
ja by som chcel vediet ci uz mal niekto taku hrubu lamelu,ci to funguje popripade 3,8mm+4mm,je podla mna stale lepsie ako 2x3,6mm !?
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

Tak uz viem preco to nachce preniest 420nm,nasiel som papier od renovaku a oni tam dali na lamelu HDS hrubky 2x3,5mm,..dnes prisla nova lamela od SACHS a ma calkovu hrubku 9,2mm :? A to vychadza na 3,9mm...lebo ked som montoval novu HDS mal volnu hrubku 8,4mm-385nm drzi ale 420nm uz nedrzi..keby ze HDS mala 9,2mm hrubku tak to teoreticky ma prenies aj viac ako 420nm,ved je to rozdel 0,8mm :?
Nejaky nazor nato???alebo skusenost nemate??...ps:stale sa bavime o 228mm spojku na jdnohmotu
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

2x3,5 je v pohode,pritlacak musis mit original z motoru vr6,to co dneska koupis je sracka.Plochy musi byt srovnany.jak setrvak tak pritlak. Mam hds 2x3,5 500Nm uz 30tis km a no problem
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

A nemas fakt neco spatne ? Ja jsem mel na rotacce 180 koni a 440 Nm , mel jsem fuglovku set ATD jednohmotu , lamela preoblozena v Renovaku na HDS a 2x 3,5 mm a uplne v pohode to udrzelo , jak hned novy na brzde, tak potom v provozu a i kdyz jsem ji sem tam nakladal , neklouzla nikdy. Kdyz jsme po zhruba 30tis km spojku u Mareny sundali , bylo videt ze brala sotva jen 1/3 plochy, jeste nebyla sedla a presto drzela.

Jinak nekdo tady psal ze zkousel HDS 2x3,8 a bylo to spatny , spojka uz spatne vypinala , slo spatne radit . Tech 2x3,5 tady podle mne jezdi vic lidi a problem nemaji, je to tak akorat

No 2x4 , to snad ani nemuze fungovat , spojka ti nevypne, pokud teda jak ti pise Marena , uz nebyl nejak pretoceny setrvak :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

V Renovaku jsem nechal udelat mnoho sad HDS a vzdy 2x3,5 nebo 3,4 mm . Naposledy mi udelali na Alteu nepochopitelne 3,8 a problem byl na svete . Spojka nevypinala pri provozni teplote .
Byla provedena oprava na 3,4 a opet slape jak mam .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

Setrvak neviem ci bol na sustruhu,je tam original este,..lamela hds 2x3,5mm pritlacny NOVY sachs pre VR6-auto v popise klze to na 4.5-tom stupni
Ale spojka je uz vypnuta pri cca-45%-nom zatlaceni pedala...zeby uz bol na sustruhu zotrvak:?
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

něco máš špatně že ti to klouzne na tak malým a poměrně lehkým autě navíc s tak malým výkonem měl jsem 450Nm staženo na 420Nm a v pohodě maká dál mám 2x 3,5mm při 170 ořích
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

podotykam ze tu HDS+vr6 pritlak je na tom najazdene do teraz 8tKm tak zeby este nesadlo???po namontovani drzala vpohode 385nm s764+VA tak isto hned na brzde ....pred vcerom doladeni soft VA(1,55bar),0,240,11mm,FMIC,C-čidlo..a smyka,smyka...no prevda 420nm je odhad,zatial na brzde nebol,a kym smyka spojka tak ani nema vyznam..
Naposledy upravil(a) peter l dne 07 led 2016, 21:04, celkem upraveno 1 x.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Hlavně přítlačná síla talíře se příliš neliší, milimetr sem tam na lamele vůbec nehraje roli. Proto se na přítlačáku používá membránová pružina, která na rozdíl od vinutý při zvětšujícím/zmenšujícím se předpětí nemění tolik charakteristiku. Takže i lehce opotřebená lamela nemusí klouzat, přítlačná síla se skoro nemění.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

Tak musim zistit u predosleho majitela ci nebol zotrvak niekedy na sustruhu (wallbash)
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

peter l píše:A kde ho kupit?? lebo vsade je iba na 240mm
Jde sehnat na jednohmotu Sachs Performance 228mm . cenovka cca 8300 kč
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“