scenic DTI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

scenic DTI

Příspěvek od patrik.kloucek »

ahoj kluci .Koupil jsem zene scenica co vzdycky si prala ale ma par much ktery musim vyresit a nevim kde hledat-treba jsou to bezny veci u tehle zabozroutu a nekdo to ma namaknuty.
1. auto nejde do tahu proste je desne liny i kdyz ma jen 58kw melo by jet lip podle me. Zavada nesvití, ani to nijak nekourí ze by bylo turbo KO. Mate nekdo zkusenost co to nejcasteji dela? Nebo nejak ypostup .

2. kdyz je to studeny rano je zima tak se tomu moc nechce chytit brbla chvilicku na 3valce jao by jeden vynechaval. Potom uz cely den bez problemu. Ze by zhavaky? Phledem vypadaj jako novy ale jesttli zhavy je otazka.
3
Dalsi vec je ze motor hodne rezonuje do kastle a rekl bych ze na pravy strane.Takze asi nejaky ulozeni. Je nejakej zpusob jak to bezpecne odhalit kde je problem?Pri rozjezdu ani couvani to nemlati takze to zadni ulozeni by asi melo byt OK. :roll:

byl bych moc rad kdyby me nekdo poradil na co se zamerit.
diky moc
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

začni paliváčem, klasika podtlaky na turbo, zalehlý turbo...

změřit tlaky, nemá to ještě hydra myslim ( 1.9d neměl ), takže udělat ventilovy vule pokud tomu tak je

rezonace prozkoumej na zvedáku / jámě....
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Ještě klasika vyčistit AGRko a váhu vzuchu .
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

patriku já bych šel po všem, přitáhl jsi cizí šelmu, tak začni u všeho, motor rozvody jak píše roman skontrolvat ventily O,2 O,4, tlaky, žhaviče, hadučky, vyčsitit sací potrubí až k ventilům, dekarbonizace motoru, natlakovat celé sání, zjistit tlak turba a váhu, dál už to znáš všechno od základu
poté se ti motor odmění
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

slovacek.milos píše:patriku já bych šel po všem, přitáhl jsi cizí šelmu, tak začni u všeho, motor rozvody jak píše roman skontrolvat ventily O,2 O,4, tlaky, žhaviče, hadučky, vyčsitit sací potrubí až k ventilům, dekarbonizace motoru, natlakovat celé sání, zjistit tlak turba a váhu, dál už to znáš všechno od základu
poté se ti motor odmění
asi to tak dopadne.Myslel jsem ze je to treba nejaka jejich typicka porucha nebo tak.
Hele a na nastavuje se u tohodle motoru taky predvstrik jako treba u koncernovejch rotacek? :roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nemá to řídící vstřik tak hodinkama ale to jen poprve nebo při výměněně čerpadla, dále rozvodama
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Riadiaci vstrek to má, dTi 59kw by už malo byť EDC15 dvojštekrová jednotka (aj 72 kW MSA15 mala riadiaci vstrek). Ale je pravda že základný predvstrek treba nastaviť hodinkami (resp. vždy som to tak robil, lebo ani v CLIPe som nikdy nenašiel graf ani nič podobné ako má napr TDI – alebo možno sa to aj dá ale neprišiel som na to). Inak už asi bude mať elektronicky riadený AGR, ale je to bezvadný motor len keby bol trochu lepšie odhlučnený....
Naposledy upravil(a) Marek001 dne 16 pro 2015, 14:15, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

takze kluci dalsi info ohledne ty francouzsky potvory. mam strasne malo casu protoze finisuju s dilnou a venku se to delat neda ale par veci jsem zkusil.
Vzducch filtr vymenenej.Skouknul jsem zhavaky a tvari se ze zhaví-lepe receno maji odber takze mrtvi nebudou.
Ohledne toho startu. Rano bylo pod nulou tak jsem zkusil natocit.Protoze to vcera nejak line toci tak jsem napojil baterku jeste pres kabely na Alhambru aby proudu bylo dost a vyloucil jsem slabou baterku-ale zadna zmena.Motor tocil tak nejak pomalu jako by byla vybita baterka.Asi 5x se okulil a chytnul. Nechal jsem ho bezet asi 2s a chcipnul jsem ho.Druhy start-auto chytlo na drc-snad na pul otocení. a naprosto bez problemu.Co vy na to?

Dalsi co jsem vypozoroval a nevim co to je ....na volnobeh sice se auto tresee ale co nevim je ze kdyz pridam lehounce na cca 900ot tak se auto dost rozechveje.Pokud to prejde 1000ot to velky chveni zmizí.Dela to at je to teply nebo studeny. Mate tuseni co by to mohlo delat? Pri chcipnuti se to taky dost auto oklepe.
Kdyby to melo dvouhmotu tak bych rekl ze je poní,ale myslim si ze tenhle povoz ji jeste nemel a ani jsem nikde nenasel opak. Je to tak?

Jeste se chci zeptat ..jak zarucene poznat ze je ulozeni motoru v tahu?Stoji to 1500kč bo je to hydro a nerad bych ho menil zbytecne.
Navic jsem nemel cas ta dilna me brzdí:-(
diky moc
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

slovacek.milos píše:nemá to řídící vstřik tak hodinkama ale to jen poprve nebo při výměněně čerpadla, dále rozvodama
Milosi tak jsem koukal a ten ridici vstrik tam je...je na prvnim valci.
Jak se to teda prosim nastavuje?jakej je spravnej postup.
Porad to na prd chyta a tak se utesuju ze je to rozvodama a predvstrikem.Tak to chci udelat poradne abych mel jistotu ze je to 100% a tim se vyloucila dalsi moznost..
Kdyby byl nekde treba posrobnej navod nebo tak neco...
diky moc patrik
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Je ho možný zkouknout v diag umí to třeba kts.Tyhle potvory jsou háklivé na baterky a startery jak to nemotá nechytá.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

geo píše:Je ho možný zkouknout v diag umí to třeba kts.Tyhle potvory jsou háklivé na baterky a startery jak to nemotá nechytá.
An tohle taky dojde.teď jsou na řadě rozvody. Teď jsem na ne koukal a vidím jak při třeba 3000 ot. ten řemen Desné vybrané. To asi není moc normální ne?. Jinak jsem zkusil auto ohřát bufikem aby motor nebezpečí a cca 5-10 min aby voda byla vlaha a světě div se auto chytlo na drk a ani nezhavilo.A to ráno byla nula. Co si o tom myslíte? Kde je chyba? Byl jsem taky na diag. kvůli tomu jak to je líný.Diag bez závad.Váha vzduchu ukazuje cca 350 na volnobeh. Je to OK nebo není.?
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Tieto motory su narozvody haklive, ak nemas historiu tak radsej nove a hned. A ten start kludne mozu robit zhavice, to nieje TDI to bez zhavenia nechyti. Takze odmerat po jednom, v diag to nebude....
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

amater píše:Tieto motory su narozvody haklive, ak nemas historiu tak radsej nove a hned. A ten start kludne mozu robit zhavice, to nieje TDI to bez zhavenia nechyti. Takze odmerat po jednom, v diag to nebude....
zhavice,filtry egr....vse ok proverene a nove.
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“