STK A EMISE

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

cece asi ne:) egr to chce on a kat taky neco pomuze ale dulezite bude si myslim davka paliva vzduchu atd.mam SW od Funa ale i tak to nedalo a pkud bude egr a kat s upravenym sw tak emise spadnou treba o cca 50% ale to stacit nebude.ja mam udavanou max kourivost tusim 0,94 nebo tak nejak a namereno bylo cca 4,8 cili 4nasobek:) a pokud jedu ani oblacek:)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Hrubec píše:cece asi ne:) egr to chce on a kat taky neco pomuze ale dulezite bude si myslim davka paliva vzduchu atd.mam SW od Funa ale i tak to nedalo a pkud bude egr a kat s upravenym sw tak emise spadnou treba o cca 50% ale to stacit nebude.ja mam udavanou max kourivost tusim 0,94 nebo tak nejak a namereno bylo cca 4,8 cili 4nasobek:) a pokud jedu ani oblacek:)
No a pomuže to vyřešit nějakej eco soft nebo musí všechny komponenty pryč?Stejně si myslim že pulka fachmanu to přehazi po stk zpet.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2375
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Co koukam kolem sebe tak docela dost kouri i seriova auta...jak ty projdou? Me se taky nezda ze by mi auto nejak kourilo. Pri plnym jo ale na volnoveh ani oblacek.Ale budu mit taky asi problem no, doufam ze se do cervna neco vymysli...... (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

no nalozil tomu 5200ot :roll:
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Píšeš že máš sw od funa, ale v podpisu nemáš uvedený výkon a krouťák, proč když fun dává graf z brzdy.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

jen tak:) nema to tu vic lidi:)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Poluxtroj
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 25 pro 2013, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Poluxtroj »

... namereno bylo cca 4,8 cili 4nasobek
Tak to je teda slušná hodnota kouřivosti :) Podle mě by KAT ON znatelně pomohl.Dívám se na moje hodnoty protokolu z emisí loňského roku a hodnota kouřivosti dovolená je 1,40 a naměřená byla 0,15 ;)
Octavia ASZ
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2375
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Co treba trysky maji spatne hodnoty?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jste se všichni zbláznili? Od kdy Kat nebo EGR sníží kouřivost? :)

Nejjednodušší řešení u rotačky, pokud máš velké trysky, jako tady Hrubec Race520, dát na STK a emise sériové trysky, respektive celé vstřikovače, to pak nemůže zakouřit ani náhodou ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

turbo kamna power píše:Jste se všichni zbláznili? Od kdy Kat nebo EGR sníží kouřivost? :)

Nejjednodušší řešení u rotačky, pokud máš velké trysky, jako tady Hrubec Race520, dát na STK a emise sériové trysky, respektive celé vstřikovače, to pak nemůže zakouřit ani náhodou ;)
a co se softem?ten ma zustat stejnej?
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Hrubec píše:
turbo kamna power píše:Jste se všichni zbláznili? Od kdy Kat nebo EGR sníží kouřivost? :)

Nejjednodušší řešení u rotačky, pokud máš velké trysky, jako tady Hrubec Race520, dát na STK a emise sériové trysky, respektive celé vstřikovače, to pak nemůže zakouřit ani náhodou ;)
a co se softem?ten ma zustat stejnej?
Určite ne domluv se s čipařem jednou za 2 roky to budeš muset holt vše přeskládat do serie.Asi jedinej způsob jak projit.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Blbost, soft bych nechal upravený. Jen si na den od někoho půjčíš origo 66kw vstřiky (nebo je koupíš za 1500kč), a když máš soft udělanej na race trysky, tak na o polovinu menších origo vstřikách to přece nemůže zakouřit nikdy. Jezdit kvůli tomu speciálně každý 2 roky na soft mi přijde jako demence (nedejbože ještě přeskládávat všechny komponenty). Jedině, pokud budeš nechávat dělat nově soft, tak si rovnou nechat udělat přepínatelný.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Hrubec píše:jen tak:) nema to tu vic lidi:)
Neber to jako narážku, myslel jsem to tak zda fun odlaďoval popisovaný hardware nebo se po čipu ještě něco neměnilo, protože to překročení kouřivosti je značný.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Poluxtroj
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 25 pro 2013, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Poluxtroj »

favo píše:
Hrubec píše:jen tak:) nema to tu vic lidi:)
Neber to jako narážku, myslel jsem to tak zda fun odlaďoval popisovaný hardware nebo se po čipu ještě něco neměnilo, protože to překročení kouřivosti je značný.
Taky se mi to moc nezdá ;)
Octavia ASZ
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

turbo kamna power píše:Blbost, soft bych nechal upravený. Jen si na den od někoho půjčíš origo 66kw vstřiky (nebo je koupíš za 1500kč), a když máš soft udělanej na race trysky, tak na o polovinu menších origo vstřikách to přece nemůže zakouřit nikdy. Jezdit kvůli tomu speciálně každý 2 roky na soft mi přijde jako demence (nedejbože ještě přeskládávat všechny komponenty). Jedině, pokud budeš nechávat dělat nově soft, tak si rovnou nechat udělat přepínatelný.
Tak to jsi mel napsat uplně na začátku když jsme se ptali jak to ojebat aniž bych auto musel prodat:-DPři takovéto upravě
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“