STK A EMISE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
cece asi ne:) egr to chce on a kat taky neco pomuze ale dulezite bude si myslim davka paliva vzduchu atd.mam SW od Funa ale i tak to nedalo a pkud bude egr a kat s upravenym sw tak emise spadnou treba o cca 50% ale to stacit nebude.ja mam udavanou max kourivost tusim 0,94 nebo tak nejak a namereno bylo cca 4,8 cili 4nasobek:) a pokud jedu ani oblacek:)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
No a pomuže to vyřešit nějakej eco soft nebo musí všechny komponenty pryč?Stejně si myslim že pulka fachmanu to přehazi po stk zpet.Hrubec píše:cece asi ne:) egr to chce on a kat taky neco pomuze ale dulezite bude si myslim davka paliva vzduchu atd.mam SW od Funa ale i tak to nedalo a pkud bude egr a kat s upravenym sw tak emise spadnou treba o cca 50% ale to stacit nebude.ja mam udavanou max kourivost tusim 0,94 nebo tak nejak a namereno bylo cca 4,8 cili 4nasobek:) a pokud jedu ani oblacek:)
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Co koukam kolem sebe tak docela dost kouri i seriova auta...jak ty projdou? Me se taky nezda ze by mi auto nejak kourilo. Pri plnym jo ale na volnoveh ani oblacek.Ale budu mit taky asi problem no, doufam ze se do cervna neco vymysli...... 

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Jste se všichni zbláznili? Od kdy Kat nebo EGR sníží kouřivost?
Nejjednodušší řešení u rotačky, pokud máš velké trysky, jako tady Hrubec Race520, dát na STK a emise sériové trysky, respektive celé vstřikovače, to pak nemůže zakouřit ani náhodou

Nejjednodušší řešení u rotačky, pokud máš velké trysky, jako tady Hrubec Race520, dát na STK a emise sériové trysky, respektive celé vstřikovače, to pak nemůže zakouřit ani náhodou

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
a co se softem?ten ma zustat stejnej?turbo kamna power píše:Jste se všichni zbláznili? Od kdy Kat nebo EGR sníží kouřivost?![]()
Nejjednodušší řešení u rotačky, pokud máš velké trysky, jako tady Hrubec Race520, dát na STK a emise sériové trysky, respektive celé vstřikovače, to pak nemůže zakouřit ani náhodou
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Určite ne domluv se s čipařem jednou za 2 roky to budeš muset holt vše přeskládat do serie.Asi jedinej způsob jak projit.Hrubec píše:a co se softem?ten ma zustat stejnej?turbo kamna power píše:Jste se všichni zbláznili? Od kdy Kat nebo EGR sníží kouřivost?![]()
Nejjednodušší řešení u rotačky, pokud máš velké trysky, jako tady Hrubec Race520, dát na STK a emise sériové trysky, respektive celé vstřikovače, to pak nemůže zakouřit ani náhodou
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Blbost, soft bych nechal upravený. Jen si na den od někoho půjčíš origo 66kw vstřiky (nebo je koupíš za 1500kč), a když máš soft udělanej na race trysky, tak na o polovinu menších origo vstřikách to přece nemůže zakouřit nikdy. Jezdit kvůli tomu speciálně každý 2 roky na soft mi přijde jako demence (nedejbože ještě přeskládávat všechny komponenty). Jedině, pokud budeš nechávat dělat nově soft, tak si rovnou nechat udělat přepínatelný.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Neber to jako narážku, myslel jsem to tak zda fun odlaďoval popisovaný hardware nebo se po čipu ještě něco neměnilo, protože to překročení kouřivosti je značný.Hrubec píše:jen tak:) nema to tu vic lidi:)
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tak to jsi mel napsat uplně na začátku když jsme se ptali jak to ojebat aniž bych auto musel prodat:-DPři takovéto upravěturbo kamna power píše:Blbost, soft bych nechal upravený. Jen si na den od někoho půjčíš origo 66kw vstřiky (nebo je koupíš za 1500kč), a když máš soft udělanej na race trysky, tak na o polovinu menších origo vstřikách to přece nemůže zakouřit nikdy. Jezdit kvůli tomu speciálně každý 2 roky na soft mi přijde jako demence (nedejbože ještě přeskládávat všechny komponenty). Jedině, pokud budeš nechávat dělat nově soft, tak si rovnou nechat udělat přepínatelný.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm