potenciál turba Garrett GT1749V

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

potenciál turba Garrett GT1749V

Příspěvek od jk.rx »

Snažil jsem se chvíli hledat ale moc to nešlo.....
mám pár otázek

Jaký je výkonový potenciál tohohle turba.

Garrett GT1749V 038253019N V200. Předpokládám že to není obtokové turbo. bylo na AFN mělo by být upravené s potenciálem k 200 koním.ObrázekObrázekObrázekObrázek
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

serie turbo tak 130-145ps....zalezi i na ostatních komponentech v jakem jsou stavu.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to mělo by být znamená co... víš průměry vrtulí?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

Nemám takhle hlubokou posuvku ale vstup do turba cca 37mm a výstup výfuku tak cca 37mm
Znamená to že tomu prd rozumím a proto se ptám (crazy)
Naposledy upravil(a) jk.rx dne 12 led 2016, 23:13, celkem upraveno 3 x.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: potenciál turba Garrett GT1749V

Příspěvek od jordee_23 »

jk.rx píše:Snažil jsem se chvíli hledat ale moc to nešlo.....
mám pár otázek

Jaký je výkonový potenciál tohohle turba.

Garrett GT1749V 038253019N V200. Předpokládám že to není obtokové turbo. bylo na AFN mělo by být upravené s potenciálem k 200 koním.ObrázekObrázekObrázekObrázek
kto ho upravil a ako?

turbo z AFN .. ako pisali cca 140k..v pripade dobrej kondicie zvysku i par navic
GIV var asz 4mot upraveny
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

Znamená to to že jsem někomu zaplatil aby z toho byl turbo který zvládne dost na to aby v AFN bylo časem kolem 200 koní.
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

sací vrtule by měla mít 49mm a duální ložiska
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

no jestli to je za 'bura' z bazose tak to bude 200 koni jak z magazinu..

a nejaky dualni lozisko je podle mne naprostej nesmysl.

Ale ted vazne, do obalu z 'V' lze po upravach naskladat 'VB' a 'VB' ma strop tech 200, ale original garrett dily rozhodne nejsou za hubicku a jine dily co za hubicku jsou, tak to nedaj.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

Díly za hubičku znamená že nejsou tak přesný a tedy nefungují jak mají nebo kvalita materiálu je malá a dojde časem k poškození?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Cele to stoji za prd z tych lacnych matrosov
Nabeh,vykon,vydrz.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

To je asi tak, vezme se mrtve turbo za 500,- housing a svody se opiskuji, koupi se bud komplet CHRA nebo jen dily z ciny nebo polska cena dejme tomu 3500,- sesadi se to a je hned na prodej pekne turbo jen za 6tisic.

Jeneze je kompletne na nic, porotoze jedina poctiva vec je obal. To ono chvili pojede nekomu treba i dva roky, ale to uz bude stastlivec a ty parametry to je uplne jasny. Koukni na linky nize.

Nerikam ze vsechy turba jsou uplnej podraz, najdou se i lepsi vyrobci aftermarket dilu, ale garrett je garrett a to je proste za jiny penize.

cinske CHRA pro VB za 100 liber primo z pekingu:

http://www.ebay.co.uk/itm/Free-shipTurb ... SwFqJWl1qP

cinska regulace: jen 48 liber

http://www.ebay.co.uk/itm/Nozzle-Ring-T ... Swl9BWHiYC

nejaka loziska aftermarket: jen 24 liber

http://www.ebay.co.uk/itm/GT15-Turbocha ... SwfZ1Wbhv6
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

jk.rx píše:Díly za hubičku znamená že nejsou tak přesný a tedy nefungují jak mají nebo kvalita materiálu je malá a dojde časem k poškození?
Vyrobni tolerance, kvalita materialu i zpracovani.

Gardner píše:a nejaky dualni lozisko je podle mne naprostej nesmysl.
Nevim, dualne chlazene lozisko pouziva na prani Turbopower ale nemyslim si, ze toto je z dilny Turbopower.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

Ceny jsou v podstatě stejné jako turbopower podle toho co mají na stránkách.... Šlo mi jen o to jestli to turbo jde upravit na tento výkon, jelikož mi to jeden kamarád vymlouval.... Kvalitu součástek ze kterých ani většinu nevidím stejně nepoznám...
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Ja jsem ten predchozi post napsal spise jen tak pro obecne upozorneni, je jasny ze do turba bezne clovek nevleze aby zjistil vice, proto je treba predem dobre uvazit kam si ho pujdes koupit.

Pokud jde o to jestli je takovy vykon v tomhle pripade mozny. Tak ja si myslim ze to mozne je, ale hodne zalezi na uhlu pohledu a dalsich faktorech jak samotne stavby turba tak upravy motoru.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

Ceny jsou v podstatě stejné jako turbopower podle toho co mají na stránkách.... Šlo mi jen o to jestli to turbo jde upravit na tento výkon, jelikož mi to jeden kamarád vymlouval.... Kvalitu součástek ze kterých ani většinu nevidím stejně nepoznám...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“